Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 6 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 6 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| Shaemon jne. Tännekin tunkemas! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Shaemoni Vierailija
| Aihe: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ti Loka 06, 2009 5:36 pm | |
| Tervehdys vastarintaliikkeelle. Olen halukas liittymään kunniakkaisiin riveihinne ja puolustamaan teitä luolastojen hirviöiltä ja vaaroilta, ainakin aluksi sosiaalisena kannustajana ja tukena. Eli sossuslotti kiinnostas. Ainakin aluksi. Kyseessä oli siis 80lvl orc elemental shaman, jolla olen pelannut 08 tammikuusta lähtien. Tiedän kohtuullisen hyvin classini ja osaan pelata sillä. Ainakin melkein. Sossuslotti olia tällä hetkellä parempi vaihtoehto, koska raidaaminen ei nyt kiinnosta niin paljon, vaikka aktiivisesti pelaankin. Olen 17-vuotias ammattilukiolainen Tampereelta. Alana kone ja metalli. Kinnostuksena tietokoneet ja autot. Kuuntelen musiikkia DJ tiëstosta Cannibal corpseen. Laitetaan viel ne hahmon tiedot tähän 80lvl orc elemental shaman 57/14/0 talentit Glyphit: Glyph of totem of wrath Glyph of lightning bolt Glyph of lava Glyph of thunderstorm Glyph of renewed life glyph of astral recall Playedissä on 100d Professioneina on 450 transmute mastery ja 85/450 JC. Kehitän JC sitä mukaa, kun jaksan mainata alteilla prospectattavaa. Armorilinkki h ttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=ShaemonMuutama BiS kama löytyy ja geari on muutenkin ihan ok. Hitticappi jne. Uutta gearia saadessani yritän aina laittaa gemittää epic gemeil ja hankkia parhaan mahdollisen enchantin. Flaskit, speed potionit ja muut sälät löytyy omasta takaa. Buffiruokaa ei ole, mutta tätä nykyä jollain on aina tarjota feasti. Raidikokemusta vanillasta ei ollenkaan ja TBC vain vähän (kara, gruul, za jne.) Ei ollenkaan BT tai SWP wipefestareita. Jokaisesta wotlk raidista löytyy enemmän tai vähemmän kokemusta. Ajankohtaisena toc25 5/5 ja toc10hc 4/5 clearattu. Olen ollut monessa Laughing Skullin killassa, mukaan lukien Vastarinta. Nyt oon päättänyt pysyä hetken aloillani, jos johonkin enää pääsen. Itse asiassa en vieläkään tiedä miks sain gkickkiä Vastarinnasta joskus viime kevään aikoihin. Leavasin Nordic Reignin reilu viikko sitten, koska en pitänyt yhteisöstä niin paljon, kuin esim. Suomalaisista killoista. En myöskään jaksanut raidata 6 kertaa viikossa myöhään yöhön. Se on yksi syy miksi haen täältä sossuslottia Lähes samanlaisen applicationin voitte löytää MZN foorumeilta. En siis päässyt sinne. Ymmärän ihan hyvin, etten päässyt kiltaan, koska olen sen jo kaksi kertaa sen leavannut, mutta silti paluumuuttajat on ennenkin päässeet takasin kiltaan. Joillakin officereilla oli paska maku mun pelaamisesta MiGHTY ZULU NATiONISSA. Syy, miksi en päässyt kiltaan oli släckääminen joskus jossain trashimobeissa. Siinä ny olis kaikki olennainen. Kuten saatatte huomata, apply voi olla vähän sekava ja nopeesti kirjotettu, mutta en raidaajana hakenutkaan |
| | | Nicita
Viestien lukumäärä : 169 Registration date : 29.12.2007
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ti Loka 06, 2009 8:58 pm | |
| Mä sanon nyt suoraan mitä ajattelen enkä jaksa nyt kierrellä ja sanoa mielipiteitäni susta nätisti. Toivottavasti et ota itteesi, koska se nyt ei oo mun tarkotus. Sillon kun olit tässä killassa niin sä teit suoraan sanottuna paskaa DPS:ää verrattuna about saman gearisiin eleshammuihin (Windigo, Vexeri). En tiiä mikä tilanne se on nykyään vai onko se muuttunut. Sen yhen Naxxin muistan, missä feilasit 4 vai 5 kertaa sen Thaddiuksen hypyn eikä muutenkaan se runi vakuuttanu yhtään sen puolesta että osaisit asias. Ei millään pahalla tosiaan. - Shaemoni kirjoitti:
- Olen ollut monessa Laughing Skullin killassa, mukaan lukien Vastarinta. Nyt oon päättänyt pysyä hetken aloillani, jos johonkin enää pääsen. Itse asiassa en vieläkään tiedä miks sain gkickkiä Vastarinnasta joskus viime kevään aikoihin. Leavasin Nordic Reignin reilu viikko sitten, koska en pitänyt yhteisöstä niin paljon, kuin esim. Suomalaisista killoista. En myöskään jaksanut raidata 6 kertaa viikossa myöhään yöhön. Se on yksi syy miksi haen täältä sossuslottia Lähes samanlaisen applicationin voitte löytää MZN foorumeilta. En siis päässyt sinne. Ymmärän ihan hyvin, etten päässyt kiltaan, koska olen sen jo kaksi kertaa sen leavannut, mutta silti paluumuuttajat on ennenkin päässeet takasin kiltaan. Joillakin officereilla oli paska maku mun pelaamisesta MiGHTY ZULU NATiONISSA. Syy, miksi en päässyt kiltaan oli släckääminen joskus jossain trashimobeissa.
Kickit sait just yllä olevista syistä, ainakin mitä mä nyt olen käsittänyt. Ja mä en oo ikinä arvostanut pätkääkään guild hoppereita, mikä sä tunnut olevan. Aina sillon tällön kun sut Orgrimmarissa tai jossain näin, sulla oli useimmiten aina eri kilta tagi nimes alla, tai ei kiltaa ollenkaan. Eli mä epäilen kyllä suuresti pysytkö paikallas täälläkään. On täälläkin osalla paska maku sun pelaamisesta Vastarinnassa. :z - Shaemoni kirjoitti:
- Siinä ny olis kaikki olennainen. Kuten saatatte huomata, apply voi olla vähän sekava ja nopeesti kirjotettu, mutta en raidaajana hakenutkaan
Se täytyy sanoa että apply oli loistava sosiaali slotin hakijaksi, mutta ei se sossuslottikaan aina ole vapaalippu kiltaan. Anyways, minähän en eleshamaaneista päätä. Shamaani CL:llä on vissiin kone rikki atm ni odotteles muitakin vastauksia. Mun mielestä et olis sopiva mobi Vastarintaan.
Viimeinen muokkaaja, Nicita pvm Ke Loka 07, 2009 8:57 am, muokattu 1 kertaa | |
| | | Andretti Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 295 Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ti Loka 06, 2009 9:08 pm | |
| - Nicita kirjoitti:
- Mä sanon nyt suoraan mitä ajattelen enkä jaksa nyt kierrellä ja sanoa mielipiteitäni susta nätisti. Toivottavasti et ota itteesi, koska se nyt ei oo mun tarkotus.
Sillon kun olit tässä killassa niin sä teit suoraan sanottuna paskaa DPS:ää verrattuna about saman gearisiin eleshammuihin (Windigo, Vexeri). En tiiä mikä tilanne se on nykyään vai onko se muuttunut. Sen yhen Naxxin muistan, missä feilasit 4 vai 5 kertaa sen Thaddiuksen hypyn eikä muutenkaan se runi vakuuttanu yhtään sen puolesta että osaisit asias. Ei millään pahalla tosiaan.
- Shaemoni kirjoitti:
- Olen ollut monessa Laughing Skullin killassa, mukaan lukien Vastarinta. Nyt oon päättänyt pysyä hetken aloillani, jos johonkin enää pääsen. Itse asiassa en vieläkään tiedä miks sain gkickkiä Vastarinnasta joskus viime kevään aikoihin. Leavasin Nordic Reignin reilu viikko sitten, koska en pitänyt yhteisöstä niin paljon, kuin esim. Suomalaisista killoista. En myöskään jaksanut raidata 6 kertaa viikossa myöhään yöhön. Se on yksi syy miksi haen täältä sossuslottia Lähes samanlaisen applicationin voitte löytää MZN foorumeilta. En siis päässyt sinne. Ymmärän ihan hyvin, etten päässyt kiltaan, koska olen sen jo kaksi kertaa sen leavannut, mutta silti paluumuuttajat on ennenkin päässeet takasin kiltaan. Joillakin officereilla oli paska maku mun pelaamisesta MiGHTY ZULU NATiONISSA. Syy, miksi en päässyt kiltaan oli släckääminen joskus jossain trashimobeissa.
Kickit sait just yllä olevista syistä, ainakin mitä mä nyt olen käsittänyt. Ja mä en oo ikinä arvostanut pätkääkään guild hoppereita, mikä sä tunnut olevan. Aina sillon tällön kun sut Orgrimmarissa tai jossain näin, sulla oli useimmiten aina eri kilta tagi nimes alla, tai ei kiltaa ollenkaan. Eli mä epäilen kyllä suuresti pysytkö paikallas täälläkään. On täälläkin osalla paska maku sun pelaamisesta Vastarinnassa. :z
- Shaemoni kirjoitti:
- Siinä ny olis kaikki olennainen. Kuten saatatte huomata, apply voi olla vähän sekava ja nopeesti kirjotettu, mutta en raidaajana hakenutkaan
Se täytyy sanoa että apply oli loistava sosiaali slotin hakijaksi, mutta ei se sossuslottikaan aina ole vapaalippu kiltaan.
Anyways, minähän en eleshamaaneista päätä. Shamaani CL:llä on vissiin kone rikki atm ni odotteles muitakin vastauksia. Mun mielestä et olis sopiva mobi Vastarintaan. Entisenä shamaanivastaavana...ja muutenkin vastaavana tiivistetään tää pakettiin: PAINU HELVETTIIN KILTAVATKAAJA! | |
| | | T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| | | | Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ke Loka 07, 2009 2:21 pm | |
| | |
| | | Shaemoni Vierailija
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ke Loka 07, 2009 3:19 pm | |
| Joo se tais olla sit tässä |
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ke Loka 07, 2009 3:26 pm | |
| Hyvä kumminki, että tuli suoraa tekstiä. Depsi on nykyään 5k luokkaa. MZN en oo ikinä saanu gkick. Aina oon ite lähteny, vaikka en sitä mitenkään puolustele. Ihan selvennykseksi kerroin. Ihmetyttää vaan joidenkin mielipiteet musta, jotka eivät oo ikinä pelanneet mun kanssa esim. Umba |
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ke Loka 07, 2009 3:54 pm | |
| Ihmeen hyvin muistatte yksittäisen pelaajan failaamiset reilun puolen vuoden takaa. Ei kai se niin kamalaa ole, jos yksi depsi pari kertaa mulii limoissa? |
| | | Nicita
Viestien lukumäärä : 169 Registration date : 29.12.2007
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! Ke Loka 07, 2009 8:50 pm | |
| - Shaemoni kirjoitti:
- Hyvä kumminki, että tuli suoraa tekstiä. Depsi on nykyään 5k luokkaa. MZN en oo ikinä saanu gkick. Aina oon ite lähteny, vaikka en sitä mitenkään puolustele. Ihan selvennykseksi kerroin. Ihmetyttää vaan joidenkin mielipiteet musta, jotka eivät oo ikinä pelanneet mun kanssa esim. Umba
Tosiaan kuten sanoin, se oli sillon joskus enkä tiiä sun tän hetkistä tilannetta. Onhan toi 5k ihan jees. Ja TBH se on mun silmiin pahempi tässä tapauksessa että ite oot lähteny, mulle kertoo vaan sen että kyllästyt nopeesti jos asiat ei mee niinkun sä haluat tai et saa tarpeeks epaxia tai mitä vaan. Ja kyllä Umba tais sillon pelata kun sä killassa olit, mutta paladinilla vissiinki. - Shaemoni kirjoitti:
- Ihmeen hyvin muistatte yksittäisen pelaajan failaamiset reilun puolen vuoden takaa. Ei kai se niin kamalaa ole, jos yksi depsi pari kertaa mulii limoissa?
No, ensivaikutelma se jää parhaiten mieleen. Valitettavasti. Ei se ollu vaan se limajuttu, vaan koko runi ei oikee vakuuttanu. Se limajuttu oli vaan pisteenä i:n päällä, sokerina pohjalla ja kirsikkana kakun päällä. | |
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! To Loka 08, 2009 8:33 am | |
| |
| | | Eqqqu
Viestien lukumäärä : 175 Ikä : 35 Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! To Loka 08, 2009 9:05 am | |
| eleshammyt pystyy hakkaamaan 7-8k dps, vähän encountterista riippuen tietty. | |
| | | Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! To Loka 08, 2009 1:23 pm | |
| Umbá, Aistuul, Aisshan, Lolba noilla nimillä oon killas hakannu. Ja tuoreimpana lobla | |
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! To Loka 08, 2009 4:39 pm | |
| Ele shammyt ei todellakaan pysty tekee 7-8k depsiä. Katos Paragonin, Ensidian, Premonitionin ja muiden huippukiltojen WWS. Hodir on ainoo bossi missä ele shammy pääsee top3 |
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! To Loka 08, 2009 4:46 pm | |
| edit: Mun ei pitäny sanoo enää sanaakaan näil foorumeil mut pisti nii pahasti silmää toi ele depsi |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Shaemon jne. Tännekin tunkemas! | |
| |
| | | | Shaemon jne. Tännekin tunkemas! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |