Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Shelazor Shadowpriest

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Shelazor
Vierailija




Shelazor Shadowpriest Empty
ViestiAihe: Shelazor Shadowpriest   Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 8:32 pm

Hyvää pääsiäistä!

Olen 31-vuotias nuoren mielen omaava miehenalku, joka ylpeänä kantaa nimeä Miikka. Syy tähän sekavaan ja erittäin vapaamuotoiseen applyyn on yksinkertainen: haluan raidata kavereiden kanssa hyvässä porukassa..

Killasta tuttuja naamoja on Pullapylly-Fureru aka. bhalizares, Erge, sekä juuri rekrytty Zalizar.

Haluaisin liittyä riveihinne nykyisellä papillani Shelazorilla vaikkakin geari ei ole vasta kuin heroic-tasoa. Kokemusta pelaamisesta on myös warriorilla ja maagilla.
Maagilla tehnyt suurimmat osat kaikista saavutuksista mm.

- ICC 10 12/12
- ICC 10 HC 10/12

Catasta keretty vetelemään jo

- BoT 10 4/4
- BWD 10 5/6
- TFW 10 1/2
- BH 10 1/1

Eli jonkin verran on jo vyön alla raiditunteja. En haluaisi tuoda maagia kiltaan koska olen lopen kyllästynyt classiin tällä hetkellä ja Factionchange ja reamlchange on hitusen tyyristä. (Maksoin juuri Zalin siirron)

Olen joustava pelaaja, toivoisin voivani olla varjopappi mutta offspec tulee olemaan healer ja jos tarvetta on voin myös treenata täysipäiväiseksi hiileriksi. Papilla tosin hiilannut viimeksi TBC aikaan joten paljon on opittavaa.

Tähän pistän kovia faktatietoja itsestäni ranskalaisin viivoin:

- Tykkään hirvilimpparista
- Olen kahden lapsen isä
- Käyn vakituisessa työssä
- Tykkään hirvilimpparista
- Vakituinen parisuhde
- Kone jaksaa vääntää 25maneja eikä yhteys ole vielä kertaakaan pettänyt
- Tykkään hirvilimusta
- Omaan huumorintajun
- Joskus saattaa olla että olen viikon epäaktiivinen

Talentit tällä hetkellä on tosiaan shadow puussa 9/0/32

Lisää voitte kysellä ja tiedustella onlinenä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Andretti
Ohviseeri
Ohviseeri
Andretti


Viestien lukumäärä : 295
Registration date : 05.12.2007

Shelazor Shadowpriest Empty
ViestiAihe: Vs: Shelazor Shadowpriest   Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 8:35 pm

Niinkun tuolla TS:n puolellakin jo juteltiin niin homma bueno ja tervetuloa riveihin papilla wipeltämään!

...Motha has spoken Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

Shelazor Shadowpriest Empty
ViestiAihe: Vs: Shelazor Shadowpriest   Shelazor Shadowpriest I_icon_minitimeSu Huhti 24, 2011 12:49 pm

Hienoo. Blop Blop cheers

Mie taistelen ton accon takasi ni sit näkyilee Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Shelazor Shadowpriest Empty
ViestiAihe: Vs: Shelazor Shadowpriest   Shelazor Shadowpriest I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Shelazor Shadowpriest
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: