Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
warrior prot (female tauren) I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

warrior prot (female tauren)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mahtison
Vierailija

warrior prot (female tauren) Empty
ViestiAihe: warrior prot (female tauren)   warrior prot (female tauren) I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 8:30 am

Huomentan

Oheessa on apply otsikosta huomaten protti warrusta. Olen Olli Salosta ( turun ja helsingin välissä oleva ''suuri'' kaupunki)
ikää on 19 vuotta tässä kertynyt kertymään ja pitäisi tossa kesällä valmistua palveluvastaavaksi eli sitten kun on kilta meeting teille olisi tarjoilia/kokki siellä sitten.

Warrullani on protti mainspec ja buildini perustuu tällähetkellä siihen että aoe treath olisi edes siedettevää eli glypheillä se on höystetty shockwavella ja cleave. offspec tällähetkellä on arms että saan edes meleetä buffittua kunnes saan kunnon gearin furyyn ajattelin toimia melee bufferina.

Raidaamiseni on alkanut aikoinaan vanillassa silloin olin alliance resto druid jonka kanssa tuli hiilattua mc-naxx (7/15)
Kun kuulin paladineistä tbc:ssä hordeilla niin tbc alku meni levuttaessa jonka jälkeen aloinkin raidata holynä ( protti MH:ssa) eli karasta lähtien pääsin lopulta 4/9 BT jonka jälkeen oli muutto dubaista suomeen jossa olen viettänyt 14kk elämästäni takaisin josta syystä tbc:n raidi kokemus jäi näin lyhyeen. Wotlk on tässä resto shamaanin merkeissä mainittavat killat olivat Silent burning steppes ( kaatunut) jonka jälkeen desolate nimiseen kiltaan ravencrestillä jossain pääsin vetämään togc25 49/50 + muuta sälää. warrullani nytten on tullut melkeempä vain vedettyä toc25/toc10 + muuta ihmeellisyyksiä.

Aktiivisuuteni voi nytten aluksi olla vaihteleva mutta hiihtolomasta lähtien olen käytettävissä melkeempä aina. Syy miksi vasta hiihtoloman jälkeen on että olen tällä hetkellä työharjottelussa jonka vuorot perustuvat valitettavasti aika paljon iltaan eli olisin kotona vasta 21 jälkeen. mutta mikäli kiltaan pääsy tulee koitan sopia että edes saisin 2 aamua + vapaat sijoittumaan raidi päiville en voi luvata tätä kylläkään.

Eli resto shamaanillani ( ex main ) silent burning steppes kaatunut ja nytten se idlaa killassa nimeltä desolate ravencrest. Syy miksi shamaani idlaa siellä on olen vanillasta lähtien ollut se ketä hiilaa niitä ketkä leikkivät hiekkalaatikolla olevansa kovia kiviä niin päätin että on aika koittaa millaista kiven elämä on.

Olen koittanut saada expertise ja hitin tulemaan oikeisiin lukemiin ja pitämään avoidancen hyvänä sekä saamaan staminaa (itsestään selvyytenä def 540 yläpuolella) glyphit ovat aoe tarkoituksiin tällähetkellä että se tosiaan olis edes vähän järkevää se treathi aoe packeissä.

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Steppes&cn=Mahtisonni
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Animehirmu ( ex maini )

Omistan accountin kyllä ellei lasketa sitä kun hamsteri tuuraa minua tankkimisessa joskus!

Eipä Tossa ole mitään ongelmia ollut paitsi kerran kun norton pomppas kesken twinssien silleen että heitti mun winukkaan ja sen jälkeen norton sai kieltoja ettei saa tehdä mitään ylimäärästä kun pelaan! ja netti toimii silleen että kerran 1kk normaalisti tulee dc, eli ihan oma kiinteä liittymä tossa jyllää. Oma lukunsa on jos ssp ( salon seudun puhelin) joutuu tekemään jotain säädöksiä josta en voi ottaa vastuuta.

En omista sillaisia kasviksia kun kaverit vai oliko se jotain nautaa ei voi muistaa :<

miten hyödytte minusta tähän kohtaan voin vain sanoa: sinkku wowi pelaaja etsii vakavaa suhdetta wowi kiltaan... jotenkin tuo kuulostaa oudolta jopa Minustakin oudolta.

_Se pvp on keksi?_

Nuoruusvuodet vietin koneella pelaten habbohotellia kunnes joku varasti mun kamat siinä jonka jälkeen aloin pelaamaan runescapea kunnes minut huijattiin siinä josta lähtien olen ollut lojaali blizzun peleille Wink

en valitettavasti omista sillaista asiaa kuin tyttöystävä mutta onhan noita tyttöjä jotka ovat ystäviäni mutta niin pitkälle en ole viellä päässyt että tietäisin kuppikokoa mutta kerron kyllä kun tiedän! i promise!

P.S kiitos kun luitte tälläistä kuraa.. jopa äidinkielen opettajani sanoi ettei minusta ole aineen kirjoittajaksi. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: warrior prot (female tauren)   warrior prot (female tauren) I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 8:49 am

Eri hieno apply! Vikat pari juttua sai ihan hihittelee täällä ittekseen Laughing ja GZ anub HC vedoista. Ei ihan joka pojalla meidän killas olekaan (ei kellään) mutta jooh asiaan. Meillä tuo tankki ja yleensäkin warru tilanne on vähän sellanen että raidipaikkaa ei sieltä varmaankaan löydy Sad Ei auta mitään vaikka kui on hieno apply ja kaikkee.) Tankkei on 1 dk 2 warru 1 druidi (kai se viel on) 1 paladin (sori jos joku unohtu) mutta tuosta porukasta on aika vaikeeta sopivaa aukkoa sulle löytää... Mutta älä tähän mun postaukseen vielä liikoja sorru, sieltä tulee joku higher rank omaava ja sanoo jotain lepposaa tähän vielä.

Moon vaan hyvä puu joka sanoo "shhhh shhh"
Mahtison
Vierailija

ViestiAihe: Vs: warrior prot (female tauren)   warrior prot (female tauren) I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 9:37 am

Juu ei ku juttelin tossa jonkun offcerin kans niin silloin oli viellä tankki slottii auki warrulle siitä kyllä on jo 3 päivää mutta aika näyttää ja mitä vikaa siinä on jos oon mahtisonni mistäs sä tiedät onko shemale ?!? Suspect
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: warrior prot (female tauren)   warrior prot (female tauren) I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 10:50 am

Käyks kimppakiva Massan ja Ponan kaa????
ponttinen

ponttinen

Viestien lukumäärä : 173
Ikä : 34
Registration date : 20.12.2007

ViestiAihe: Vs: warrior prot (female tauren)   warrior prot (female tauren) I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 10:52 am

hakemus ihan jees..

Geari näköjään perus heroic farmauksen kaunis lopputulos, mutta sitten tullaan tähän että meillä atm 3 100% attendancen omaavaa tankkia ja pari semiafk dudee jotka joutuvat lähes 95% raideista olemaan offspecissä...

elikkäs lopputulos: emme tarvitse atm tankkeja
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: warrior prot (female tauren)   warrior prot (female tauren) I_icon_minitime

warrior prot (female tauren)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Shaox Prot Warrior
» Tunbbiz 80 lvl undead dps/prot warrior
» Juhturion - Tauren Resto Druid (Social)
» Gorgroth 80 lvl Prot/fury warr
» Prot/healer pala Valtsu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: