Terve
Juu että olisin hakemassa tota sosiaalislottia kiltaanne, koska ei ole tarpeeksi aikaa (eikä gearia) raidata niin paljoa kuin tuossa raidislotissa edellytätte, mutta haluaisin kuitenkin liittyä kiltaan, saada uusia (ingame- tai ihan oikeita) kavereita ja jotain semi-casual alttiraideja, heroic gruuppeja sun muuta mukavaa ajanviettoa. Killasta en pahemmin ketään 'tunne', mutta aina välillä näkyy PUGeissa ja muissa vastaavissa, joten joitakin tiedän.
Itsestä nopeasti:
Olen Henrik, 16v (-93), käyn lukiota, pelaan tennistä,käyn tietokoneavusteisella kuvanmuokkauskurssilla ja kuuntelen DM/BM:ää. Kavereitten kanssa oleminen (oikeassa- ja virtuaalielämässä) on varmaan mukavinta, muihin mukaviin tekemisiin kuuluu musiikin kuuntelu, hyvän ruuan syönti, joittenkin erityisten tyyppejen kanssa filosofiset selittelyt ja keikoilla/kaveriporukalla sekoilu. Paheisiin kuuluuvat nikotiini, alkoholi ja (eteenkin kännissä) äkkipikaisuus.
Vaikkakaan ei ole raidislottihakemus, ajattelin nopeasti kumminkin mennä läpi mitä olen wowissa saanut aikaiseksi;
Aloitin TBC'ssä, tosin olin aiemmin vanillassa pelannut vähän kaverini 60 magea. TBC raidasin Dark Chaos (Serveri: Kul Tiras) nimisen killan kanssa, ja SSC/TK/MH ekat bossit menivät down ennenkun Wrath iski. Siellä aikani vielä Wrathissäkin ja naxxit sun muut tuli kaadettua.
Sen jälkeen migrasin Turalyonille joinaakseni Chronic Disorderin jonka kanssa tuli pari server firstiä Ulduarissa ja muutenkin homma vedettiin jotenkuten mallikkaasti läpi. Sen kaaduttua migrasin tänne Laughing Skullille ja en ole pahemmin missään killoissa ollut, joitain disbandattuja casualeita lukuunottamatta ja raideja tullut pugilla vedettyä jonkun verran.
Warriorilla on /played joitain tunteja yli 80 päivää.
Armory linkki tuohon loppuun ---> eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Podzi
Terveisin,
Henrik