Moro! Nimeni on Marko Manninen. Olen 22v jamppa e-pohjanmaalta. Lopetin koulut kun kävin 1,2 vuotta LVI:tä amiksessa. Harrastuksina löytyy mm. Jääkiekko,kalastus ja lenkkeily. Tein dk:n noin viikossa 85:ksi. Kyllästyin pelaamaan casterilla kun sama toistuu jatkuvasti ja huomasin, että meleellä on paljon hauskempi pelata. Vapaa aikaa kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Olen tällä hetkellä työtön ja pelaan melkeenpä 24/7. Nyt on pelit tyssänny sen takia ettei oo löyty mitää kiltaa joka tarttis raideihin porukkaa, joten sen takia ajattelin jos on mahdollista päästä tähän kiltaan. Dk:lla olen hommannut dual specin, mutta käytän lähinnä pelkkää frost dps specciä. Blood löytyy kans, mutta en oo sillä pahemmin pelaillu. Raidi historiaa minulta ei pahemmin löydy. Sitä kiltaa ei oo löytyny. Muutamat trashit tehny. Opin kyllä taktiikat varmasti nopiaa, kunhan vaan mikki löytyy joltain joka jaksaa selittää
. Aktiivisuudesta luultavasti sanoinkin jo että pääsen melkeempä joka raidiin matkaan. Ei mulla mihinkään mitään kiirettä oo mikä estäis raidiin menemisen. Jos ei esimerkiksi jonku tutun hautajaaset tai vastaavat. Tämä kilta missä tällä hetkellä oon, ei ole lähelläkään valmis raideihin. Kilta nimi on Rainbow and Cottoncandy. Kahdella tai kolmella äijällä tarpeeksi hyvä geari alottaa raidit, mutta siinä se sitten onkin. Aktiivisuutta tuolta ei pahemmin löydy, ainakin mitä itse olen huomannut. Tässä olis armory linkki.
Olen pyrkinyt keräämään gemeillä strenghtiä ja criticalia..critical kävi yhessä vaiheessa alle 4%. Pyrkiny ny nostamaan mahdollisimman paljon. Mutta olen huomannut että dps listoilla kärkipääs roikun jatkuvasti, vaikka tuota crittiä ei pahemmin löydykkään. Accountista sen verran, että se on oma. Internet yhteys löytyy tottakai. Kiinteä perus 10mb netti. Yhtään kaveria ei killasta löydy. Tosiaan sitten nämä kohdat.
- Mitä hyötyä sinusta on meille? Ainakin tuon lisää aktiivisuutta ja valmiutta joka raidiin.
- Pelaatko pvp? En paljoa.
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä? Lihansyöjä ja välillä kinkkusalaattia niin saa molempia
- Nuoruusvuodet mummolassa? Hmm no mitä ny muutama musta silmä tullu ku pienenä pulkalla menny puuhun
.
- Tyttöystävän rintojen koko? Itelleni ihan käteen sopivat
.
Kiitän ja kumarran
.