Ikä?
Just täytin tuossa juhannuksena 30, eli vanha patu jo
- Asuinpaikka?
Siikalatva
- Classi ja spec
Holy 51/5/15 ois tällähetkellä, ja jos muutoksia tarvii tehä talentteihin niin ei tuota vaikeuksia.
talentteja tulee vaihdeltua sillon tällön ihan testi mielessä. Ja duali löytyy jossa mulla on retri jolla olen pelaillut vähissä määrin pvp.
- Miksi juuri tämä classi ja spekki
Palalla on vaan niin mukava pelata ja vieläpä hiiluna. syytä en moiseen kummajaiseen tiedä
- Raidaushistoria?
Maagilla aloittelin vanillan aikoihin josta siirryin palalle tbc:aikoihin. tbc:n aikana tuli kokeiltua kaikkea muuta paitsi MH ja BT. WotLK raideista Naxx,Sappikivi(2d),EoE 10 ja 25 Clear. Uldusta 10 Clear ja 25 hodirille asti päästiin ennen kesälomia
- Aktiivisuus
Raidi ajat ei tuota ongelmia, jos raidille otetaan mukaan niin olen myös loppuun asti. Jotkin harrastukset saattavat estää joskus raidille pääsyn, ja työt kans
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
Edellinen kilta on/oli Raivo-Anachronos. Kilta hajosi osittain GM:n ja muutamien offujen pois lähdön takia ja nyt raidaus painottuu lähinnä 10 man
- Played time?
Overall 95 day
Level 33 day
- Geari
, tuossa gearit ja muut, gemeistä sen verran että saattaa olla et vaihtuu osittain ens patchin aikana mut sen näkee sitte. tällä hetkellä kerään inttiä, sp, crittiä, ja jonkin verran mp5. Glypheistä sen verran että seal of wisdom glyph sen takia et vähentää manukan kulutusta jota uldussa tarvii, Flash of Light glyph crittiä tarvii aina, ihan vaan taas ton manan kulutuksen takia. ja Holy light glyph on ehdon et pala saa ihan oman aoe hiilin
- Ammatit?
Ammatteina Mining ja JC. osittain rahan takia, ja tietenkin tarviihan geari gemejäkin
- Mitä consuja tuot raidiin?
Flaskit ja ruuat löytyy omasta takaa ja SP semmoisia
- Altit?
Altteja en ole tuomassa(vielä)
- Onko account sinun omasi?
Khyllä
Tietokone ja internetyhteys?
Tietokoneen pitäisi pelata ihan moitteettomasti. ja internet yhteydenkin pitäisi pelata moitteettomasti.
- Onko kavereita killassa?
En tunne sitten yhtään ketään(vielä)
-Ja loppu puheen vuoro
Emänntä ei antanut julkaista rintojen kokoa joten kerrompa muuta, eli ois mukava päästä raidaan rentoon porukkaan (jota toivon teidän olevan) mutta silti pienellä vakavuudella höystettynä. ja jos sitä oppis jotain uuttakin. kaikkeahan ei voi tästäkään pelistä tietää
The End