Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 4 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 4 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Natiainen Warior arms/tank

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Natiaine
Vierailija




Natiainen Warior arms/tank Empty
ViestiAihe: Natiainen Warior arms/tank   Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeSu Loka 21, 2012 2:32 pm

Hakemus kiltaanne.

-Ikä yms. tietoa itsestäni:

Hyvää päivää olen 33-vuotias pelaaja Harjavallasta. 2 lasta sekä vaimo asustelee samassa talossa kanssani. Töissä olen suuryhtiön valimossa. Omaan pitkän pelihistorian sekä pitkän tauon wow:n piiristä. Olen tekemässä paluuta tositarkoituksella peliin takaisin nyt kun lapset ovat jo saaneet muutaman vuoden vyönsä alle. Ilmoitan heti myös että HC-raidaajaa minusta tuskin enään saa sen sanottuani tarkoitan 7 iltaa viikossa raidausta ei minulta nähdä. Lupaan olla kuitenkin 3-5 raidia viikossa jos pääsen/tarvitaan kiltaanne.

- Classi sekä specit:

Olen aina pelannut warrior:lla, joten luontaisesti nytkin. Tällä hetkellä main spec on arms. Omalle osalleni se on sopinut paremmin ja rotaationi kuntoon saamisen jälkeen teen mielestäni ihan hyvää dps:ä. Olen myös valmis vaihtamaan Fury buildiin jos tarvitaan sekä masteroimaan sen. Off-spec olen tankki. Koko wowi historiani olen pääosin tankannut, joten luontaisesti voin muuttaa itseni myös täysin duel spec tankiksi.

- Raidi- sekä wow-historia:

Pelasin Vanillan semiHC-killassa nimeltä Einherjar Hellscream realmilla Alliance dwarf warrior hahmolla. Toimin koko tuon osan pelissä tankkina. Selvitimme kaikki muut raidit paitsi lvl 60 Naxx jäi pahasti kesken. Vietin lukemattomia tunteja-> päiviä-> viikkoja-> vuosia raidaten ja sitten tuli TBC ja minulle tuli olo että tämä kaikki on turhaa kulutettua aikaa. Selityksenä turhautumiselleni sekä lopettamiselleni on että lvl 64 olin vaihtanut hiellä ja verellä hankitut epic-gearini vihreisiin kamoihin. Nyt tietenkin joku voi miettiä että epic gear hah niitähän saa niin helpolla. No Vanilla aikaan se oli ero niinkuin yöllä ja päivällä se gearin hankinta. The end kovia kokenut partaveikkoni päästin eläkkeelle ja deletoin hahmon sekä lopetin pelaamisen osaltani. Myös ensimmäinen lapseni syntyi samaan aikaan, joten se myös osaltaan helpotti päätöstäni. Tein muutamia täsmäiskuja wow:n pariin vuosien vieriessä se ei ollut vaan enään sama asia mitä oli ennen, joten päätin antaa itselleni aikaa kypsyä kunnes olen täysin valmis palaamaan pelinn. Se aika on nyt. Muita pelejä joita pelannut on CS, CS:S yms. fps pelit.

- Aktiivisuus:

Olen töissä katkeamattomassa 3-vuorotyössä. Käytännössä olen 6 päivää töissä ja 4 vapaalla. Tarkoittaen että pääsen pelaamaan iltaisin 6 iltaa kymmenestä. Olen myös jokapäivä online muutenkin kun vai raid-aikona.

- Edelliset killat:

Vanilla: Wanderers, josta siirryin raidaamaan Einherjar:n raid-ryhmään.
Nyt levutin killassa nimeltä Elonkorjuu Zenedar realmilla. Olen muuttanut hahmoni (main sekä alt monk lvl 78) LS realmille. En ole saanut gear palan palasta Elonkorjuulta. Kaikki itse LFR käyttämällä sekä instoja/repua keräämällä hommannut.

- Geari

Arms spec geari minulla on tällä hetkellä parempi ilvl 471. Olen yrittänyt hankkia crittiä sekä masteryä ilman hitin menetystä. Str on ollut myös suuri pointtini gearia gemittäessäni.

Tankkina toimii Heroic tason varustus kera satunnaisten epic gearin. Siinä haen dodge/parry/block/hit comboa gemeillä sekä statseja muuttaen. Glypheistä sen verran että koitan saada helpotettua ison joukon tankkausta etc.

Armory linkki: eu.battle.net/wow/en/character/zenedar/Natiainen/simple

- Account:

Täysin voin käsi raamatun päällä sekä lasteni nimeen vannoa että hetkestä 0 on täysin ja ainoastaan minun.

- Tietokone ja intternetyhteys:

Kone pyörittää hyvin tähänastiset raidit missä olen ollut. Suurin testi ollen Sha raidi. Yhteytenä minulla on 8/2 joka myös on suurin yhteys jonka saan tänne tuppukylään saa.

- Kaverit killassa:

IRL tuttuja löytyy Viivaliisa Jos nimen nyt oikein muistin. Toivotaan. Kyselin myös killastanne paljolti Ponttiselta.

- Muuta:

Summaan itseni tähän. 33-vuotta, Pelihalut palanneet. Kiltaa vailla.
Muuta mukavaa: käytän nuuskaa ja juon silloin jos tällöin alkomaholia.
Valmiina astumaan palvelukseen missä muodossa tahansa.
Jos mitenkään viisari värähti hakemukseni pohjalta ottakaa yhteytää henk. koht. pelissä tai kirjoitelkaa tänne niin teen yhteyden ottoja teihinpäin.

Kiitän ajasta jonka käytitte hakemuksen lukemiseen/käsittelyyn.

Natiainen
ex-goblin nykyinen Tauren warrior.
Takaisin alkuun Siirry alas
Andretti
Ohviseeri
Ohviseeri
Andretti


Viestien lukumäärä : 295
Registration date : 05.12.2007

Natiainen Warior arms/tank Empty
ViestiAihe: Vs: Natiainen Warior arms/tank   Natiainen Warior arms/tank I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm

Vakuuttava apply, ei muutakun tervetuloa Vastarinnan riveihin Smile.

- Motha
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Natiainen Warior arms/tank
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaltsuwhite, PvP Geared Arms Warrior
» Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: