Elikkä joo, myytissä pelailin ja täs mietin että vois vissiin tähän suuntaa sit lopulta itekki kattoon lähtee mitä täältä löytys.. Lukio-opiskelija olen ja eipä tässä kai muuta, näin kesällä aikaa menee jonkin verran töissä ja lifettäessä.
- Ikä?
Ikää löytyy 18 vuotta tällä hetkellä, kaippa tuo tuosta vielä nousee. Kuten totesin jo, lukiossa olen ja syksyllä olisi tarkoitusta kirjottaa englantia,yhteiskuntaoppia ja filosofiaa, saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee.. Etunimeni on Kalle.
- Classi ja spec
Ajattelin näin tässä samaan syssyyn vaihtaa tota mainiakin, jos sinne päin pääsen sisään, joten mainiksi tulisi varjopappi ja os:ssä onpi 80 luvun puhkikulunut discopallo. Tuos specis oon nyt ton yhen ns. "pvptalentin" valinnut, elikkä Psychic Horror juurikin siitä syystä että on jokin interrupti, tämä piste joka on tässä talentissa on otettu Mental Agilitystä, koska manan kanssa ei ole ongelmia, eikä tuo Mental vaikuta eniveis kun instantteihin joita ei kauheest oo. Että semmosta siitä. Discossa oon mm valinnut Desperate Prayerin holyn puolelta puhtaaksi insta selfhealiksi jos tulee kovaa osumaa itteensä. Kaippa siin muuta. Strenght of Soulssia en oo ottanu, imo inrelevanttia saada Weakened Soulia lyhyemmäks.
Raidihistoria?
Tässä ei kauheesti oo mitään. 12/12 cata contentti, jonka jälkeen noh, meni miten meni, mutta ei jutella siitä nyt sitten.. Alotin tosiaan koko wowin pelaamisen about syys-elokuussa 2010, että ei tässä ihan kauheesti oo kerenny pelaileen, mitä nyt jotain 50d kaikilla charoilla yhteensä. Mut jees, ICC:ssä tuli tapettua 5/12 HC ja 8/12 yhteensä, kävin siellä tosiaan KERRAN raidaamassa, YHTENÄ iltana ja siihen jäi se. (tämä oli siis ennen cataa)
Aktiivisuus
Noh, eiköhän jokane raidi onnistu, järjestelykysymys, tottakai välillä on ettei pääse, mutta pitäis päästä osallistumaan noin 90% raideista. Keskiviikkoisin / Tiistaisin mulla tosin on harrasteen futispelejä johonkin aikaan illasta, mutta esim. Heinäkuun ajan ne on tauolla, sitten syksymmällä alkaa salibandy reenejä oleen jossain muodossa, sen näkee sitten.
Edelliset killat
High Times ja Myytti, Sisussa pyörähdin ja lähdin sieltä suoraan Myyttiin. Myytin kohtalon kaikki tietänee miksi sieltä "lähdin", mutta High Times, yksinkertaisesti siksi että halusin suomalaiseen kiltaan, siksi lähdin sieltä.
Geari
eu.battle.net/wow/en/character/deathwing/bjminttu/advanced
Geari on vähän puolitekijöissä kerta alttina tämä toimi, mutta kokoajan parannellaan ja oishan tossa jo valor pointseil ostettavissa settipalojakin, pitänee tutkailla nyt mahdollisuudet niiden suhteen. Mutta joo, inttiä koitan hommata ja pitää hit capin, tämän jälkeen priotan masterya yli critin vaikka:
Int: 1.0000
SP: 0.7841
Haste: 0.5844
Crit: 0.4480
Mastery: 0.4366
Critillä olkoon kovempi statvalue, nään itte masteryn TÄSTÄKIN huolimatta parempana kuin critin mietittäessä DPS mittaria.
Glypheistä uskoisin Primejen olevan melko selviä, SW:D spammia kun targetti on alle 25% hipareissa eipä siin muuta, Mind Flay on ihan must juttu selittelemättä, samoin SW:P. Sitten nuo Majorit voivat olla hieman kyseenalaisempia, multa löytyy sieltä Spirit Tap manan takia, esim fighteis mis adei toi on kiva kun saa extra manaa. Inner Fire survibalityn takia kun isommat armorit. Dispel vain sen takia että jos tulee dispellattavvaa niin siin sivussa saapi vähän healattua, ei kai siin, hyvin tilanne kohtasta mitä nois majoreis käyttää. Minoreist en viitti ees puhuu täs.
Account on ihan ihka omani aina ja nyt ollut.
Tietokone ja internetyhteys
Tietokone on multitronicin paketti kone Dual core 3,18GHz prossu intelliltä, 4GB RAM, 1024MB näyttis ja kovollakin on tilaa 500GB, Vista käyttöjärjestelmä. Langaton näppäimistö logitechiltä sekä Steelseries pelihiiri, LG 24" näyttö. Lankalititymä löytyy, 24MBt/s tähän kämppään missä asun antaa tuota nopeudesta noin 16-17megaa. Ja joo TS ventti yms mikki härpäkkeet löytyy.
Killasta löytynee noi vanhat myyttiläiset, mutta tuskin ne musta erityisemmin pitää.
Muuta faktaa elämästäni?
Nooh, 15.4 muutin asumaan yksin omaan kämppääni 38neliöine yksiö tästä lähte kouluani joka sijaitsee Pälkäneellä. Hyödytön kesselihän minä oon, ei sillä. Pvptä tullu mätettyä jokseenkin, alunperin piti cataan lähteä pvptä pelaan mutta se jäi ja jääköön, kyä siel saattaa hönäämässä käydä BG:ssä yms. Grilliruoka on aika jumalaista, samoin kebabbi, ei mul muuta. Ja joo, eihän tää ihan essee kirjotuksessa menis läpi, mutta sallinette puhekielen, pilkku virheistä en tiedä, mulla on noiden kertauskurssit vasta syssyst!
Ps autokoulu on kesken ? vut?