Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Bjminttu varjopappi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
BJ
Vierailija




Bjminttu varjopappi Empty
ViestiAihe: Bjminttu varjopappi   Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeSu Kesä 12, 2011 12:45 pm

Elikkä joo, myytissä pelailin ja täs mietin että vois vissiin tähän suuntaa sit lopulta itekki kattoon lähtee mitä täältä löytys.. Lukio-opiskelija olen ja eipä tässä kai muuta, näin kesällä aikaa menee jonkin verran töissä ja lifettäessä.

- Ikä?

Ikää löytyy 18 vuotta tällä hetkellä, kaippa tuo tuosta vielä nousee. Kuten totesin jo, lukiossa olen ja syksyllä olisi tarkoitusta kirjottaa englantia,yhteiskuntaoppia ja filosofiaa, saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee.. Etunimeni on Kalle.

- Classi ja spec

Ajattelin näin tässä samaan syssyyn vaihtaa tota mainiakin, jos sinne päin pääsen sisään, joten mainiksi tulisi varjopappi ja os:ssä onpi 80 luvun puhkikulunut discopallo. Tuos specis oon nyt ton yhen ns. "pvptalentin" valinnut, elikkä Psychic Horror juurikin siitä syystä että on jokin interrupti, tämä piste joka on tässä talentissa on otettu Mental Agilitystä, koska manan kanssa ei ole ongelmia, eikä tuo Mental vaikuta eniveis kun instantteihin joita ei kauheest oo. Että semmosta siitä. Discossa oon mm valinnut Desperate Prayerin holyn puolelta puhtaaksi insta selfhealiksi jos tulee kovaa osumaa itteensä. Kaippa siin muuta. Strenght of Soulssia en oo ottanu, imo inrelevanttia saada Weakened Soulia lyhyemmäks.

Raidihistoria?

Tässä ei kauheesti oo mitään. 12/12 cata contentti, jonka jälkeen noh, meni miten meni, mutta ei jutella siitä nyt sitten.. Alotin tosiaan koko wowin pelaamisen about syys-elokuussa 2010, että ei tässä ihan kauheesti oo kerenny pelaileen, mitä nyt jotain 50d kaikilla charoilla yhteensä. Mut jees, ICC:ssä tuli tapettua 5/12 HC ja 8/12 yhteensä, kävin siellä tosiaan KERRAN raidaamassa, YHTENÄ iltana ja siihen jäi se. (tämä oli siis ennen cataa)

Aktiivisuus

Noh, eiköhän jokane raidi onnistu, järjestelykysymys, tottakai välillä on ettei pääse, mutta pitäis päästä osallistumaan noin 90% raideista. Keskiviikkoisin / Tiistaisin mulla tosin on harrasteen futispelejä johonkin aikaan illasta, mutta esim. Heinäkuun ajan ne on tauolla, sitten syksymmällä alkaa salibandy reenejä oleen jossain muodossa, sen näkee sitten.

Edelliset killat

High Times ja Myytti, Sisussa pyörähdin ja lähdin sieltä suoraan Myyttiin. Myytin kohtalon kaikki tietänee miksi sieltä "lähdin", mutta High Times, yksinkertaisesti siksi että halusin suomalaiseen kiltaan, siksi lähdin sieltä.

Geari

eu.battle.net/wow/en/character/deathwing/bjminttu/advanced

Geari on vähän puolitekijöissä kerta alttina tämä toimi, mutta kokoajan parannellaan ja oishan tossa jo valor pointseil ostettavissa settipalojakin, pitänee tutkailla nyt mahdollisuudet niiden suhteen. Mutta joo, inttiä koitan hommata ja pitää hit capin, tämän jälkeen priotan masterya yli critin vaikka:
Int: 1.0000
SP: 0.7841
Haste: 0.5844
Crit: 0.4480
Mastery: 0.4366

Critillä olkoon kovempi statvalue, nään itte masteryn TÄSTÄKIN huolimatta parempana kuin critin mietittäessä DPS mittaria.
Glypheistä uskoisin Primejen olevan melko selviä, SW:D spammia kun targetti on alle 25% hipareissa eipä siin muuta, Mind Flay on ihan must juttu selittelemättä, samoin SW:P. Sitten nuo Majorit voivat olla hieman kyseenalaisempia, multa löytyy sieltä Spirit Tap manan takia, esim fighteis mis adei toi on kiva kun saa extra manaa. Inner Fire survibalityn takia kun isommat armorit. Dispel vain sen takia että jos tulee dispellattavvaa niin siin sivussa saapi vähän healattua, ei kai siin, hyvin tilanne kohtasta mitä nois majoreis käyttää. Minoreist en viitti ees puhuu täs.

Account on ihan ihka omani aina ja nyt ollut.

Tietokone ja internetyhteys

Tietokone on multitronicin paketti kone Dual core 3,18GHz prossu intelliltä, 4GB RAM, 1024MB näyttis ja kovollakin on tilaa 500GB, Vista käyttöjärjestelmä. Langaton näppäimistö logitechiltä sekä Steelseries pelihiiri, LG 24" näyttö. Lankalititymä löytyy, 24MBt/s tähän kämppään missä asun antaa tuota nopeudesta noin 16-17megaa. Ja joo TS ventti yms mikki härpäkkeet löytyy.

Killasta löytynee noi vanhat myyttiläiset, mutta tuskin ne musta erityisemmin pitää.
Sad

Muuta faktaa elämästäni?
Nooh, 15.4 muutin asumaan yksin omaan kämppääni 38neliöine yksiö tästä lähte kouluani joka sijaitsee Pälkäneellä. Hyödytön kesselihän minä oon, ei sillä. Pvptä tullu mätettyä jokseenkin, alunperin piti cataan lähteä pvptä pelaan mutta se jäi ja jääköön, kyä siel saattaa hönäämässä käydä BG:ssä yms. Grilliruoka on aika jumalaista, samoin kebabbi, ei mul muuta. Ja joo, eihän tää ihan essee kirjotuksessa menis läpi, mutta sallinette puhekielen, pilkku virheistä en tiedä, mulla on noiden kertauskurssit vasta syssyst! Razz
Ps autokoulu on kesken ? vut?
Takaisin alkuun Siirry alas
heme
Ohviseeri
Ohviseeri



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.12.2007

Bjminttu varjopappi Empty
ViestiAihe: Vs: Bjminttu varjopappi   Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeSu Kesä 12, 2011 1:02 pm

mjooh,

itse pelaajassa saati taidoissa ole mitään moitteen sijaa.
Aktiivisuuskin oli loistavaa ennen pientä episodia josta ei enempää puhutakkaan.
paremmin tuntee pelaajan magena, joka raidasi myytissä. normi content clearas ja alkoi släck. siitä ei sen enempää.

ei voi muutakun suositella, jos innostusta tällä kertaa riittää pitemmälle kun viimeks.Smile

ja kukaan myytist mikään vihainen ole, tottakai se pistää miettimään kun yht'äkkiä kaveri(t) katoaa släkkää kun olis aikuisten hiekkalaatikko avoinna.
-heme kiittää ja kuittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

Bjminttu varjopappi Empty
ViestiAihe: Vs: Bjminttu varjopappi   Bjminttu varjopappi I_icon_minitimeSu Kesä 12, 2011 3:24 pm

VISTA! affraid affraid

Meillä varjoja kaite liikoja ole siel pyörimäs, joku joskus koitti kovasti. Ja johan Hemekin tossa jo vihreetä valoa kaverista näyttää niin mikä jottei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bjminttu varjopappi Empty
ViestiAihe: Vs: Bjminttu varjopappi   Bjminttu varjopappi I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bjminttu varjopappi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: