Bandom Vierailija
| Aihe: Bandom, 85, Laughing Skull, Social Member To Heinä 28, 2011 10:19 am | |
| Tervehdys,
Ikää löytyy täältä 21 vuotta ja hahmona lvl 85 Goblin Rogue. Aloitin pelaamisen varsinaisesti Cataclysmin julkaisun jälkeen vaikka onkin tullut testailtua peliä myös Vanilla/TBC aikana. Kevään olin jäsenenä Rainbow & Cottoncandy killassa jossa oli sekalaista porukkaa pohjoismaista. Kilta kuitenkin kuoli pystyyn GM:n lopetettua pelaamisen ja porukka hajosi muualle. Itse pidin killan hajoamisen jälkeen muutaman kuukauden tauon.
Nyt etsin aktiivista kiltaa jossa minulle avautuu mahdollisuus mukavaan casual pelaamiseen. Tällä hetkellä pelailen normal mode luolia ja tarkoitus on pienen gearaamisen jälkeen siirtyä hc luoliin. Raidaamista en pidä poissuljettuna vaihtoehtona. Sen aloittaminen on kuitenkin vasta edessäpäin ja tällä hetkellä casual pelaaminen maistuu hyvältä.
Siinäpä pähkinänkuoressa, miksi haen Vastarintaan.
Terv, Bandom
|
|
Andretti Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 295 Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Bandom, 85, Laughing Skull, Social Member To Heinä 28, 2011 2:03 pm | |
| No morjens, kyllähän meille otetaan eritasoisia pelaajia eli pääset kyllä ns "sossu" rankille eli velvoitteita raidaamiseen ei sinulla olisi, pitemmittä puheitta tervetuloa! /w Andretti/PiiQ/Tume/Hornybitch/Hemssi/Gromal ingame ja inviä paukkuu - Motha | |
|