Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 8 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 8 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

DK DPS (anteeksi että häiritsen)

Siirry alas 
+9
plussapallo
Tormentor
Umba
Mielonen
T_u_m_e
Jasmiina
hairytunk
windigo
Nicita
13 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sharahe/
Vierailija

DK DPS (anteeksi että häiritsen) Empty
ViestiAihe: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTi Elo 11, 2009 4:57 pm

Elikkä! Nyt on laitettu 700g likoon! Nyt on gemet paikoillaan ja chantteja kans! Ja eli te meinasitte yleensäkkin dailyjä 25 päiväs niin hyvä tulee.. juu. Gearin tasokin on nousut ToC hc:n myötä jonka käyn joka päivä. Intoa kiltaanne ja raideillenne on suunnattomasti, kunhan gearini saisi tason kiltaanne. Omasta mielestäni gearini on aivan sopiva raidaamaan Naxx 25 jne. Tällä hetkellä olen kirjaston koneella koska lähdin juuri kaupasta ja tulin tähän joten tällä kirjaston koneella ei niitä linkkejä oikein saa ilman karseaa lagia. Eli käykäähän katsomassa "Sharahe" nimisen characterin Armory ja beimba.hu myös! Beimba.hu:sta näet kamojeni , talenttejeni, chanttejeni, gemejeni yhteen lasketun raid tason.. meinaan että sieltä näet jos tämän calculatorin (beimba.hu)mukaan olen esim Ulduar 10:iin valmis! Anteeksi tämä uuden jutun tekeminen mutta hylätty hakemukseni oli lukittu. Kiitos lukemisesta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nicita

Nicita

Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 29.12.2007

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTi Elo 11, 2009 6:50 pm

Sharahe/ kirjoitti:
Anteeksi tämä uuden jutun tekeminen mutta hylätty hakemukseni oli lukittu. Kiitos lukemisesta!
Ha! Olin jo avautumassa tosta, että voit jatkaa vanhaa applyas mutta sulla on hyvä syy tehdä uusi. :z

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Sharahe

Sulla oli PvP geari taas ku armorysta/WoW Heroesista katoin (josta henkilökohtasesti tykkään enemmän ku beimba), joten en osaa tosta sun gemittämisestä ja chanttaamisesta sanoa vieläkään mitään. PvP gearissa oli nyt ainakin chantit ja gemit muutamaa lukuunottamatta, joten odotan näkeväni vähintään saman tasosta panostusta PvE gearissa. Oikeastaan parempaa siltä osin että joka palassa on chantit.

Ihan vinkkinä. Jos sulla on gearissa punanen socket, niin DPS DK:lla kannattaa sockettaa siihen strengthiä mieluummin kun AP:ta. Näin on mua viisaammat kuolonritarit mulle kertoneet. Onhan ne AP kivet tietysti halvempia, mutta silti.

Sharahe/ kirjoitti:
Ei haittaa vaikka ette otakkaan kiltaan. En niin jaksa enää raidata DK:lla. Tulen sitten Shamaanillani.
Mitäs sä tähän sanot? Suunnitelmissa ottaa epicit taskuun DK:lle ja rollata shamaani?

Tosiaan meillä ei oo vielä raidit alkanu eikä mitään tietoa millon alkaakaan. Vähän turhan pieni toi kilta rosteri muutenkin atm.

JA BTW! Propsit oikenkirjotuksesta. Aiinna Kiwempi lukeekuneioo tamosta!

P.S: Mulla on hyvä päivä tällä kertaa. Razz

Viimeinen muokkaaja, Nicita pvm Ke Elo 12, 2009 9:35 am, muokattu 1 kertaa
windigo

windigo

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 34
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTi Elo 11, 2009 7:17 pm

Nicita kirjoitti:
Sharahe/ kirjoitti:
Ei haittaa vaikka ette otakkaan kiltaan. En niin jaksa enää raidata DK:lla. Tulen sitten Shamaanillani.
Mitäs sä tähän sanot? Suunnitelmissa ottaa epicit taskuun DK:lle ja rollata shamaani?
Hmm, toi on kyllä aika hölmöä en keksi ketään kuka tommosta kiusaa tekis... Very Happy Very Happy
Nicita

Nicita

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTi Elo 11, 2009 7:19 pm

windigo kirjoitti:
Hmm, toi on kyllä aika hölmöä en keksi ketään kuka tommosta kiusaa tekis... Very Happy Very Happy
Hahah! Tuntuu tutulta? Very Happy
Sharahe/
Vierailija

ViestiAihe: :D sry   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 5:16 am

Mul on armorys pvp kamat päällä.. Laitoin eilen kun arenatin hetken. Mutta tänään laitan PvE kamat päälle.. ja hei varmin tapa on add mut friend listalle ja kahtoo millonka tulen online ja meettinki jossain päin Dalarania! Very Happy
Sharahe/
Vierailija

ViestiAihe: BTW epic gemit...   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 5:21 am

Laitan epic gemit sit kamoihin kun on oikeasti best in slot.. tai T8 gear. Koska mistäs sitä tietää millon tippuu uusi kypärä? Ja aatelkaa, kypäräni (pve) on 200lvl itemi ja on Be.imba.Hu:n mukaan minun paras item! Very Happy. Ja ottakaahan Dstabikin. Hän on 80lvl rogue 5k dps:llä. Lempinimi on Dstab mutta oikea nimi taitaa olla Darknesstab tai vastaava. Hän on suomesta.
hairytunk

hairytunk

Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 6:55 am

wat nicitalla ollu hyva paiva wat wat tassa on tapahtunut selvastikkin jokin pieni virhe
Nicita

Nicita

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 9:36 am

Et vastannu mun kysymykseen tosta shamaanista. Ja Darknesstab saa tehdä oman hakemuksensa jos kiltaan mielii.
Jasmiina

Viestien lukumäärä : 111
Ikä : 38
Registration date : 10.03.2008

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 12:26 pm

Joo ei näistä DKsta mihinkään ole.. paskoja tankkeja ja depsi on surkeaa.. rollaa lokki!!!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=TEROtin
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 12:26 pm

Hairytunk kirjoitti:
wat nicitalla ollu hyva paiva wat wat tassa on tapahtunut selvastikkin jokin pieni virhe

Kaikilla on paaaaljon kivempaa ku Niksullakin on kivvooo cheers
Mielonen

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 11.02.2009

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 12:28 pm

Vaikka onkin dk, nii kyl mäki osasin kirjottaa pitemmän applyn Very Happy
Umba
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 1:47 pm

Haluun nähdä darknessstabin mua ylempään dps charteis. Sit uskon sua sun 5k+ dps:llä..
Sharahe/
Vierailija

ViestiAihe: :D   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 2:44 pm

Juu elikkä Dstabin sanojen mukaan 5k+ dps.

Ja ei tämä ole applyni. Ajattelin että lisäystä aplyyni ,mutta eihän sitä lukittuun applyyn voi laittaa joten tein uuden "keskustelun".

Elikkä tosiaan anteeksi kaikesta häiriöstä. Mutta toistaen itseäni : Raideille haluan paljon! Erittäin kiva olisi lyötää se sellainen kilta joka raidaa aktiivisesti ja sisältää ystävällisiä jo "aikuistuneita" pelaajia.

MZN:stä jäi todella huono mielikuva suomalaisista "raid" killoista vaikkei MZN juuri 10manejä isommille olekkaan päässyt.. ikinä. (<--- tietojeni mukaan).

Teidän killassannehan on erittäin paljon jo pitkään pelanneita aikuisi, joten saisi jonkun verran avustusta (tarvittaessa) esim: theoycraftingistä .
Tänään laskeskelin 80lvl resto shamaniin hps mahdollisuuksia 2000 spell powerilla ja 20% hastella (aika kova Very Happy) ja 25% crittillä , ja tulokset sain selville yksinkertaisesti valkealle A4 paperille laskinta apuna käyttäen.

Kuulemma menitte Uuden Trials Of the crusader 10manin.. ( 10man muistaaksein) läpi heittämällä , se raid group jossa yritin sitä sai ensimmäisen bossin kaadettua 7:llä yrityksellä ja toisille bosseille wipe sekunnissa, olin DMG donessa ensimmäisenä ja toisena tuli paladin dps Ðraconidas jolla oli unohtunut PvP gear päälle... mitä tuosta voi päätellä? Eli suurin osa pelaajista teki 1.5k dps , mutta vain kaksi eli Ðraco ja minä teimme 2.5k+ dps. Kieltämättä alko ottaa päähän se että muut olivat green gear depsuja.

Kiitos lukemisesta! Hyvä raid hetkiä kaikille!
Umba
Umba

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeKe Elo 12, 2009 5:34 pm

haluun sen stabi hakkaa dummyy mun kans <3
Tormentor

Tormentor

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 42
Registration date : 02.01.2008

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTo Elo 13, 2009 9:29 am

Sharahe/ kirjoitti:
Laitan epic gemit sit kamoihin kun on oikeasti best in slot.. tai T8 gear. Koska mistäs sitä tietää millon tippuu uusi kypärä? Ja aatelkaa, kypäräni (pve) on 200lvl itemi ja on Be.imba.Hu:n mukaan minun paras item! Very Happy. Ja ottakaahan Dstabikin. Hän on 80lvl rogue 5k dps:llä. Lempinimi on Dstab mutta oikea nimi taitaa olla Darknesstab tai vastaava. Hän on suomesta.

Antakee mulle Naxx geari rogue nii tuun näyttää miten sitä diipiies tehää! Sad
plussapallo

Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 13.12.2007

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:07 pm

Tormentor kirjoitti:
Sharahe/ kirjoitti:

Antakee mulle Naxx geari rogue nii tuun näyttää miten sitä diipiies tehää! Sad

mul ois tos 1 ;o
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimePe Elo 14, 2009 11:29 am

Umba kirjoitti:
Haluun nähdä darknessstabin mua ylempään dps charteis. Sit uskon sua sun 5k dps:llä..
Mua ei kyl kiinnosta tää paskan vertaa ees tiiä koko juttuu ja et mitä lobla itkee, mut idlaililin tosa og tänää ja osu silmään tälläne rp lul...

"[14:09:35] [2] [Darknesstab]: 3k dps Combat Rogue LFG Hol Hc or ToC HC!"

eniwei I HAZ ZUM PRUUF ÄSHMÄN IZ RAIT! DK DPS (anteeksi että häiritsen) Qstababab.th

Viimeinen muokkaaja, Telepappi pvm Pe Elo 14, 2009 11:38 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Linxzor.)
Takéshi

Takéshi

Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 11.02.2009

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeSu Elo 16, 2009 4:22 pm

on se hauskaa ku noista epic gemeistä selitellää et vaan laittamas BiS itemeihei, ei herran varjele mul o pvp gearis pve gearis ja offspec (tank gearis) osin eeppiset gemit, ja onhan se 20str gemi paree ku joku 16str, minmaxausta pitääs jokasen harrastaa, ja varsinki jos viel kiltaan halajaa, mut ite mitä näit txtei oon lueskelle ni ei tättärää mitä kurapaskaa voi olla tälläsessaki peliyhteisös

Mut hei oonki jollai sossuslotil et ei mun sanoista kannata välittää ku trollailen ;p.

Mut jos sä kiltaan oikeasti haluaisit ni kirjoittaisit sujuvaa (ei välttämättä mitn kirjakieltä) ja panostaisit siihe.

Olis voinu sanoo et lue muita applyj mut tääl modet poistaa ne jostain kumman syyst, en tajuu miks mut

over and out Takeshi xoxo
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeSu Elo 16, 2009 6:16 pm

[Offtopic]
Jep, ykski depsiwarru ostelee moottoripyörii ja gemit vituillaa.. Noh eniwei nuo gemit ja chantit on aika pieniä investointeja. kerran pari pierasee ni nuot kasassa. Noh toivottavasti kun raidailut jatkuvat niin kaikilla badgesetit ja chantit/kivet kunnossa.
Umba
Umba

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeSu Elo 16, 2009 6:21 pm

Kuules nyt, Hog > Tier seiskan kivet Wink
Nicita

Nicita

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeTo Elo 20, 2009 9:05 am

Joo eli sori tästä PIENESTÄ offtopicista sun muusta säädöstä.

Tilanne ois nyt tämä, että raidaajarankille sä et noilla avuilla pääsis. Tässä on mietitty social member rankin takasin ottoa, joten semmosen mä sulle voisin antaa jos vielä haluat.

Viimeinen muokkaaja, Nicita pvm La Elo 29, 2009 7:14 am, muokattu 1 kertaa
Sharahe/
Vierailija

ViestiAihe: Ookkep   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimePe Elo 21, 2009 1:48 pm

Juu no kyllähän se kiva guild chat kelpais! Mutta tässä olen miettinyt asiaa, joten voinhan minä tullaa Vastarintaan mutta ei se DK:lla pelaaminen innosta killassa joka ei ota raideille.. Mutta kyllä ne 10manit kelpaa!
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimePe Elo 21, 2009 2:58 pm

Sharahe/ kirjoitti:
Juu no kyllähän se kiva guild chat kelpais! Mutta tässä olen miettinyt asiaa, joten voinhan minä tullaa Vastarintaan mutta ei se DK:lla pelaaminen innosta killassa joka ei ota raideille.. Mutta kyllä ne 10manit kelpaa!

tää ny oli vähän sellane: "täti on setä jos sil on munat" Very Happy
Eqqqu

Eqqqu

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 35
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeLa Elo 22, 2009 8:30 am

lock plx
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitimeLa Elo 22, 2009 10:12 am

Eqqqu kirjoitti:
lock plx

soot tylsä, hyvät jutut täällä ni miks sitä ny lukkoon pistämään afro
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: DK DPS (anteeksi että häiritsen)   DK DPS (anteeksi että häiritsen) I_icon_minitime

DK DPS (anteeksi että häiritsen)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: