Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Sotaperse Death Knight Frost Dps

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Dk
Vierailija




Sotaperse Death Knight Frost Dps   Empty
ViestiAihe: Sotaperse Death Knight Frost Dps    Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimePe Helmi 11, 2011 11:57 am

Moro! Nimeni on Marko Manninen. Olen 22v jamppa e-pohjanmaalta. Lopetin koulut kun kävin 1,2 vuotta LVI:tä amiksessa. Harrastuksina löytyy mm. Jääkiekko,kalastus ja lenkkeily. Tein dk:n noin viikossa 85:ksi. Kyllästyin pelaamaan casterilla kun sama toistuu jatkuvasti ja huomasin, että meleellä on paljon hauskempi pelata. Vapaa aikaa kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Olen tällä hetkellä työtön ja pelaan melkeenpä 24/7. Nyt on pelit tyssänny sen takia ettei oo löyty mitää kiltaa joka tarttis raideihin porukkaa, joten sen takia ajattelin jos on mahdollista päästä tähän kiltaan. Dk:lla olen hommannut dual specin, mutta käytän lähinnä pelkkää frost dps specciä. Blood löytyy kans, mutta en oo sillä pahemmin pelaillu. Raidi historiaa minulta ei pahemmin löydy. Sitä kiltaa ei oo löytyny. Muutamat trashit tehny. Opin kyllä taktiikat varmasti nopiaa, kunhan vaan mikki löytyy joltain joka jaksaa selittää Smile . Aktiivisuudesta luultavasti sanoinkin jo että pääsen melkeempä joka raidiin matkaan. Ei mulla mihinkään mitään kiirettä oo mikä estäis raidiin menemisen. Jos ei esimerkiksi jonku tutun hautajaaset tai vastaavat. Tämä kilta missä tällä hetkellä oon, ei ole lähelläkään valmis raideihin. Kilta nimi on Rainbow and Cottoncandy. Kahdella tai kolmella äijällä tarpeeksi hyvä geari alottaa raidit, mutta siinä se sitten onkin. Aktiivisuutta tuolta ei pahemmin löydy, ainakin mitä itse olen huomannut. Tässä olis armory linkki.


Olen pyrkinyt keräämään gemeillä strenghtiä ja criticalia..critical kävi yhessä vaiheessa alle 4%. Pyrkiny ny nostamaan mahdollisimman paljon. Mutta olen huomannut että dps listoilla kärkipääs roikun jatkuvasti, vaikka tuota crittiä ei pahemmin löydykkään. Accountista sen verran, että se on oma. Internet yhteys löytyy tottakai. Kiinteä perus 10mb netti. Yhtään kaveria ei killasta löydy. Tosiaan sitten nämä kohdat.

- Mitä hyötyä sinusta on meille? Ainakin tuon lisää aktiivisuutta ja valmiutta joka raidiin.

- Pelaatko pvp? En paljoa.
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä? Lihansyöjä ja välillä kinkkusalaattia niin saa molempia Very Happy

- Nuoruusvuodet mummolassa? Hmm no mitä ny muutama musta silmä tullu ku pienenä pulkalla menny puuhun Razz.


- Tyttöystävän rintojen koko? Itelleni ihan käteen sopivat Very Happy.

Kiitän ja kumarran Smile.






Takaisin alkuun Siirry alas
Faywen




Viestien lukumäärä : 29
Location : Kerava
Registration date : 22.03.2010

Sotaperse Death Knight Frost Dps   Empty
ViestiAihe: Vs: Sotaperse Death Knight Frost Dps    Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimePe Helmi 11, 2011 5:47 pm

Heippa

Gearin perusteella en ottaisi ainakaa heti raidaamaan (gemit ja chantit kuntoon) + expertise cappiin yms yms.

Specci muuten ok, mutta miksi On a Pale Horse ja Runic Power Mastery?

Suosittelen lukaisemaan vaikkapa Elitst jerksin Frost dk threadin ja tekemään muutoksia sen pohjalta.

<-- Fana the Tankzor/Offspec frost dk
Takaisin alkuun Siirry alas
Telepappi

Telepappi


Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 11.10.2010

Sotaperse Death Knight Frost Dps   Empty
ViestiAihe: Vs: Sotaperse Death Knight Frost Dps    Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimePe Helmi 11, 2011 6:52 pm

voittaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sotapers
Vierailija




Sotaperse Death Knight Frost Dps   Empty
ViestiAihe: Vs: Sotaperse Death Knight Frost Dps    Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitimePe Helmi 11, 2011 6:57 pm

Voin kyllä tehdä muutokset..eikö silti valmiiksi onnistuis joinata?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sotaperse Death Knight Frost Dps   Empty
ViestiAihe: Vs: Sotaperse Death Knight Frost Dps    Sotaperse Death Knight Frost Dps   I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sotaperse Death Knight Frost Dps
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Groke unholy death knight
» DW Frost Deathknight
» DK Frost dualwield
» Kruud / Lv. 18 Frost Mage sossuslottiin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: