Olen siis hakemassa pääasiallisesti raidislottia mutta jos sellainen ei järjesty niin
kyllä se sossuslottikin kelpaa
Charru: Expie (Holy Priest)
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Expie
- Ikä:
Ehtinyt kypsään 26,95v ikään, elikkä kait sitä voidaan 27 pyöristää. Asun Furerun
"naapurissa" luonnonrikkaassa Nousiaisissa joka on Turun vieressä. Kyseessä on myös
mieshenkilö joka irl tottelee lyhennettä J-P.
- Classi ja spec
Pyhä pappi on tullut oltua jo useamman vuoden, aktiivista raidaamista tullut tehtyä
varmaankin nelisen vuotta maagina pappina sekä huntterina.
- Raidaushistoria?
Aloitin aikanaan raidaamaan tällä servulla tosin allianssin riveissä Desire nimisessä
killassa joka oli vaniljassa ainakin servun kovin kilta. Paussia tuli pidettyä kun Desire
otti ja hajosi, siitä tuli sitten muutaman serverin kautta pyörittyä ja löydettyä tämä
papin rooli mitä on tullut sitten jatkettua. Migrasin pappini tänne seuratakseni Furerua,
Nannaa ja Hyttytyttöä joiden kanssa tuli pelattua Stormragella. Vaniljassa tuli raidattua
aikanaan Naxxiin asti kaikki instat, TbC:ssä BT:hen ja WotLKissa on tullut raidattua
Ulduarin loppupäähän asti, tosin ei hardmodessa eikä 25 manina juurikaan. Edelliskilta
hajosi tuossa kesän alussa aktiivimembujen puutteeseen ja päätin pitää kesätaukoa siihen
kohtaan. Kesätauko tosin venyi uuteenvuoteen asti hiilaajaspottien puutteen takia Stormragella.
- Aktiivisuus
Kerkeän yleisesti ottaen raidaamaan jotakuinkin joka päivä, tosin olen yksityisyrittäjä
niin välillä voi olla työviikko jolloin en välttämättä kerkeä mutta näin tapahtuu noin
kerran kuukaudessa kahdessa. Mutta yleensä tiedän hieman aikatauluistani ja pystyn kyllä
varoittelemaan etukäteen jos jotakin on. (tietty viikonloppuisin olen yleensä karmeassa
tuubassa mutta sehän on vaan normaalia)
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
Hassu juttu tähän kohtaan sillä perustin aikoinani Vastarinnan huntterillani Warrakilla eli
keräsin chartteriin nimet ja palautin orgriin, toimin myös parisen kuukautta kiltamestarina
ennenkuin luovutin kunnian Mothalle. Pienien erimielisyyksien takia rerollasin huntterini
Alliancelle ja menin pelaamaan Desireen. Veikkaan että Fureru muistaa nämä jutut paremmin
sillä yleensä olemme olleet varsin pitkälti samoissa killoissa. Mutta noin pyöristääkseni 7-9 kiltaa
jotakuinkin on takanapäin mistä 4 on ollut ns vakavaa raidaamista, loput sosiaalisia kiltoja ja casual raidailua.
- Geari
Crittiä ja spirittiä oikeastaan ollut tämä mainfocus tähän asti. Gearini on aina gemitettyä
ja enchantattua tappiin asti, mitä muuta sitä voi sanoa
. Tosin gearipohjaisesti olen
pysähtynyt siihen ulduar 10 tasolle eikä meikäläisellä ole juurikaan hajua nykyisistä
raidiasetelmista sillä aloitin pelaamaan taas uudenvuoden kunniaksi enkä ole seurannut
wowin uusia tuulia, olen tosin nopea oppimaan. Mainspec on 13/58/0 holy ja offspec
13/0/58 shadow. Molemmat gearit ovat suhteellisen hyvässä kuosissa, tosin en ole mikään
ihmeellinen varjopappina sillä olen hiilausorientoitunut ollut jo hyvän aikaa. Glypheistä
mainittakoon flash heal, renew ja guardian spirit.
- Onko account sinun omasi?
Vain ja ainoastaan minun, Ergendwal on tosin tainnut kerran logata kerran sisään ja lainata
rahaa aikoinaan mutta siinä ne meikäläisen acconjakamiset ovat olleet.
Tietokone ja internetyhteys?
Wintergrasp tuntuisi lagaavan mutta 8/1 meganen liittymä ja riittävä kone pelin
pyörittämiseen (dualcore 3ghz, 4gb rammia, win7 ja 8800gts näyttis)
- Onko kavereita killassa?
No kuten sanottu niin Fureru aka Bhalizares, Hyttytyttö ja Nanna tulevat nyt päälimmäisinä
mieleen. Tunnen tietty vanhojakin nimiä kuten Ilwendil, Motha, Ergendwal mutta ei heistä
sen enempiä.
En ole mikään pvp hirmu enkä sitä harrastele juurikaan, hiilaan hyvin (ainakin ennen
taukoa, voin olla hieman ruosteessa tietty), syön lihaa, juon viinaa ja soitan kitaraa.
Mitäs muuta ihmiseltä voikaan pyytää. Olen varmaan maailman huonoin hakemuksenkirjoittaja
mutta jos nyt tuli unohdettua jotakin tärkeää niin minut saa kyllä kiinni pyörimästä
azerothissa
Expie