Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
DK Frost dualwield I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
DK Frost dualwield I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
DK Frost dualwield I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DK Frost dualwield I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
DK Frost dualwield I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
DK Frost dualwield I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
DK Frost dualwield I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
DK Frost dualwield I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 DK Frost dualwield

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Lehmä
Vierailija




DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 7:47 pm

Moro olen 16-vuotias sami, kutsutaan usein lempinimellä pena, opiskelija riihimäen ammattiopistossa raksa-linjalla, eli koulu ei haittaa raideilla käymistä.

Olen siis frost dk mainspeciltäni jolla haen raidaaja spottia. Minulla on off-speccinä blood tank spec jolla voin tarvittaessa tankkia, mutta mielummin kävisin ainakin aluksi raideja frost specissä. Speccinä toimii siis yleinen frost dk blood tap variaatio jota suositellaan mm. Elitist jerksin frost dk threadissa.

Aloitin pelaamisen wotlkissa toc patchin alla, raidasin entisellä mainilla (retri pala) tocin läpi 10- ja 25man, sekä ICC 10 man 11/12 ja 25 man 10/12(holyna). Cataclysmissä en ole raidannut kuin BH ja pugilla koittanut magmawia koska ei ole kunnon guildia ollut.

Raideihin pääsen lähes aina paitsi muutaman maanantain käyn vielä soittoharjoituksissa, soitan siis alttoviulua. Olen joka toisen viikonlopun isälläni, mutta muuta menoa ei pitäisi kauheasti olla ja koulukin rentoa kuten aiemmin mainitsin. Käyn vähintään pyörähtämässä wowissa päivittäin.

Siirrän hahmoni toiselta serveriltä jos spottia löytyy ja ainoa kilta missä olen ollut on social/lvling guild jossa idlaan suuren kilta lvlin ja hyvien perkkien vuoksi.

Kerään strengthiä ja masterya kuitenkin pitäen hitin ja expertisen capissä priorityllä. Glyphit ovat Frost strike, Howling blast ja Obliterate, koska ne tuovat lisää dmg obliterateen vähemmän runic power costia frost strikeen ja antaa minun jättää icy touchin pois kokonaan. Geari on ihan hyvällä pohjalla ja frost specissä ilvl on 351 ja geari siis perus hc tasoa, muutamat daily hc valoreilla ostetut epicit sekä 2 palaa pvp settiä, setti bonuksen vuoksi. Enchantit vähän vaiheessa rahapulan vuoksi(käytin juuri rahaa Hurricane trinkettiin)

Armorylink: eu.battle.net/wow/en/character/darksorrow/l%C3%A9hm%C3%A4/advanced

Account oma aina ollut ja ei mihinkään menossa.

Tietokone pyörittää wowia täysillä grafiikoilla kevyesti ja internet yhteys on kiinteä 16 meganen.

Kavereita on Drénar ja hänen kauttaan tiedän ,mutten varsinaisesti tunne, entisiä guildilaisia Harakura, Suolasärki ja Mánitze.

Paladiinini entisestä killasta jonka kanssa taottiin ICC progressia jäi niin monet wipet taakse ettei muutama haittaa. T: 10 wipeä gunship normal feat. Bekkerdk (vanhan guildin retard mage).

Syön "LIHAA", pvp:tä on tullut pelattua wotlkissa ja cataclysmissä mutta ei tällä characterilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
piiquli
Ohviseeri
Ohviseeri
piiquli


Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Location : Kerava
Registration date : 17.05.2010

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 8:14 pm

miten samista saa penan? :--D

nojoo mutta ihan jepa apply imo.

dk:ita meil on muutama hassu joista yks raidasi (huom. raidasi) kunnolla kunnes alko släkkii. :--)

alotit wotlokissa, muista sit kans se, että tää catalysmi ei ole enää niiku wotlokki.. sellasia näkee liianki usein noissa heroiiiceissa.

meil on ollu vähä hiljasii noi raidit nyte ku tankit ja hiilerit släkkiny ni olis varmaa tankille enemmä käyttöö mutta joo.

ei mulla muuta. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Rütto

Rütto


Viestien lukumäärä : 54
Ikä : 30
Location : Kaarina City
Registration date : 18.05.2009

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 8:19 pm

Piiquli kirjoitti:

dk:ita meil on muutama hassu joista yks raidasi (huom. raidasi) kunnolla kunnes alko släkkii. :--)

alotit wotlokissa, muista sit kans se, että tää catalysmi ei ole enää niiku wotlokki.. sellasia näkee liianki usein noissa heroiiiceissa.
ei mulla muuta. : )

IKINÄ EN OO SLÄKKINY.
Pelaan vain toisella charrulla. DK:t kun on mitä on. =D

Ja hyi joq wotlk.
Toivottavasti ei oo Janne 2.

Mut asiaan.
Mun puolesta kiltaan vaan iha kunnon hyypältä vaikuttaa ja geari joten kuten kunnossa mutta sen voi korjata nopeastim mutta hiukan saa vielä jossain parantaa ku strena tosiaa parempi ku mikään muu dk:lla (parempaa kuin hitti ja exp). Mut mitäs pienistä. Katotaan mitä nää isot pojat sanoo. Saattaa vastata vasta joskus viikon päästä kun ne selviää tästä vapusta. cheers

KLARA VAPPEN EVRIBODY!!! afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Lehmä
Vierailija




DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 9:11 pm

Pena tulee sukunimestä (penttinen).
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 11:01 pm

Tankit släkkii... Very Happy tota noin Piiq, eli sä Very Happy

Missä meidän UH dk:t on, eiks ne ole kaikist kovimpii mitä ny tollai ihan mutu-tuntumalla vetäsen äkkiseltään.

Ja Piiqlle propsit hereillä olosta! hienoa offu-toimintaa

Mä pienissä Häissä!! atm.!!

Ja ineen vaan. Meidän dk:t ketä osaa pelaa ja on edes vähän aktiivisii ni kateissa. Welcome
Takaisin alkuun Siirry alas
Rütto

Rütto


Viestien lukumäärä : 54
Ikä : 30
Location : Kaarina City
Registration date : 18.05.2009

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 11:29 pm

T_u_m_e kirjoitti:

Meidän dk:t ketä osaa pelaa.

Hei osaan mä pelaa mä en vain aina jaksa! drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
piiquli
Ohviseeri
Ohviseeri
piiquli


Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Location : Kerava
Registration date : 17.05.2010

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimeLa Huhti 30, 2011 11:31 am

T_u_m_e kirjoitti:
Tankit släkkii... :D tota noin Piiq, eli sä :D

no mut ainaku mä oon paikal ni muita tankkeja ei näy! =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Tormentor

Tormentor


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 41
Location : Theft-city
Registration date : 02.01.2008

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 8:51 pm

Rütto kirjoitti:
T_u_m_e kirjoitti:

Meidän dk:t ketä osaa pelaa.

Hei osaan mä pelaa mä en vain aina jaksa! drunken


huhh onko ruttohomeboi opetellu speelailee ei uskos :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Telepappi

Telepappi


Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 11.10.2010

DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitimeTo Toukokuu 05, 2011 3:59 pm

Moi torme kuis menee
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





DK Frost dualwield Empty
ViestiAihe: Vs: DK Frost dualwield   DK Frost dualwield I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
DK Frost dualwield
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» DW Frost Deathknight
» Kruud / Lv. 18 Frost Mage sossuslottiin
» Sotaperse Death Knight Frost Dps

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: