Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 29 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 29 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólįi 82lvl feral druid
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólįi

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Pave 80 Hunter - Sossuslottia

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Pavee
Vierailija

Pave 80 Hunter - Sossuslottia Empty
ViestiAihe: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeLa Syys 12, 2009 7:21 pm

Jees, oikeen hyvää iltaa vaan kaikille. Sossuslottipaikkaa tässä nyt hakelisin, ainakin aluksi.

Olen siis erittäin aktiivinen hunter, jolla on vain aikaa. Joten melkeenpä aina mut saa mukaan mihin vain.
Kokemusta wotlk raideista on vielä aika vähän. Tähän mennessä hakattuna vaan VoA10, OS25 ja Naxx10 four horsemaniin asti.

Killasta tunnen erittäin hyvin Beyn, joka on irl kaverini. Trd on tullut tutuksi irkissä tässä vuosien varrella.

Killassa olin tossa 2008 keväällä, nimellä Zacharoth, jos joku vaikka muistais hämärästi.

Ja joo rekkasin tos muutama päivä sit nimimerkillä Pave, kun olin vaan pastin kanssa jutellu liittymisestä. En muistanu tätä, et voin kirjottaa ilman tunnusta. :G

Joojoo, ei kai täs muuta.

Thanks, Pave
Takaisin alkuun Siirry alas
Nicita

Nicita

Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 29.12.2007

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeSu Syys 13, 2009 12:36 pm

"T6? Prio on lvl 70:lle!!!" Ehh....

T: Katkera Nicita
Pavveee
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeSu Syys 13, 2009 1:00 pm

Sad

Mä en kyllä ole liidu noissa raideissa ollu, mut saattaa hyvin olla et tollasta oon huudellu. :G
Šraconidas

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 07.09.2009

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeMa Syys 14, 2009 4:53 pm

Muistaakseni sä olit useimmissa niissä liiduna, Sinä,traux tai drenaro..Kaikki teist tunnen, Trauxin kaveri vissiin oon ja Drenaron kaa oon täs jutellut..

Se oli jompikumpi, sinä tai traux ja traux sano että ootte ylpeitä ninjoja siihen aikaa Very Happy
Umba
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeMa Syys 14, 2009 6:43 pm

t9 prio dps warruille!

Haistakaa paska!
Folleyer

Folleyer

Viestien lukumäärä : 229
Ikä : 39
Registration date : 19.12.2007

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeTi Syys 15, 2009 10:23 am

Tästä tuli semmonen WTF-fiilis. Niinku mitä vittua jokku tier ysit ja kutoset liittyy mihinkään :O
Umba
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeTi Syys 15, 2009 1:25 pm

kummatki on item settejä
mymmeli
Ohviseeri
Ohviseeri
mymmeli

Viestien lukumäärä : 204
Ikä : 38
Registration date : 30.12.2007

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitimeSu Loka 18, 2009 8:02 pm

Geari ihan kohtuu kuosissa.
Raidi kokemus näyttää olevan melko pugiperäistä, ie ToC 25 3 ekaa bossia, uldu 10 pari ekaa bossia.

Mitään estettä en sossuslotille näkisi, vaikka Bey nyt ei enään taida pelatakkaan hirveemmin.
Mutta jos oikeasti pelaat yhtä aktiivisesti kuin applyssä ilmoitat, niin ei pitäisi olla ongelma.

Ainoa vain ettei silloin tbc ajoilta hirveän...... "kypsä" mielikuva ole jäänyt. Iästä en sitten tiedä.
Killassahan taitaa suurin osa kuitenkin olla 18+.

Mutta voin antaa mahdollisuuden todistaa asiat toisin. Wink
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pave 80 Hunter - Sossuslottia   Pave 80 Hunter - Sossuslottia I_icon_minitime

Pave 80 Hunter - Sossuslottia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Esjonne 60lvl hunter (levuttaja) hakee sossuslottia
» Pappeli 24 lvl warrior (levuttaja) hakee sossuslottia
» Ilithus - MM Hunter (83lvl)
» Manitze Hunter Survival

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-