| Samiel Undead Fury warru Raid-> | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Puuppone Vierailija
| Aihe: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 5:44 pm | |
| - Ikä? Olen 28vuotias AD/HD Isukki Tero Kouvolasta 2v pojan isä ja naimisissa vähän äkkipikasen eikä niin vakaan naisen kanssa.
- Classi ja spec: Undead warru. Main spec fury ja duelspec on prot.
Proffut: Mining /BS 450 Suunnitelmissa vaihtaa toinen JC:hen
- Raidaushistoria? Aloitin raidaamisen vasta kun Wotlk julkaistiin. ICC 10 festergut ICC 25 Saurfang OS 10 3D Toc 10/25 Clear Ulduar 10 Ignis Ony 10/25 Totgc 10 Twin Walkyr's
- Aktiivisuus: Kaikki päivät/ajat kelpaa ja töitä ei ole eikä varmaan tule.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä: Lähes kokoajan olen ollut Trollbanella Olvissa ku kaikki kylän koijarit oli/on siinä. Pois haluan ku ei tarpeeksi raideja etc..
- Geari: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Samiel
- Onko account sinun omasi? Oma on ja pysyy..
Tietokone ja internetyhteys? 6000+ amd . 2x4gb muistia. 8800 gt 512mb Gigabyte zalman edition. 3teraa noin tilaa. Netti 8/1mb ja ihan oma.
- Onko kavereita killassa? Onhan toi Turon noita-akka Jasmiina tosta melkee naapurista.
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme: - Olen päivittäin onlinessa. HC instoja juoksen yleensä jos ei muuta aktiviteettia ole tiedossa, myöskin sen takia että saa kunnon gemit geariin. - Kaikki ruokanen olen mutta olen tehnyt sopimuksen kanin kanssa että se ei ajan mun mopolla ja mä en syö sen rehuja.. - Tyttöystävän rintojen koko...Mitkä tissit!?! Oli ne hetken aikaa mut toi poika tyhjens ne!
-Tero |
|
| |
Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 6:01 pm | |
| Meillä on vitusti jo dps warruja? ;o
Tosiaan, meillä on yksi (1) släkkeri dps warru, minä. Toinen riehuu armssina suurimman osan raidia mainspecillä tankki :>
Varadepsuks jos sulle spotti kelpaa niin tuu vaan. Mut jos haluat sen 100% raidipaikan niin sitä en voi taata.
Viimeinen muokkaaja, Umba pvm Ti Maalis 16, 2010 6:56 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 6:38 pm | |
| Taitaa yksi dps-warru olla meillä tällä hetkellä vai olenko aivan väärässä. Meidän rekkis on tehny nää katoamiset. Vaikuttaa sopivan aktiiviselta mobilta ja geariakin tuollai semisti jo kertyny, että ihan hyvin voi pyöriä siellä. Ja noita hiilereitä rekrys ny sen verta monta et pitäs niille saada dpsit ja tankit matkaan ni ois kolmas icc10 grp kasas Mutta tähän odottele jonkun rankin omaavan mobbenin sanaa. | |
|
| |
Jasmiina
Viestien lukumäärä : 111 Ikä : 38 Location : Kuusankoski Registration date : 10.03.2008
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 6:52 pm | |
| Juu voisin sanoa tähän että jannu on Aktiivinen isolla A:lla. Myös kuuntelee jos jotain on vialla ja korjaa asiat. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 7:31 pm | |
| Massan kivi/glyphi kouluu imo. |
|
| |
Rekkakalevi
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 41 Location : Vantaa Registration date : 29.08.2009
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 7:55 pm | |
| - T_u_m_e kirjoitti:
- Meidän rekkis on tehny nää katoamiset. .
Peliaika loppu \ ei jaksa idlata dalassa \ daily HC:t on tylsiä \ muu syy X \ bla bla bla | |
|
| |
Puuppone Vierailija
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 9:14 pm | |
| Warru on sitten siirtymässä ja kiitokset kilta invistä. |
|
| |
hairytunk
Viestien lukumäärä : 281 Registration date : 14.07.2008
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ti Maalis 16, 2010 10:19 pm | |
| - Jasmiina kirjoitti:
- Juu voisin sanoa tähän että jannu on Aktiivinen isolla A:lla. Myös kuuntelee jos jotain on vialla ja korjaa asiat.
vieläku ite koittaisit jättää ne 12 kesäset sieltä autontakapenkiltä ja ruveta sinäkin raidaamaan saatanan släkkeri | |
|
| |
nahka
Viestien lukumäärä : 45 Ikä : 34 Location : Kotka-Kouvola Registration date : 18.12.2007
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ke Maalis 17, 2010 1:25 am | |
| Heetkonen kouvolasta lisää mobeja, turku sektorin enemmistö rupeskin jo pikkasen ahdistamaan.. | |
|
| |
T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> Ke Maalis 17, 2010 6:57 am | |
| Sawo ftw!! Meiltä on monta savolaista soluttautunu tuonne turun maastoon jotka kuitenkin luetaan savolaisiksi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Samiel Undead Fury warru Raid-> | |
| |
|
| |
| Samiel Undead Fury warru Raid-> | |
|