Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Demgy
Vierailija




Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) Empty
ViestiAihe: Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)   Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeLa Kesä 04, 2011 7:58 am

Elikkäs 21v mies olis hakemassa kiltaan. Tällä hetkellä hahmo(t) be quick or be deadissä ja siellä on vähän hiljainen tunnelma kun ketään ei ole onlinessa ja ajattelin että olisi kiva päästä edes vähän juttelemaan pelaamisen aikana. Vastarinta kuulosti hyvältä vaihtoehdolta kun olen vähän heikko tuossa englannin kielen puhumisessa:)

Raidannut olen catassa kuuluisan grp2 kanssa josta näilläkin foorumeilla on ollut puhetta. Eli muutamia pomoja on tullut kaadettua. Pelaillut olen hieman ennen tbctä vaihtelevalla kiinnostuksella. Tällä hetkellä raidaus ei kiinnosta(kesä) mutta syksymmällä jos mahdollisuuksia on esim 25man nii asiaa voi harkita jos tarvetta on.

Tunnen killasta Grythorin(sossu) irl ja sitten useamman bqobd pelaajan noin onlinen kautta.

Hahmot:
Demgy-arms warrior lvl85 (pvp hahmo lähes kokonaan)
Lethalpaw- feral druid dps (pve hahmo pelannut aina vanillasta lähtien)
Takaisin alkuun Siirry alas
piiquli
Ohviseeri
Ohviseeri
piiquli


Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Location : Kerava
Registration date : 17.05.2010

Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) Empty
ViestiAihe: Vs: Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)   Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeLa Kesä 04, 2011 10:19 am

eipä nyt vastarinnassakaan oo hirveemmin ollu ihmisiä paikalla (sillon siis ku mä itse olen ollu paikalla) täs kesän aikana, mutta mitä enemmä sinne tulee porukkaa ni sen parempi! Smile

josko itse sais tässä asiat järjestykseen irl (mm. töitä jostain) ni helpottuis elämä ja riittäis rahat peliaikaanki. Very Happy

mutta joo mun puolesta kiltaan vaan ja kattoo sitte syksyllä noita 25, kesällä turha edes haaveilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) Empty
ViestiAihe: Vs: Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)   Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitimeSu Kesä 05, 2011 3:26 pm

Joo ineen vaan. Lähes kaikki Suomea puhuvat ovat tervetulleita, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mukavahan se on lörpötellä pelailun ohessa.

Mäkin loggailen taas joku kaunis päivä kunhan koneen löydän missä wow ois asennettuna. Ei ole tässä ihan hollilla sellaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) Empty
ViestiAihe: Vs: Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)   Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu) I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Demgy 85lvl Arms warrior (Sossu)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaltsuwhite, PvP Geared Arms Warrior
» Natiainen Warior arms/tank
» Sossu
» WhiteCatch lvl 72 DK (sossu)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: