Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Zikzar80
Vierailija




Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 6:58 pm

Nimi: Niklas (Nikke)

Ikä: 15v

Elikkä juu. Olen 15 vuotias poika Riihimäeltä, käyn Ylä-astetta. Harrastuksina hengaaminen pihalla ja uiminen. Aloitin Wowin tossa 2007, kun WotLK ilmestyi ja kiinnostuin pelistä kavereiden kautta. Raidit käy milloin vain, ellei ole aikasia herätyksiä tai mitään koerysää pukkaamassa päälle. Olen asiallinen ja huumorintajuinen. Kestän vittuilun myös.

Classi ja spec: Paladin Retri/Prot

Mainspeccinä toimii tuo Retri, siinä myös parempi geari ja sillä pelaan yleisimmin. Offspec Prot toimii myös, mutta siinä on vähän gearia vajaa. Ennen pidin Holyä Protin tilalla joten nyt en ole vielä kerennyt vaihtaa glyphejä tuohon Prottiin. Holy geariakin löytyy, jos joskus tulee tarvetta hiiluille.

Professionit:

No tässä ainut miinus. Elikkä proffit on Mining + Engi, mutta nyt ei ole löytynyt rahaa / kiinnostusta kehittää niitä. Kehitän ne heti kun nuo Primordialit on kerätty Shadow's Edgeen.
Että se kyllä hoituu.

Raidaushistoria:

Vanilla ja TBC raideja en ole oikein pelaillut, joskus tuon Ony 60 levelisille vedin kun olin 60 lvl. Sitten paremmat puolet eli WotLK: Olen tässä raidannut noita PUGilla muutaman viikon, koska tuo nykyinen kiltani Phoenix on ollut hyvin laiska raidaamisessa parin liidun lähtemisen jälkeen. Nyt kokemukseen: Eli olen kaatanut ICC10 11/12 bossia ja LK saatu parhaillaan 14% joten siinä takut taskussa. ICC25 8/12 bossia MZN kanssa Wink Marrowgar, Lady, Gunship, Rot ja Fester on kaadettu myös 10HC modilla.

Aktiivisuus:

Nyt kesälomalla olen koneella niin paljon kuin kerkeää kavereiden lisäksi. Sitten syksyllä kun koulut jatkuu olen vapaana 16-23 joka päivä ja viikonloppusin pidempäänkin, mutta jos raidit venyy kyllä mä ne loppuun asti vedän. Ei mitää fake dc jaksa.

Edelliset killat:

MZN: Porukat lähti ;( Phoenix: Hyvin laiskaa raidaamista, ja ketään ei onlinessa kuin pari kertaa 3 viikossa.

Geari:

Gemeinä käyttelen noita 20str, 10str + 10crit ja 10 all stats. Buildista sanoisin että se on 11/5/55 Auramastery pewpew.

Acco on omani, ja on aina ollut. Kone on upouusi ja maksoi vitusti liikaa, joten kyllähän tää wowi pyörii makseillaki. Migrasin tuolta Defiaksesta, mutta ei sieltä tullut kuin muutama ToC vedettyä 80 levusena.

Kaverit killassa:

Noh eipä taida ketään IRL kavereita olla, mutta tuosta nuo Rafu ja Nikozku tunnen jotenkin. Raidannut yhdessä ja Nikozkun kanssa farmaillut kaikenlaista.

Tässä tais olla kaikki tarvittava, saa kysyy jotain jos jäi epäselväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gromal

Gromal


Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.03.2010

Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 7:27 pm

Ei kai tässä epävirallisena äänenä muuta lisättävää, (kun en classia tunne) kuin että voisit lisätä Armory-profiiliisi linkin vaikka se löytyisikin parin minuutin haulla. Ja näin kesäisin en odottaisi kuin max kaksi (2) raidia viikossa.

Odotamme innolla ohviseerien ääntä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zikzar80
Vierailija




Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: :s   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 7:32 pm

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Zikzar

Pahoittelen tuon linkin puuttumista Sad Oli tuo http jutska edessä joten ei ilmestynyt viestiin vaikka olin pistänyt :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Faywen




Viestien lukumäärä : 29
Location : Kerava
Registration date : 22.03.2010

Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 9:12 am

Niin ja PVE geari armoryssä olis myös kova sana Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Zikzar80
Vierailija




Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: apply   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 9:15 am

Joo, mä en tajua miks toi ei voi päivittyä. Mymmeli sano et se päivittyis ku loggais sisää, mutta ei oikee siltä näytä. En tajua :s Jos joku vois auttaa nii kiitos. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Faywen




Viestien lukumäärä : 29
Location : Kerava
Registration date : 22.03.2010

Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 9:16 am

Geari niskaan ja sitten vaan logout (ei exit game) niin hetken päästä pitäisi Armoryn päivittyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zikzar80
Vierailija




Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: apply   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 9:27 am

Juu, tein tuollain. Kyllä se varmaa siitä vielä tänää päivittyy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Zikzar80
Vierailija




Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: Noni   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitimeLa Elo 07, 2010 8:37 am

Nyt näyttäis se armory olevan päivittynyt.. kuukauden viiveellä Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.   Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan. I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Zikzar - Retribution/Protection Paladin 80 Raidaamaan.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Zikzar Retri/Prot Paladin 84lvl
» Retribution paladin raidaajaksi
» Faywen - Retribution Paladin X-Realm (Raider).
» Ayaxi - Protection Paladin - ((x-realm))
» Piiquli - Protection Paladin - X realm

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: