Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Deathbeauty, Unholy DK

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Deathbea
Vierailija




Deathbeauty, Unholy DK Empty
ViestiAihe: Deathbeauty, Unholy DK   Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeTi Syys 07, 2010 12:25 pm

Nimi: Teemu Iiskola
Ikä: 17 (melkein 18)
Kaupunki: Heinola
Oma kuvaus: Olen 17 vuotias yksinasuva opiskelija Heinolasta, opiskelen audiovisuaalista viestintää. Kuten alasta arvata saattaa kiinnostukset kohdistuu aika paljon kaikenlaiseen kuvaukseen, editointiin ja musiikkiin. Luonteeltani olen perus rento huumorintajuinen suomalainen.

- Classi ja spekki
Classi: Deathknight
Mainspec: Unholy 0/17/54 (off: unholy pvp)
Foorumeita sun muita luettuani päädyin siihen tulokseen et toi olisi paras dps spekki atm, toki olen valmis vaihtamaan jos ongelmia sun muita ilmenee.


- Raidaushistoria?
Ulduar 10/25 kokonaa paitsi algalon ja jotain hard modeja puuttuu, Naxx 10/25 kokonaa, sun muut OS ja malygos. Toc 10/25 norm sekä hard mode. ICC 10 5/12 ja 25 7/12. Ulduar, naxx ja tocvedettyy vanhalla accountilla, pidin vähä pidemmän tauon ja tuli sit myyttyy se alta pois ku "hyvän" tarjouksen sain. Vanillan kaikki vedetty 70-80lvl ja TBC kaikki 70-80.


- Aktiivisuus
Kyllä pääsen tulemaan. Jonain viikonloppuna kuitenkin käyn porukoilla toisella paikkakunnalla, mut yleensä olen reilusti ennen kuutta takas täällä. Autokoulu pitäis alottaa mut saattaa siirtyy kevääsee, riippuu miten alotan

- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
Vanhalla accountilla oli servun (doomhammer EU ally) TOP 10 listan hardcore killassa, siitä sitte kickittii ku ilmotin et olen pitääs taukoo / lopettelees ja se sit varmisti sil accountilla sen lopetuksen. Uudella nyt pyörinny Voodoo magic ja act of faith parissa mut todennu ettei kumpikaa kykene edes Professorii ICC tappaa joten päätin alkaa metsästelee uutta kiltaa.

- Geari
Foorumeita selatessa myös lueskelin että str on unholy specille aikas tärkeä. Ja sitä varmaan aika pitkälti kehittelen muutenkin, Hit cap on mikä pitääki.
Armory link:
Glyphit koska nostaa vielä parin skillin lämää lisää, ja tosin huomasin tossa että toi eka unholy on se PvE (0/17/54) ja toinen PvP. Jääny areenoista päälle näköjää väärä spec Very Happy

- Onko account sinun omasi?
Account on oma, paitsi että kaveri osti levyt sun muut lahjaksi ku alotin uudestaan.

Tietokone ja internetyhteys?
Kone pyörittää raideija normaalisti, Netti pelittää OK. MS ei ole kovinkaan usein yli 200. Silloin tällöin tulee pari DC:tä mut nopee pääsee yleensä takas sisää

- Onko kavereita killassa?
Ei ole ketään tuttuja, muutaman kanssa tullu pari kertaa jotain puhuttuu tai oltuu voassa sun muissa pugeissa.

Killallenne olisi hyötyä, joku uusi jota mollata Very Happy, melee dps jos tarve on, Lisää suomalaisia riveihi. PvP maistuu siinä missä raidaaminenkin, Kunnon areena tiimiä en kyllä vielä ole saanut pelattua. Liha, liha, liha, Kasviksen on niille pupuille metsässä joten ei tuu paskoo mun portailla. Nuoruusvuodet mummolassa oli yhtä helvettiä, mummo jakso valittaa ja valittaa.
Raidauksia muistella muistuu mieleen Roguella pelaamis ajat (vanha accountti, vanhempi kilta) kun saatiin ekaa kertaa ulduarin XT alas Very Happy. Oli oikeastaa roguen evasionista ja dodge tuurista kiinne, että viimt proesesentit napsahti nolliin. Rogue tosin kuoli samaan aikaan kun itse XT, mutta ventti oli mahtavan kuulonen sen jälkee. Kyseiselle bossille tapahtui 2 todella hauskaa wipeä. Eka kun ekaa kertaa edes yritettiin kun koko raidi hajos bossin äänille ja eipä siit tullu oikeen mitään ja toka kerta kun wipettiin bossin hp 2679.
Ulduar muutenkin oli siinä vanhemmassa killassa lepposaa, kun raideja ei otettu niin vakavasti, ventti keskustelut oli mitä mainioimpia ja wipejä tuli aina niin hauskoilla tavalla.

Toivottavasti nyt tosta jotain selvää sai ja toivottavasti oli mukava lukea ;D
Terv: Teemu
Takaisin alkuun Siirry alas
deathbea
Vierailija




Deathbeauty, Unholy DK Empty
ViestiAihe: oops.   Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeTi Syys 07, 2010 12:33 pm

Näköjää toi armory linkki ei tullukkaa, kokeillaas uudestaa

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Deathbeauty
Takaisin alkuun Siirry alas
mymmeli
Ohviseeri
Ohviseeri
mymmeli


Viestien lukumäärä : 204
Ikä : 38
Location : RoVaNiEmI
Registration date : 30.12.2007

Deathbeauty, Unholy DK Empty
ViestiAihe: Vs: Deathbeauty, Unholy DK   Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitimeLa Syys 11, 2010 12:37 pm

Geari ihan kohillaa, vaikka näistä dkista mitää tiedäkkää.
Ja raidattukki on jonku verran.

Kyl tää mulle kelpaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Deathbeauty, Unholy DK Empty
ViestiAihe: Vs: Deathbeauty, Unholy DK   Deathbeauty, Unholy DK I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Deathbeauty, Unholy DK
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Groke unholy death knight
» Whitecatch/Xeli lvl 80 Unholy DPS Raidaajaksi

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: