- Ikä?19v
- Asuinpaikka?
Lahti
Koululainen viellä
- Classi ja specMain speccinä toimii protection(0/59/12), mutta ihan kohtalainen Healing geari on tullut mukaan(56/15/0). Löytyy duelspec.
- Miksi juuri tämä classi ja spekki
Olen aina halunnut classin joka pystyy tankkimaan ja healaamaan. Specit sen takiakoska niille on eniten kysyntää ja koska ne ovat mielestäni paljon "haastavampia" kuin dps.
- Raidaushistoria?naxx 10man läpi(wotlk) ja 4 bossii tainnut mennä alas 25man naxx. Onyx guardian on mennyt 25man alas ja myös 10man.
Burning crusaderissa karan oikeastaan vaan menin läpi mutta se oli kyllä shamaanilla ja warriorilla.
- AktiivisuusNyt kesäloman alettua aikaa löytyy vaikka muille jakaa, käy oikeastaan mikä vaan raidi aika ellen ole baariin menossa:)
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössäKiltoja on ollut monta, muutama kavereiden kanssa tehty kilta löytyy myös. tällä hetkellä olen mighty zulu nationissa.
Syy lähtöön on kiinnostus kunnon raidaukseen ja kaverit ovat vastarinnassa.
- Played time?Total time played: 18 days, 11h
Time played this level: 8 days 8h
- GeariTankkimiseen käyttänyt def/stamina gemeijä crit capin pitämiseen ja muuten hp:n lisäämiseen.
Tankkimiseen tietenkin sta ja str enimmäkseen.
Glyphit mennyt vähän sekaisin. specin vaihtelun vuoksi. aikomus laittaa järkevämmäksi ne myöhemmin.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Valtsu&gn=MiGHTY+ZULU+NATiON- Ammatit?
Enchanting 460.
Rahan ja helppo tehdä itselleen enchanttei.
- Mitä consuja tuot raidiin?
- Altit?löytyy 3 alttia, 70lvl shaman, 70lvl warlock, 72lvl warrior.
Silloin tällöin kehitän warrioria uudeks tankiks:)
Ihan maini tulee aina etusijalle, sen jälkeen vasta altit.
- Onko account sinun omasi?Aivan oma account ja ollut aina.
Tietokone ja internetyhteys?No, pitäisi pyöriä, mutta pieniä ongelmia on välillä. Ei oo kyllä muutakuin pientä nykimistä ajoittain, mutta olen aika tarkka tämän asian suhteen ja se ärsyttää erittäin paljon.
Ihan langallista 8 gigan netti on.
- Onko kavereita killassa?
Löytyy tällä hetkellä: Salistoteles ja tumbbiz
Olen pelannut heidän kanssaan wotlk 80lvl asti ja tumbbiz:n tunnen irl ja salistoteleksen tunnen puoliksi irl.
Pelaan vähän pvp, mutta ei se ole hirveesti minun juttuni. Nykyään tuen enemmän pve.
Syön paljon kasviksia ja viellä enemmän lihaa.