Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Rumpali - Feral (dps) Druid

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Rumpali
Vierailija




Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeTi Marras 10, 2009 11:52 pm

Itsestäni:
Olen 19vuotias työtön (ylläri :/) sähkömies Loviisasta enkä pahemmin harrastele muuta, kuin wowia ja random juopotteluja.

Class ja Spec:
Noh main speccini on Feral dps ja druidi se classi, feral tuli napattua, koska melee miellytti enemmän kuin casteri versio ja healaus eikä tankkiminen tullut kuuloonkaan.

Raidaushistoria:
Valitettavasti tässä kohdassa en pahemmin loista, koska olen melko uusi tässä pelissä ja kiltana on casual kilta, ei siis mikään raidikilta tällä hetkellä. Mitänyt on tullut 4/5 ToC25 5/5 ToC10 Ulduarista 5pomohirviötä 25manissa tapettu sekä 4 10manista.

Aktiivisuus:
Aktiivinenhan minä taas olen, löydyn aina suht poikkeuksetta pelistä, perjantaita lukuunottamatta. Tulee tosiaan perjantaina välillä tämmöinen humaltuminen eteen joka käytännössä estää kotona pysymisen/pelaamisen baariin menon kiusauksen kasvaessa liian suureksi.

Edelliset killat:
Olin Epilogue nimisessä casual killassa joka sitten pääsi hajoamaan, sieltä pari ohviseeria ja guildmaster päättivät perustaa sitten Touching Cloth nimisen vielä vähän jos mahdollista enempi casual killan jossa olen idlaillut nyt muutaman päivän, mitä olen pugeiltani ehtinyt.

Geari:
Tämäkään ei nyt ihan loistamisen kohta minulla ole, paljon olisi parannettavaa. Gemeistä sen verran että olen käynyt henkien taiston sisälläni miettiessäni pistänkö Armor Pen vaiko kentiöskö ehkä kö Agility eeppisiä gemejä gearin täyteen. En ole niin kauhean rikas, joten olen malttanut olla koskematta niihin vielä hetkiseen, josko kokisin sisäisen valaistumisen tässä asiassa. Enchanteissa en ole pihtaillut tokkopa niissä paljon pihtailun varaa olisikaan, pitäisi aikalailla olla kunnossa.

Onko Account minun:
Kyllä on aivan ikioma account.

Tietokone ja internetyhteys:
Nettinä pelittää Soneran 8/1mb, on tosin joskus pätkinyt ollut useammankin tunnin pois käytöstä, mutta nämä ovat olleet usein myöhään yöllä taikka sitten aamupäivällä. Kone on vähän tämmöinen nuhapumppu, mutta medium asetuksilla, kun pelailen niin fps siellä 40 paremmalla puolella raideilla.

Onko kavereita killassa:
Kavereita ei (minun tietääkseni) killassa ole.

Ja sokerina pohjalle, tämä voi olla vähän pöhköä lukea täältä lopusta, mutta pahoittelen menetettyjä sekunteja, jos tämä apply tähän tyssää. Siis armeijan harmaat kutsuvat minut luokseen tammikuun 11. päivänä, joten sillon edessä noin puolenvuoden mittainen tauko. Sekä tähän loppuun hyvä myös mainita olen siis Nordrassil nimisellä realmilla tällä hetkellä vaikuttamassa, joten hahmon siirto Laughing Skullille voi syödä myös päivän jos vihreää valoa, intistä ja pikkupuutteista huolimatta, näytetään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rumpali
Vierailija




Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 12:37 am

Juu tuo offspec jäi sanomatta, on tuossa välillä resto millä 5maneja hiilailen, erittäin huono geari siinä tosin. Välillä taasen tämmöinen "vähän" härö soolo/farmaus feral specci.
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 6:00 am

armory link would be nice, sais varmaankin olla lähellä toc10 tasoa ni jotain hyötyäkin olis. arp gemittelee sitte (mun tiedon mukaan) kun sulla on esim. grim tollin kans tai gearista muuten 400 sitä, muuten ehkä agia. meleetä meillä on aika paljon aina raideis joten caster ois kiwa. mutta ehkä sieltä joku "muka-fiksumpi" jotain sanoo Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
hairytunk

hairytunk


Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 7:44 am

Tosiaan armory linkki jossain muodossa olisi tosiaan kiva että vähän näkisi gearin tasoa kun tuppaa olee vähän laiskuutta itse etsiä moista tuolta armorista Smile

ja melee dps ää meillä nyt on kohtuu kasa mutta en sano tässä vaiheessa vielä juuta enkä jaata ennen armorylinkkiä

ja mitä kissa dps gemeihin tuleen ni arp > agi
Takaisin alkuun Siirry alas
Rumpali
Vierailija




Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 9:54 am

Jotainhan siitä unohtu, mietinki mikähän se olisi. Tuosta gemityksestä, EJ mitä lukenut olen sanoisivat ilman Grim Toll/Mjolnir Runestone olisi se 500-600arp gearista, jonka jälkeen kannattaa gemittää ja geari ei vielä sillä tasolla ole. :/

h.ttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&n=Rumpali
Takaisin alkuun Siirry alas
Takéshi

Takéshi


Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 32
Location : Turku City
Registration date : 11.02.2009

Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 10:24 am

TL:DR mut armoryprofiili antaa ilmi sen että vaikka kuin casuali on niin näyttäis olevan näitä samoja settejä " tää o vaa farmi bosse ei tarvit flaskii" ku kattoo tota gemitystä, ne eeppiset gemit ei nyt sen vertaa maksais ettei niit gearii vois laittaa (itsellä ainakin oli heti ku tuli ni geari täys niitä) pienikin dps uppi on pieni, dps classilla Smile

Mut emt melee o kyl aika helvetin täys ja varsinki nyt ku kimo tankkaa ni ei tarvii sitä crittiiä vaikka tuleehan se fruyltakin..

Mut hyviä naamoja ei oo koskaa käännetty pois ni IMO sisää vaaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Umba
Fake postaaja :D
Fake postaaja :D
Umba


Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 32
Location : Åbo
Registration date : 10.12.2007

Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 10:49 am

MOI TAKÈSHI!

Ja sitten druidille. Geari ei tosiaan hohda siellä kohtaa missä meidän progress "rullaa" tällä hetkellä. Aktiivisuudellahan se geari tulee nopeesti mut mut ei tekis mieli gearata janmppaa joka katoaa jonnekki istumaan ja tulee korkeintaa world eventtien aikana onlineen.

Casualiksi kmo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nicita

Nicita


Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 29.12.2007

Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 11:03 am

Erittäin jees apply, tuli ilmi kaikki tarpeellinen. Jotkut laiskat nyt ei jaksa ite lähtee hakee armory linkkiä ni pitää itkee siitä tässä. :p

+ Nimi (tulee mieleen Bambin rumpali!)
+ Ikä (täysikänen!)
+ Ihan mukavan gearin keränny alle kuukaudes

- Todella vähän raidikokemusta
-
Rumpali kirjoitti:
Siis armeijan harmaat kutsuvat minut luokseen tammikuun 11. päivänä, joten sillon edessä noin puolenvuoden mittainen tauko.

Niinkuin joku Umba tossa TS sanoikin: tuskin tuut puolella vuodella pääsee. :/

Mutta odotteles jonku isomman kihon vastausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
hairytunk

hairytunk


Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 3:49 pm

Onnittelen kiltapaikasta mutta 100% raidispottia en kyllä uskalla kun tuota meleetä on kohtuu paljon
mutta jos silti innostaa kokeilla ennen harmaisiin menoa ni /w vaan ni pannaan inviä sitte
Takaisin alkuun Siirry alas
Rumpali
Vierailija




Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitimeKe Marras 11, 2009 4:23 pm

Juu minäpä siirrän tuon hahmon, huomisissa luulisin paikalla olevan. Tosiaan ei se niin justiinsa ole jossei 100% raideille mahdu, kunhan vähän enempi kuin random pugeilla toc10/25.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rumpali - Feral (dps)  Druid Empty
ViestiAihe: Vs: Rumpali - Feral (dps) Druid   Rumpali - Feral (dps)  Druid I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rumpali - Feral (dps) Druid
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Resto Druid
» Boomkin Druid, Hezu
» Zalizar Balance druid
» Theme, Balance Druid

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: