Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 30 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 30 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Nokkonen - Holy Paladin

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Nokko
Vierailija

Nokkonen - Holy Paladin Empty
ViestiAihe: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeTi Toukokuu 11, 2010 11:03 pm

Nimi: Veikko/W

Ikä: 29v

Olen sairaanhoitoa opiskeleva turussa ja tammisaaressa asuva juuri sinkkuuntunut ukkeli. Turussa siis opiskelen ja asustan kämppiksen kanssa ja Tammisaaressa teen töitä akuutilla psykiatrisella osastolla mielenterveyshoitajana, ja asun ex naiseni kanssa edelleen kesän loppuun yhdessä. Tammisaaren talouteemme kuuluu myös kaksi salukia ja maailman mainioin kissa.

Classi ja spec: Paladin Holy

Main spec siis Holy mutta dualspec ostettuna ja offspeccinä retri. Main specci menee sen verran viilaukseen jos kiltaan pääsen että Improved lay on handsistä siistyy piste aura masteryyn.

Professionit:

Enchantin ja JC kummatkin tietysti maksimissa, JC:ssä ei vielä hirveesti epiccejä kaavoja valitettavan pitkien taukojen vuoksi, vaan eiköhän tuo korjaannu kun taas pääsee päivittäin daylejä tekemään.

Raidaushistoria:

Ennen TBC:tä en raidannut lainkaan, ja TBC aikanakaan en ihan end gameihin päässyt kun pelit meni muiden kiireiden takia aikasen pitkälle tauolle kun silloinen kilta teki progressia TK:ssa, vaan siihen asti tuli aikasen raivolla mestoja tahkottua. WotLK:ssa raidailin silloisellani serverillä (stormrage) kaiken mitä ennen ulduaaria oli tyhjennettävissä Sarth 3d:tä lukuun ottamatta. Sen jälkeen jäi taas wow tauolle, syksyllä pelailin yhden game cardin hyvin laiskasti jonka aikana ehdin muutaman bossin uldussa pugien mukana nähdä ja kaataakkin, mutta käytännössä uldu on minulle täysin vieras paikka. Nyt alottelin viikko sitten taas pelaamaan ja migrasin pois stormragelta. Viimeisen viikon aikana olen nyt ehtinyt tyhjentämään ToC:in ja olin Vastarinnan alttirunin mukana ICC10 josta kaadoimme 9/12.

Aktiivisuus:

Teen kolmivuorotyötä joten minulla tulee olemaan poissaoloja raideista. Kun ilta ja yövorot menevät kummatkin raidien päälle. Ja nyt minulla on 15-23päivä menoa jona aikana en ehdi linjoille kun korkeintaan vetämään randomit frost grindaukset. 23päivä eteenpäin olisin siis raideissa käytettävissä töistä rippuen. Syksyllä muutan taas pysyvästi Turkuun että silloin ei näillänäkymin pitäisi työt rajoittaa wowia.

Edelliset killat:

Olen raidannut useammassa eri killassa Stormragella, killan vaihtamisen syy on yleensä ollut killan hajoaminen tai sen raidaamisen lopettaminen. Viimeiseksi olen ollut vain sossu killassa, joka jäi serverin vaihdon yhteydessä, ja ei siellä enää niin sosiaalistakaan ollut kun kaikki jannut oli migranneet itsensä jo vastarinnan riveihin.

Geari: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Nokkonen

Gearissani on gemmattuna pää-asiassa crittiä tällä hetkellä mutta ne tulee vaihtumaan enemmän intti painotteisiin gemmeihin jos tästä taas raidaamaan pääsee. glypheisin olen miettinyt vaihtavani Beaconia pidentävän glyphin.

Acco on ollut aina omani, ja kone ja netti pitäisi riittää

Kaverit killassa:

Pitkähkön aikaa pelaillut vanhalla servulla Patakunkun, Expien, Hyttytytön, Nannan, Furerun, Nukermaxin, Magituksen ja Ergen kanssa (toivottavasti ketään ei unohtunut) ja melkeempä kaikki edellä mainitut tunnen myös RL

Niin ja minulla on lukihäiriö jonka takia luultavimmuin kirjoitus asuni aplyssä pissii vaan onneksi osaa puhua team spekkiin kuhan saan mikkini tänne kesä sijoilleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nokko
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 1:21 am

Runoilen nyt hieman lisää kun tylsää on yövuorossa istuessain.

Mitä hyötyä sinusta on meille?

No saisitte ainakin itsensä mielestä aikaisen hyvän hiilun jolla potkua ja asennetta rittää vaikka useimmiten sen suurimman särmän koittaa purkaakkin ilman push to talk napin painamista.

pvp:

PvP:tä ei pahemmin ole tullut pelattua sitten WotLK julkaisun jälkeen, vaikka jonkin muotoinen Arena tiimi olisi ehkä hupaisa taas alulle laittaa, vaan kattoopa tuota. Sen vähän mitä PvP:tä tulee tehtyä menee myös muita parannellessa, kun se vaan meitsille parhaiten maistuu

- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä?

Olin useita vuosia kasvissyöjä, aina viime syksyyn asti millon ehkä pienehköllä lihansyöjä naisystäväni myötävaikutuksella taas lankesin. Ja tälläisenä läskinä kulinaristina olisi pitänyt tietää että kun antaa Kebulle pikkusormen niin Iskender tuplalihalla vie useemman raajaa. Nyt siis taas vajaan vuoden on tähän läskiin uponnut niin muiden nissäkkäiden kuin lintustenkin ruumiinosat ja elimet.

- Nuoruusvuodet mummolassa

Oi niitä aikoja. Isän puoleisessa mummolassa oltiin niin nuorina vain että ne oli kilttejä kesiä, jos nyt ei sitä lasketa että välillä otettiin joku sisaruksista vangiksi lukittiin se saunaan tai vietiin metsään ja tökittiin sitä valmiiksi tarkoitusta varten tehdyillä teroitetuilla kepeillä. Tosin noiden temppujen jälkeen tuli aina vanhemmilta serkuilta jonkinlaisena oikeudenkäyntinä turpaan. Äitini vanhempien kesäpaikassa on sitten taas tapahtunut kaikkea jännää aina viime vuosiin asti. Siellä on poltettu itsensä grilliin niin että kummatkin kämmenet meni loppukesäksi kuorintaan. Siellä on juotu ensimmäiset kunnon kännit siinä ala-asteen loppupuolella. Tulihan siellä menetettyä poikuuskin saunan lauteilla vaikka se taisikin talvea olla, ja on siellä pidetty aikasen riehakkaita pippaloita useampana kesänä, soudettu mököttäviä akkoja takaisin järvestä ja tanssittu dj:n tahdittaman aamuyöstä vaahtosuunpielissä (melkeen selvänä) paljain jalon nurtsilla. Ja tulipa siellä jopa pari vuotta sitten asuttua yksi kesä wowia pelaten. Onneksi isovanhemmat eivät ole aina ollet läsnä Rolling Eyes

Tyttöystävän rintojen koko:

No tuon naisystäväni kanssa laitettiin pariviikkoa sitten lusikat jakoon, vaikka nyt sitten taas kesä yhdessä asutaan kun myös työ kavereita olemme ja yhteinen työsuhde-asunto on aivan luksus etäisyydellä duunipaikasta. Vaan se rintojen koko, mitähän siihen nyt sitten sanoisi; miellyttävä, se ei ainakaan tullut suhteemme kulmakiveksi, sen voin sanoa.

Jos jotain randomia vielä itsestäni kertoisin niin olen aikoinaan valmistunut työvälinevalmistajaksi/koneistajaksi ja siinä hommassa ollut vuosia liian kauan ja tulihan sillon aikoinaan oltua Nannankin kanssa samassa duunipaikassa jonkin aikaa. Siihen hommaan vaan paloi hermot ja paloi kyllä silloisella työnantajallakin. Siispä alan vaihto oli edessä ja perimävaikutteiden takia tuli tehtyä duunia jonkin aikaa Turun patologian laitoksella niin sairaalan kun Oikeuslaakettietteenkin puolella obduktiota suorittamassa. Kouluun taas jouduin joka etenee ihan vitun huonosti, ja nyt oon noin vuoden ollut täällä psykiatrisella hommissa epäsäännällisesti släkkäävän opiskelun ohessa. Tästä hommasta mie tykkään, vielä kun sais joskus paperit ulos niin tälle alalle haluisin, ehkä vaan jonnekkin missä valtaosa ei oo ruotsin kielisiä.

No jos menis taas töihin...
Nokko
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 1:37 am

Gearista vielä sen verran että tiedän että se on jonkin verrankin jäljessä, vaan tällä hetkellä sitä olen koittanut parannella VoA juksemalla ja frosteja keräämällä.

Ja jos raidi aikaa ei vielä irtoa niin olen kyllä valmis sitä odottelemaan ja olemaan varalla kunnes holy palkkua tarvitsette, kun ei mulla ole haluja muuallekkaan lähteä koska kakki kaverit pelailee Vastarinnan riveissä.
Nanna

Nanna

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 45
Registration date : 09.09.2009

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 5:21 am

ilolla luin sun aplyä. Jooh hiilu tilanne on kyl nyt aika hyvä mut mistä sitä tietää kuinka asiat taas viikon pääst. Sun kohdalla toi gear ei oo ees ongelma kun skilliä löytyy ja geari saadaan kasaan varmaan aika nopeaan tuolla icc 10:ssä.
Oli kyllä mahtavaa et säkin palasit wowin pariin ja tulit tänne servulle alkaa täs olee jo melkee se vanha hyvä porukka jo kasassa millä joskus aikoinaan runnattiin jotain karaakin =)
se oli hyvää aikaa se.
kiltaan vaan cheers
Pastimon
Trolls be flippin' out mon
Pastimon

Viestien lukumäärä : 196
Registration date : 02.01.2008

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 6:13 am

Huh. Olipa apply. Avasit sanaisen arkkusi ja sieltähän sitä tekstiä pulppusi.
Mukavaa lukemista kaikinpuolin ja pidin tyylistäsi kirjoittaa... Mistään mainitsemastasi lukihäiriöistä ei kyllä ole havaittavissa merkkejä.

Mitä raidaamiseen tulee niin meillä on atm 2 casuaalisti raidaavaat holypalaa.
(1 teki paluun Venäjältä juuri hiljattain)
Koska olet vuorotyössä joka rajoittaa osallistumistasi raidaamiseen niin uskon, että
saamme kaikki 3 casuaalisti raidaavaa holypalaa mahdutettua raideihin. Rotaatiokysymys.
Plussaa myös OS retri johon olet valmis hätätapauksessa turvautumaan.

Kaikki tämä + että olet "Nannan mafiaa" = win.

Tervetuloa
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 7:01 am

Joo, kyllä huomaa jotenkin että yövuoro ollu ja ei kauheesti oo tekemistä. Huomannu itekin et tänne tulee kirjoteltua vaikka mitä jos on vähäänkään tylsää jossain ja ei pahemmin muuta tekemistä irtoa. Mukavalta Jampalta vaikuttaa ja ilolla odottelloo rosteria elävöittämään. Ja Kesä Kesä Kesä. Ppl Släck ja mosat lähtee intiin ( osa tulloo pois)

YKSI asia jäi vaan taas häirittee, tämä ruotsin naapurissa asustelu mutta tähänkin sai miellyttävän vastauksen tuossa applyn loppupuolella:

Nokko kirjoitti:
ehkä vaan jonnekkin missä valtaosa ei oo ruotsin kielisiä.

Tervetuloa tännepäin, tuossa on Niuvan-sairaala vieressä ja siellä tunnetusti on vaikka ketä cheers
Pata

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 13.11.2009

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 11:09 am

DODI jumalauta. siitä kiltaan runoilija. melkeen naksahtio päästä kun joutui lukemaan nuin pitkän pätkän. Kiltaan tää jannu ja het. ihan parhautta hiiluna!!
Expie

Expie

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 41
Registration date : 05.01.2010

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitimeKe Toukokuu 12, 2010 1:16 pm

Kompensoin w:n sanaripulia. Kiltaan Exclamation
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nokkonen - Holy Paladin   Nokkonen - Holy Paladin I_icon_minitime

Nokkonen - Holy Paladin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Aatelinen, holy paladin
» Valaistu lvl 80 Holy paladin (Sosialisointi toistaiseksi).
» LvL 80 paladin, sosiaalislot (x-realm)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: