Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
WC
Vierailija




Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi   Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeTo Syys 02, 2010 11:28 am

Sossuspotti vaihtoon ja raidaaja spotti hakemaan

Ikä?
24 vuotta Oulusta. No kova urheilumies sekä penkissä että muutenkin. Töitä teen viikossa ihan tarpeeksi ja sitten vapaa-aika meneekin kaikkeen muuhun että ei tarvi työasioita miettiä. Pitäiskö tähän nyt sitten vielä sanoa että tasapainoinen ihminen. En ole se joka sitä guildchattiä spammaa h4x0r viestillä kokoajan.

- Classi ja spec
DPS Unholy deathknight. Gearia kerätty todella nopeasti. Sain kahdessa viikossa kaiken mahdollisen tank+dps emblem gearin. Oon pyrkinyt keräämään kokoajan parempaa raidausta varten. Tällä hetkellä geari on todella vaiheessa ja esim eilen (tätä kirjoittaessa) saatu geari ei pidä vielä gemejä päällä mutta olen hyvin tietoinen mihin suuntaan omaa classia pitää viedä. Tiedostan numerot missä mikäkin pitää olla että on capped ja niiden mukaan toimitaan. Luen paljon theorycraffia jotta dps olisi max. Gemit on tänään töiden jälkeen kunnossa.

Päivitän hakemukseen armorylinkin kunhan oon nyt laittanut gemit kohdalleen. Lähinnä syy miksi tänään kirjoitan on se että eilisessä raidissa tuli jotain palautetta gearista. No olin samoissa DPS errgen kanssa jolla oli 800+ parempi gearscore ja gearscorehan nykyään näyttää kertovan kuinka hyvä pelaaja kukanenki on?

- Raidaushistoria?
Vanilla ZG, MC
TBC gruulilta – Vashj raidleaderina Xelillä, josta mut parhaiten muistetaankin.
BT + Hyjal Warlockilla käyntejä ja tämän jälkeen tulikin tämä 3 vuoden tauko.

Ja mitä muuta. Osaan pelata, tiedostan mitä tehdä ja ennenkaikkea nopeasti oppii mitä tekee. Vaikka RL status taustalla en ole se joka on ensimmäisenä muita neuvomassa mitä tehdä.

- Aktiivisuus
Aktiivisuus ollut hyvällä tasolla. Töissä menee 0800-1600 ja joskus olen tietenkin reissunpäällä työnpuolesta, joten 100% aktiivisuutta en voi luvata. Sanoisin kuitenkin että en ole myöskään se joka sanoo kesken raidin ”Mua väsyttää, Ok moi”. Sillonku pelataan niin pelataan.

- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
Jaa-a Vastarinta,pirkka, Lohi käärme, vastarinta.
Mistään en ole ikinä lähtenyt vaan aina ollaan porukalla siirrytty joko mergen takia ynm ynm.

- Geari
Armory uudelleen
Hit > Strength > Haste > ArP > Crit > Expertise > Agility ja tällä painolla sitä on koottu. Todella vielä vaiheessa mutta kun geari meni viimeksi eilen todella radikaalisti uusiksi niin se on tänään illalla sitten päivitetty kuntoon. Hit capped, strenaa niin paljoku mahdollista. Tällä hetkellä oon unholy specciin aivan yli hitcapped mutta heti kun saan ton needle entrusterin niin sekin on balancessa. Gemeillä expertise kuntoon tänään ja tietenki tota hastea pitää saada koska meleestä tulee suurin osa damagesta.

- Onko account sinun omasi?
On. Ja tulee aina olemaan.

Tietokone ja internetyhteys?
Tietokone pyörittää moitteettomasti mitä vaan. ICC 25: 40 fps kokoajan. 10/10 netti.

- Onko kavereita killassa?
No koko se vanha kööri. Pasti,mymmeli,tume,andretti,heme,torme ynm ynm.

- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme
Olen jo guildissa mutta raidaajaksi. Omaan kokemuksen ja osaan pelata. Piste.
- Mitä hyötyä sinusta on meille?
Ei turhan paskan jauhaja vaan tekijä alusta loppuun.
- Pelaatko pvp?
Jonku verran. Tarkoitus olisi aloitella. Enemmän PvE kiinnostaa.
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä?
Syön tarvittaessa.
- Nuoruusvuodet mummolassa
Mummolan nuoruusvuodet
- Tyttöystävän rintojen koko
Kenen niistä?

Jesh eiköhän näistä saada keskustelua!

-Xeli
Takaisin alkuun Siirry alas
WC
Vierailija




Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi   Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeTo Syys 02, 2010 11:37 am

armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Whitecatch
Takaisin alkuun Siirry alas
Tormentor

Tormentor


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 41
Location : Theft-city
Registration date : 02.01.2008

Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi   Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitimeMa Syys 06, 2010 7:28 pm

/cast Tormentor's Seal of Approval.. BANG!


- Access Granted -







I has new Rogue leet skillz pew pew
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi   Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» WhiteCatch lvl 72 DK (sossu)
» Deathbeauty, Unholy DK
» Groke unholy death knight
» Blood DK DPS Raidaajaksi
» Retribution paladin raidaajaksi

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: