| Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus | |
|
+6Pastimon Umba windigo Tormentor hairytunk T_u_m_e 10 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Örmö Vierailija
| Aihe: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus La Maalis 13, 2010 8:45 pm | |
| Terve! - Ikä Olen hieman alta parikymppinen soturi Pöytyältä. Kaverit nimesivät Örmöksi josta myös wow hahmoni sai nimensä. - Class ja buildi: Ensimmäinen hahmoni oli juuri tämä kaunis epäkuollut soturi jonka loin kauan aikaa sitten vanillan parhaina päivinä juuri tälle samaiselle Lagging skull serverille. Pidän warriorista, koska siinä pääse lyömään vihollisia isoilla aseilla. Buildini on Fury sillä sitä kautta pääsen käsiksi Titan’s Grip talenttiin jonka avulla pystyn mätkimään, ei vain yhdellä, vaan kahdella isolla kirveellä. Buildina toimii hieman modattu pve buildi, vaihto onnistuu mikäli tulee tarpeen ja elitistjerkseissä tulee pyörittyä usein. - Gear,chantit ja kivet: Gearia hommailen perus badge farmilla, joka tosin käy silloin tällöin tylsäksi. Gemeillä haen lähinnä arppia ja strenaa tarpeen vaatien. hit/xpertise capit on tiedossa vaikka niitä ei aina olekaan enkä niitä jaksa pyöritellä ennen kuin on joka badge pala kohallaan. Olen myös tietoinen nahka gearin hyödyllisyydestä etenkin armsina, mutta ellen ala hc minmax setittään en sellasta kuraa päälleni laita! tukekaa rasvareita :p Professionina on mining ja enchanting. Ench rollasin just joten se on vielä vähän vaiheessa(släkomg??”!!) Mining, koska japiki tiesi staminan xclusive hyödyt. Armory linxxor: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Örmö - UI, addonit ja kone+netti Käytän suht selkeää ja kevyttä UI:ta saavuttaakseni parhaan amhdollisen pelikokemuksen. Käytössäni on tärkeimmät addonit, kuten DBM ja quartz. Raidi frameina käytän gridiä, sillä se on selkeä ja vie vähän tilaa. Nettinä toimii soneran (Tää oli tää wlan äijälol? – ei ol enää :p) 8 meganen laajakaista joka ei pätki ja on piuhalla kiinni!! kone on tän vuoden puolella hankittu ja dunkku fps pyörii seitseman ja kaheksankymmenen välillä. Ui ss: img686.imageshack.us/img686/2071/wowscrnshot031310215324.jpg (grid vähä hassus paikas tosa O_o)' - Raidaushistoria Vanilla: Vanillan raidit jäivät minulta aikanaan kokematta ja ainoa vanilla saavutukseni onkin upea SCOUT rankin saaminen pvp:stä. Vanillassa olin killassa nimeltä Legion of perkele joka muistaakseni oli Tormentorin ja Aatamin rp kilta. The Burning Crusade: TBCn alussa pelailin paljon pvp:tä, mutta kyllästyin siihen kuitenkin nopeasti. Tuloksena aloin puhdistamaan viiden hengen luolastoja, joista löysin warriorin dungeon kolme setin jota pidin ylläni ylpeästi. Raidaus kiltaa en tuolloin löytänyt joten kiinnostukseni peliin katosi hetkeksi. Pienen tauon jälkeen aloin taas pelaamaan ja löysin itseni progressoimasta Karazhanin linnoituksesta <Vasara> tagi nimeni alla. Tuohon aikaan jaoin accounttini hyvän ystäväni kanssa ja kun sittemmin liityin Vastarintaan ensimmäisen kerran ja aloin tosissani raidaamaan 25 hengen luolastoja (Gruul, TK:3 encounteria ja SSC:4 – Vashj ja Kael oli liian op lol!!! ja sscn hissi tietty clearattuna :p) olin hetken päästä kyvytön loggaamaan accountilleni sillä tämä hyvä ystäväni oli sen kähveltänyt. Sittemmin olen oppinut lukemaan blizzardin ohjeita ja olemaan jakamatta account tietojani kellekään Wrath of the Lich King: Alku wotlk olin jälleen tauolla ja sain soturini levelille 80 vasta hieman ennen ulduar pätsiä. Naxxin, malyn ja sarthan kävin siis MZN killan kanssa farmilla. Gearin saatuani aloin progressoimaan MZN:ssä Ulduaria. Kuten monet muut zulussa raidanneet, niin myös minä kyllästyin siihen touhuun ja aloin etsimään pelistä uusia puolia ja lvlaamaan muita classeja. Voat sun muut härpäkkeet juoksen pug ien kanssa. - Aktiivisuus: Pelailen päivittäin aina, kun aikaa sattuu olemaan. Ainut ajan viejä on duuni villanpuhaltajana ja viikonloppuiset keittoreissut ympäri suomen maata. Illat ja yöt eivät minulle ole ongelma ja parhaat pelikokemukseni olenkin saanut myöhäisissä perjantai karoissa - Onko kavereita killassa? Jotkut voi mut vanilla/bc ajoilta tai muusta yhteydestä tuntea/muistaakin, jos sellasia naamoja enää ees täällä pyörii IRL kavereita killassa on Chiru, Onsku(ihmekeilol) ja Subitren. - Muuta? Olen harvoin kovin puhelias ja harrastan usein kalsarikännejä pelaten wowia. Tässä liikuttuneessa mielentilassa tulee usein avauduttua ja sählättyä raideissa/dunkuissa, jolloin miut vaa kandee kenkästä kroupista tai carryy mukana Ja mull on opel!!! Ja tää härpäke ei tykkää mun kappalejaosta, pahooittelen) -Scout Örmö, Champion of the frozen wastes |
|
| |
T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus La Maalis 13, 2010 8:57 pm | |
| Erittäin hienon applyn väsänny iha sossuslottia hakiessaan, noinko lie ollu vähän kalajoo pohjana Subi taitaa olla ainut noist sun kamuistas kuka pelailee vähänkään enemmän vielä. Mutta ei kait tässä mitään ole miksei sossuks pääsis pummailee hc-juoksui ja tollasta. Ainakin tieri ois just sossu-tasosta | |
|
| |
hairytunk
Viestien lukumäärä : 281 Registration date : 14.07.2008
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus La Maalis 13, 2010 9:05 pm | |
| liikaa tekstiä en lukenut varsinkin kun sossuksi hakee mut pointsit aplystä | |
|
| |
Tormentor
Viestien lukumäärä : 119 Ikä : 42 Location : Theft-city Registration date : 02.01.2008
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 9:26 am | |
| haha joku viel muistaa perkeleen pointsit siitä hyvä wall of text näin sossu spottia varte | |
|
| |
windigo
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 34 Location : Nastola Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 9:32 am | |
| - Örmö kirjoitti:
- Terve!
harrastan usein kalsarikännejä pelaten wowia.
Siinä ne tärkeimmät, TS on turhan hiljanen nykyää | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 10:26 am | |
| - windigo kirjoitti:
- Siinä ne tärkeimmät, TS on turhan hiljanen nykyää
BTW Windigo löysin sun IRL-kaveris eilen mun killasta. HA! - Nicita - |
|
| |
windigo
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 34 Location : Nastola Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 10:46 am | |
| | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:03 am | |
| |
|
| |
windigo
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:07 am | |
| - Nici kirjoitti:
- Jussi.
Ei perhana millä nickillä se pelaa nykyää? | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:08 am | |
| |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:08 am | |
| Ai niin vieraat ei voinu laittaa linkkejä :DDD
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Kaideh |
|
| |
windigo
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:10 am | |
| täytyypi käskeä migraamaan tänne turhaan sitä millään RP reaverilla pelailee | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:13 am | |
| Hahaa! Saahan sitä kysyä!
Mutta, back to the topic. Sorry Örmö ku aloin jauhaa shaissee. =) |
|
| |
hairytunk
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:18 am | |
| - Nici kirjoitti:
- Hahaa! Saahan sitä kysyä!
Mutta, back to the topic. Sorry Örmö ku aloin jauhaa shaissee. =) nicita kävi viemässä postauksen pahasti offtopicin puolelle | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:21 am | |
| EHEN! Sinäki nyt vaan jatkat offtopicia! |
|
| |
windigo
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:23 am | |
| - Nici kirjoitti:
- EHEN! Sinäki nyt vaan jatkat offtopicia!
POSTCOUNT++ ? viel pari ja pääsen itekki listoille | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:27 am | |
| Vieraana ei saa postcounttia, muuten hyvä. |
|
| |
windigo
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:28 am | |
| kimoa lähinnä tarkotin mutta.. | |
|
| |
Nici Vierailija
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:34 am | |
| Quotesit mua kuitenkin, siit päättelin. |
|
| |
windigo
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 11:37 am | |
| quotesin kimoa koskevaa kommenttia. | |
|
| |
hairytunk
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 12:28 pm | |
| - windigo kirjoitti:
- quotesin kimoa koskevaa kommenttia.
wat kuka kimo mikä kimo ? :E en mie hokkaa postcounttia toisinku toi vexeri ja joku toinen turkulainen | |
|
| |
Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Su Maalis 14, 2010 12:41 pm | |
| Vexer ei ole turusta. ;o
Kuiskis örmö jollekkin officerille in-game; Pastimon, Tormentor, Aistuul, Mymmeli, Pettinen tai pona ja saat invii sossuilee
Aivan joo. Onsku on släkkeri ;< | |
|
| |
OnsqLeet Vierailija
| Aihe: Imekää mun pallejalol Su Maalis 14, 2010 8:11 pm | |
| Onsku tässä, mun voorum akko on bannisa tai jotai!! Sen vaa sanon et mull on isompi tykki ku loblal. ja sen et amikset on kyrväst. moi taas |
|
| |
Pastimon Trolls be flippin' out mon
Viestien lukumäärä : 196 Location : Salo Registration date : 02.01.2008
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Ma Maalis 15, 2010 8:19 am | |
| - OnsqLeet kirjoitti:
- Onsku tässä, mun voorum akko on bannisa tai jotai!!
Sen vaa sanon et mull on isompi tykki ku loblal. ja sen et amikset on kyrväst. moi taas ¨ Ei oo... failaat vaan niinku yleensä | |
|
| |
Pave
Viestien lukumäärä : 36 Ikä : 32 Location : AURA Registration date : 05.01.2010
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus Pe Maalis 19, 2010 12:12 am | |
| antti veti komeet ssc aikan kyl ;d | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Örmö: Fuuwyy wowwiow - Sossuhakemus | |
| |
|