Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Manitze Hunter Survival

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Manítz
Vierailija




Manitze Hunter Survival Empty
ViestiAihe: Manitze Hunter Survival   Manitze Hunter Survival I_icon_minitimePe Joulu 10, 2010 9:26 pm

Terveppä terve eli mun nimi on Antti. Oon 17 vuotias ja käyn amistoa. On tullu kanssa tota wowia pelattua jo vähän liikaa suunnilleeen neljä vuotta (ton Harakuran kanssa alotettiin samaan aikaan). Wotlkin aikana tuli pelattua aika paljon mutta kun sitä "omaa" guildia ei löytynyt niin niillä pugeilla sitten koitettiin jotain sählätä.

-Classi ja specci
No huntterihan se on ja speccinä olen nyt Cataclysmin aikana pitäny BM ja Survia mutta aika näyttää että mikä specci noista nyt sitte on paras.

-Raidaushistoria?
Juu eli TBC:eetä tuli jonkun verran vedettyä Karat, Zul amanit ja taisin Black templessäkin käydä mutta en mitään huikaisevaa. Wotlkin aikana tuli kaikki muut bossi vedettyä mutta LK jäi saamatta ja se kyllä hiukkasen harmittaa, mutta eihän niiltä pugeilta voi paljoa odottaa...

-Aktiivisuus?
Aktiivinen olen mutta yleensä keskiviikot ovat pahoja minulle kun silloin on henkilökohtaisia menoja, mutta muuten olen kyllä yleensä koneella yleensä (ehkä kannattais ruveta tekemään jotakin muuta Very Happy )

-Entiset killat ?
MZN: Se oli kyllä ihan mukava kilta kunnes se hajosi ei tietenkään mikään "spuer" raidikilta...
Phoenix: No ne raidi ajat oli aika perseestä joten sitä en kauaa jaksanut.
Kill lewt Repeat: Se valitettavasti hajos jo aika nopeesti...

-Geari?
Se nyt on semmosta roskaa viellä tässä Catan alku vaiheessa mutta nyt kun on saanut jo dingattua niin eiköhän sitä niistä heroista rupea tippumaan.

-Kone ja internetyhteys ?
Konehan on nyt ihan puol vuotta vanha imelkotehokas että sillä wowikin pyörii täysillä graffoilla ( eihän se oikeastaan paljoa vaadi Very Happy ). Internetyhteys on sitten elisan että ei siihen kyllä uskaltaisi aina luottaa, mutta eiköhän sen pitäisi kestää Very Happy

-Kavereita killassa ?
Ei viellä mutta onhan noita nyt tossa applyymassa.

-Jotain aivan muuta
No mitäs tähän nyt sitte lätisis. Assyille menossa elikkäs siellä nähdään jos sinne joku on sattumalta tulossa (winttereille). Itse otan kyllä juuston ihan kaikilla mausteilla mutta kukin tyylillään. Noh toivottavasti piditte tästä applystä ja hyväksytte minut raideihin elikkäs en minä mitään helvatun sosiaalispottia halua vaan kunnolla raidaamaan. Kestän kyllä sitten vittuilua että antaa tulla vaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Manítz
Vierailija




Manitze Hunter Survival Empty
ViestiAihe: Vs: Manitze Hunter Survival   Manitze Hunter Survival I_icon_minitimePe Joulu 10, 2010 9:29 pm

Joo eli sori noit kirjotus virheitäö joita sattuu muuten olemaan eli super eikä mikään spuer Very Happy ja se armorylinkki jäi uupumaan että lyönpä sen nyt tähän
Takaisin alkuun Siirry alas
Manítz
Vierailija




Manitze Hunter Survival Empty
ViestiAihe: Vs: Manitze Hunter Survival   Manitze Hunter Survival I_icon_minitimePe Joulu 10, 2010 9:30 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
Manítz
Vierailija




Manitze Hunter Survival Empty
ViestiAihe: Vs: Manitze Hunter Survival   Manitze Hunter Survival I_icon_minitimePe Joulu 10, 2010 9:31 pm

No hitto ei nyt noi linkin halunnu toimia että toivotaan että nyt sitte toimii eu.battle.net/wow/en/character/laughing-skull/man%C3%ADtze/simple
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

Manitze Hunter Survival Empty
ViestiAihe: Vs: Manitze Hunter Survival   Manitze Hunter Survival I_icon_minitimeLa Joulu 11, 2010 4:51 pm

Jooh, kokelas rank approved. Whisp Mymmeli Pettinen Tume ja heidän alttinsa. afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Manitze Hunter Survival Empty
ViestiAihe: Vs: Manitze Hunter Survival   Manitze Hunter Survival I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Manitze Hunter Survival
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Nikozku, 80 Survival hunter, Sosiaalislotti
» Pave 80 Hunter - Sossuslottia
» Ilithus - MM Hunter (83lvl)
» Britneyh MM Hunter/ X-Realm (raider)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: