Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 34 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 34 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tarkkaam Vierailija
| Aihe: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 2:53 pm | |
| mro! Mä tunnen Vastarinnasta vaikka kuinka monta tyyppiä, ( ingame ) esim. Mymmeli ym. raidaus olis kiva jos mun geari riittää / jos on tilaa ja haluisitte metsästäjää mukaa. Ikä- ikää löytyy 14, mutta ei mikään teen ragettaja. Asiallinen ( omasta mielestä ), ei suutu helposti, osaa ymmärtää ( ei hermostu ) vitsistä. Ihan asialliset jutut ym. Miks haluun kiltaa.. se on moni puolinen haluaminen ( on paljon asioita, miksi ) haluun tutustuu uusiin tyyppeihin ym. kysykää rohkeesti jos haluutte tietää enemmän, kirjotan aika vähäsen koska en oikee keksi tässä että mitä sanoa. ps. mulla on 80 shamaani että huntteri tässä realmissa shamaani = sähköylläri (moni tietääkin jo) hunu = Tarkkaampuja <-- huntteri <-- shamaani |
| | | mymmeli Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 204 Ikä : 38 Location : RoVaNiEmI Registration date : 30.12.2007
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 3:51 pm | |
| - Tarkkaam kirjoitti:
- mro!
Mä tunnen Vastarinnasta vaikka kuinka monta tyyppiä, ( ingame ) esim. Mymmeli ym. Kuka sä oot? /acces denied | |
| | | Neril
Viestien lukumäärä : 41 Ikä : 37 Registration date : 10.11.2009
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 3:52 pm | |
| | |
| | | bhali
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 41 Location : nouste city Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 3:52 pm | |
| | |
| | | Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 4:06 pm | |
| Ensin otan käteeni purkin, sen kauniin pyöreän ja kauniin esineen, nuuskapurkin. Generalin löysää jos tarkkoja ollaan. Suoraan ikkunan välistä otettu, sillä siellä se pysyy kylmää ja ei vaadi suurta urheilusuoritusta noutaa purkkia kun nuuskanhimo yllättää. Aloitan mahtavan toiminnan ensin siirtämällä näppäimistöä hieman eteenpäin, jotta pääsen työskentelemään rauhassa tulevan "jallini" parissa. Avaan purkin kannen, haju tulvahtaa sisään ja saavutan jo ensimmäisen asteen matkallani kohti nirvanaa, tuota mahtavaa buddhalaisuuden täydellisyyden ja valmistumisen tapahtumista. Katselen ensin, mistä olisi paras valita kunnon nokare ja aloittaa tykittäminen ja aloitan tuon rituaalin pientä kierreliikettä ylläpitäen. Katselen kun nuuskani työntyy sisään muodostaen hieman, ikäväksi todeksi, ulostepötkön näköisen tuotteen tykin sisälle. Icetool 3mm, tuo komea punainen tykkini, oikein huokuu kylmää ilmaa sormien lomasta. Aloitan tiivistys operaation, otan nuuskapurkkini kannen ja tykin suulla hieman painelen siitä ja pyöritän samalla jotta ylimääräinen nuuska tipahtaisi pois jättäen täydellisen kokonaisuuden Icetoolini sisään. Kun olen tiivistyksen suorittanut, päättelen kummalle puolelle on sopivampaa laittaa juuri kyseisenä hetkenä, sillä huulillakin on merkitystä jallin imeytymisen suhteen. Oikealle on parempi laittaa, jos haluan lyhyemmän, mutta ytimekkäämmän nautinnon nuuskani vaikutuksesta. Vasen on rauhallinen, kuten isoisäni aikoinaan, vaikuttaa omalla tavallaan pitkän rauhallisen esimerkiksi yöunia edeltävina tunteina. Valittuani oikean huulen kokeilen hieman tykilläni oikeaa paikkaa, ja sen jälkeen nopealla peukalon napautuksella nuuskani, tuo puolen minuutin aikaansaannos, painautuu kohdilleen ja alkaa siellä hitaasti vaikuttamaan ja raidaaminen sujuu seuraavat 20min paljon mukavammin.
Sain muuten mun tykittämisoperaatiolla enemmän kirjoitusta aikaiseksi kuin sinä koko wowiurastasi.
Denied. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 4:17 pm | |
| |
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 4:18 pm | |
| | |
| | | ponttinen
Viestien lukumäärä : 173 Ikä : 34 Location : kokemäki Registration date : 20.12.2007
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 5:11 pm | |
| ei jumalauta jätkät oikeesti... sähköylläri kiltaan ja välittömästi !!! ... or not | |
| | | Tarkkaam Vierailija
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ti Helmi 16, 2010 6:29 pm | |
| |
| | | Takéshi
Viestien lukumäärä : 69 Ikä : 33 Location : Turku City Registration date : 11.02.2009
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ke Helmi 17, 2010 7:31 am | |
| Käyttäytymisel, ja applyl pääsee kiltaa aika helpol... ja toi sun applys oli paskasempi ku mun boxerit viikon lanituksen jälkee, et tota mite olis se pari vuotta kaapis kasvamist, ja sit uudestaa yrittää jos ne hormoonitki olis alkanu hyrrää...
EI MUL MUUTA MO
-Hepsú kiittää kuittaa ja lentää | |
| | | Expie
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 41 Location : Nousiainen Registration date : 05.01.2010
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ke Helmi 17, 2010 8:48 am | |
| - Takéshi kirjoitti:
- ja toi sun applys oli paskasempi ku mun boxerit viikon lanituksen jälkee
Repesin | |
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. Ke Helmi 17, 2010 12:26 pm | |
| - Takéshi kirjoitti:
- ja sit uudestaa yrittää jos ne hormoonitki olis alkanu hyrrää...
Joillain tosin ei sitä hormoonitoimintaa omasta takaa löydy ;o | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. | |
| |
| | | | metsästäjä olis ettimäs Vastarintaan, sossuslotti. | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |