Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 5 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 5 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) | |
|
+4plussapallo Umba windigo Tyrskä 8 posters | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sharahe/ Vierailija
| Aihe: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) La Elo 01, 2009 7:58 pm | |
| Sharahe , Blood Elf, Death Knight , 17,51,3 -Ikä : 15v -Asuinpaikka : Kiuruvesi, Pohjois-Savo -Classi ja Spec : Death Knight , Dual Specc on , Tällä hetkellä molemmissa speceissä kova aoe vahinko. Pidän Death Knighteissa siitä että ne kestävät lyöntejä ison armorin vuoksi ja ne tekevät kovaa damagea. En pidä siitä death knighteissä että niitä on monia aina yhdessä 25man raidissa. Mutta eipä siitä haittaa paljoa tule. -Raidaushistoria : Onyxia moneen kertaan ,mutta en ole vielä kokeillutkaan soolota. TBC raideja ei yhtään läpi. Wolk raideista OS 25 läpi Naxx 10 monta kertaa ollut ja monesti plague/spider siivet siivottu mutta sitten raidi on alkanut hajoamaan , koska on ollut jo puoliyö (eli ei koskaan läpi). Ulduarista (normal) Flame Leviathan alhaalla (muita en ole yrittänyt) Ulduarin taktiikat osaan ulkoa (wow lehden ansiosta). Malygos ei ole mennyt alas viel mutta sitäkin olen yrittänyt monta kertaa ja taktiikan osaan. VoA 10/25 menee vaikka silmätkiinni. Flame Watcherin taktiikan osaan myös. -Aktiivisuus : Olen Kesälomalla 12.00-17.00 tai 12.00-22.00 mutta välillä afk. Mutta näin kesälomalla saatan olla viikon offline tai viikon lopun. Mutta Koulun alettua olen 15.00-21.00 ja jokatoinen viikonloppu olen offline koko viikonlopun. - Edelliset killat ja miksi lähdin : Karhukoplaan menin kun sain kuulla siitä eli viimetalvella ja sen jälkeen saatuani 80lv:in menin MiGHTY ZULU NATiONiin jotta saisin killan jossa edes jutella. Sitten oltuani MZN:ssä 1.5 kuukautta sain kikit siitä syystä että : OS 25 viimeisen bossin dropin väärin loottaus, loottasin sen kaverilleni Classico(ei irl kaveri) ,joka sitä pyysi niin kauniisti ja ajattelin että kukaan ei tarvitse tuollaista huonoa trinkettiä ,muukuin juuri healing gearia keräämässä ollut paladin Classico.. mutta sitten selvisi että sille olisi rollannut puoli raidia.. ja sitten classico piti rollin jonka voitti Jakorasia ja Classic ticketti sen nyt Jakorasialla mutta tuona 20sec aikana olin saanut kikit. Ja kuljeskelin dalaranissa ja näin sattumalta Telepapin ratsastelemassa ja kysyin häneltä miten päästä Vastarintaan. ja nyt olen tässä kirjottamassa hakemustani. - Played time : En näe sitä jonkun addonin takia mutta se on ainakin 35d ja altilla 15d (alt 63lv Shaman jota levelaan nyt paljonkin). - Gear : Tällä hetkellä T7.5 löytyy muttei full set. Critt on nn 22% ja AP 3k+ Yritän saada strenghtiä ja Agilityä mutta staminakin kelpaa. AP oisi tarkotus saada yli 3.5k ehkä jopa 4k+. ja critt rate 30%(siis tarkoitus saada) . Hit capped olen. Armory link - Ammatit : Ammatit ovat low tasolla vielä mutta ne ovat Enchanting ja Jewelcrafting. - Consuja : Ei ole. - Alt : 63lvl (tällä hetkellä) Shaman (Laughing Skull) muita 1-30lv altteja Laughing Skullilla myös. -Accountin omistaja : Omistan Accounttini. Kukaan muu ei tiedä salasanaa. -Tietokone ja Internetyhteys : Tietokone ei lagaa muualla kun joskus (todella harvoin) WinterGraspissä. Internetyhteys on hyvä mutta DC tapahtuu niin että joku joka ei tiedä että modeemi on jo päällä käy laittamassa sen "päälle" vaikka se on jo eli se menee pois päältä. - Kaverit killassa : Ei taida olla. Ainoita IRL kavereita realmilla ovat : Manbane/Aikanaro , Jormairmeli/Ressu , Jusapla/Jusita. Olen 2v2 arena tiimissä Paladinin kanssa ja olemme nyt 800+ rating ja 3v3 tiimini healer Balo ei ole kovin aktiivinen mutta viimeksi kun pelasimme voitimme kaikki pelit ja olemme nyt 500+ rating. 5v5 tiimini pelaa yösin joten minä paapin siihen aikaan. Olemme voittaneet yhden pelin. - Tyttöystävän Rintojen koko: "D" Tietenkin ... jos olisi sellanen tyttöystävä.. T:Sharahe/Urdoom PS: en oikein näitä tämmöttii foorumeja ymmärrä niin saatta tulla jopa 2 kertaa sama viesti.. tai ei sitten yhdestikkään |
| | | Tyrskä
Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 23.06.2008
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) La Elo 01, 2009 8:11 pm | |
| Kivasti on tekstiä saatu ja Kovasti on ainaki yritetty panostaa applyyn, pisteet siitä. Et maininnut tässä että mikä on toinen speccisi dualspexxissä? toivottavasti et mainitsemallasi specillä ainakaan raidaa? proffut ei ole kunnossa, ja raidaus historia on juurikin melko pugimainen :p consut löytyy sieltä huutokaupasta jos ei itse pysty niitä värkkäämää. Ei tässä muuta -Thyriel | |
| | | windigo
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 34 Location : Nastola Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) La Elo 01, 2009 8:47 pm | |
| - Sharahe/ kirjoitti:
- -Blood Elf, Death Knight , 17,51,3
-Ikä : 15v
-Classi ja Spec : Death Knight , Dual Specc on , Tällä hetkellä molemmissa speceissä kova aoe vahinko. Pidän Death Knighteissa siitä että ne kestävät lyöntejä ison armorin vuoksi ja ne tekevät kovaa damagea.
-Raidaushistoria : Onyxia moneen kertaan ,mutta en ole vielä kokeillutkaan soolota. TBC raideja ei yhtään läpi. Wolk raideista OS 25 läpi Naxx 10 monta kertaa ollut ja monesti plague/spider siivet siivottu mutta sitten raidi on alkanut hajoamaan , koska on ollut jo puoliyö (eli ei koskaan läpi). Ulduarista (normal) Flame Leviathan alhaalla (muita en ole yrittänyt) Ulduarin taktiikat osaan ulkoa (wow lehden ansiosta). Malygos ei ole mennyt alas viel mutta sitäkin olen yrittänyt monta kertaa ja taktiikan osaan. VoA 10/25 menee vaikka silmätkiinni. Flame Watcherin taktiikan osaan myös.
-Aktiivisuus : Olen Kesälomalla 12.00-17.00 tai 12.00-22.00 mutta välillä afk. Mutta näin kesälomalla saatan olla viikon offline tai viikon lopun. Mutta Koulun alettua olen 15.00-21.00 ja jokatoinen viikonloppu olen offline koko viikonlopun.
- OS 25 viimeisen bossin dropin väärin loottaus, loottasin sen kaverilleni Classico(ei irl kaveri) ,joka sitä pyysi niin kauniisti ja ajattelin että kukaan ei tarvitse tuollaista huonoa trinkettiä ,muukuin juuri healing gearia keräämässä ollut paladin Classico..
- Played time : En näe sitä jonkun addonin takia
- Gear : Tällä hetkellä T7.5 löytyy muttei full set. Critt on nn 22% ja AP 3k+ Yritän saada strenghtiä ja Agilityä mutta staminakin kelpaa. AP oisi tarkotus saada yli 3.5k ehkä jopa 4k+. ja critt rate 30%(siis tarkoitus saada)
- Puolet: Tosiaan, vaikka en DKsta kauheasti tiedä ymmärrän kuitenkin että tuolla spekillä et raidissa mitään tee. Ikä 15v -> Äiti kiskoo kaapelit heti 22:00 vaikka ns. "Viimenen yri" olis vielä menossa. Raidikokemusta ei juurikaan ole ja taktiikat wow-lehdestä kuulostaa aika jännältä. Addoni peittää Chatti-ruudun tai näppäimet "/played" ei toimi. Geari on aika heikko, mutta eikai sitä pugeista voi parempaakaan saada? - Sharahe/ kirjoitti:
- - Alt : 63lvl (tällä hetkellä) Shaman
-Accountin omistaja : Omistan Accounttini. Kukaan muu ei tiedä salasanaa.
Olen 2v2 arena tiimissä Paladinin kanssa ja olemme nyt 800+ rating ja 3v3 tiimini healer Balo ei ole kovin aktiivinen mutta viimeksi kun pelasimme voitimme kaikki pelit ja olemme nyt 500+ rating. 5v5 tiimini pelaa yösin joten minä paapin siihen aikaan. Olemme voittaneet yhden pelin.
+ Puolet: Shamaanit on pop! Account on oma! PvP ei pelata! Aika heikolta näyttäs omissa silmissä mutta porukkaa ei kyllä ole ja mulla mitään sana valtaa asiaan muutenkaan.. | |
| | | Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) La Elo 01, 2009 9:10 pm | |
| OLEKSÄÄ SE DEEKOO KU SPÄMMÄS AUTOATTACKII PVP VIDEOS! : DD "IMMAH MAKING GOOD COMBO YA KNOW MON!"
Caps lock, win. | |
| | | plussapallo
Viestien lukumäärä : 79 Registration date : 13.12.2007
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 8:43 am | |
| | |
| | | Sharahe/ Vierailija
| Aihe: Juu... Su Elo 02, 2009 9:03 am | |
| No en ole mikään pro pelaaja mutta apu kelpaa. Enchantteja ja gemejä ei ole koska rahaa ei ole vielä. Kyllä minä voin farmata rahaa ,mutta menee jokunen aika. Gear on huono koska entisissä killoissa ei oikein raidit toimineet. Olen käynyt raidailemassa pugejen kanssa (olen itsekkin heille). Voin vaihtaa specciä kyllä kunhan joku kertoisin mihin. Parhaan dps:ssän näytän tekevän Frostilla (Frost strike, Howling Blast iskuilla). Kyllä proffutkin kehitän kun on rahaa. Ja juu potioneita/flaskejä saahan niitä huutokaupasta. Mutta innokas olen raidaamaan jos vain aikaa löytyy. Jos joku ilmoittaa vaikka päivää ennen esim: naxx 10 raidista ja kellon ajasta niin saan olla vaikka puoleenyöhön ,jos siis kysyn vanhemmiltani.
Ja Youtubessa on pari videota jotka tein kun olin aloittelia. Olen nyt pelannut jo 8 kuukautta ja tiedän että autoattack toimii kun painaa kerran. Nyt autoattack ei ole edes actionbaareissa. Käyn viikoittain OS 25 ja VoA 25 juoksemassa loottien perässä mutta nyt ei ole tippunut kunnollista kamaa.
Dual specin voin laittaa boss tappeluihin Unholyksi mutta nythän frost strikeä ja Sgourge strikeä nerffataan aika paljonkin eli bloodko?
Epäilen että Shamanin saan 80lvl ennen joulua helpostikkin.
T: Sharahe/Urdoom |
| Aihe: Played Su Elo 02, 2009 10:10 am | |
| Played on mainilla (eli Sharahella) 42d! Se ei ollutkaan addon joka sen esti vaan asetukset. Minulla sekos koko wowin asetukset kuukausi sitten. En nähnyt edes chattejä. Mutta nyt kaikki on kunnossa taas |
| | | Takéshi
Viestien lukumäärä : 69 Ikä : 33 Location : Turku City Registration date : 11.02.2009
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 10:24 am | |
| sanattomaks veti mut kyl silti aina kuvan voi postaa | |
| | | Nicita
Viestien lukumäärä : 169 Registration date : 29.12.2007
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 10:27 am | |
| - Sharahe/ kirjoitti:
- -Aktiivisuus : ... Mutta Koulun alettua olen 15.00-21.00...
Tässä on heti yks ongelma. Meidän raidit loppuu klo 22, joskus vika yri on sen jälkeenkin. Eli joutusit joka raidista lähtee ainakin tunnin ennen ku lopetetaan, jonka takii meidän pitäs ottaa joku sieltä rosterista replacee sua. Joka ikisessä raidissa mihin osallistut. Armoryssa oli PvP geari päällä, mutta toivon että sulla on myös PvE geari. Ja yks juttu mikä otti pahasti silmään: sul ei oo TIERIN paloissa kiviä tai chantteja. Miksi? Chantitki on halpisversioita. Ei sillä että meillä killassa ois liikaa DK:ta tai pelaajia yleensäkään. Tällä hetkellä taitaa olla 2 aktiivista ja 1 semiaktiivinen DK. Että siinä mielessä spottia raideista löytyis jos kiltaan pääset, jos oot osaava ja aktiivinen tottakai. Omalla aktiivisuudella sitä raideihin pääsee täs killassa. Mut en tiiä, mulla on joku asenneongelma belf DK:ita vastaan. Johtunee siitä ku suurin osa unskilled DK:ista on ollu belf (maleja) ja niitä pyörii joka paikassa. Suurin osa DK:ista mitä oon nähny on varmaa ollu belf maleja. DK officer vois päättää tän, kuka ikinä sit onkaan. Armoryssa oli PvP gear | |
| | | windigo
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 34 Location : Nastola Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 2:41 pm | |
| - Nicita kirjoitti:
- Mut en tiiä, mulla on joku asenneongelma belf DK:ita vastaan. Johtunee siitä ku suurin osa unskilled DK:ista on ollu belf (maleja) ja niitä pyörii joka paikassa. Suurin osa DK:ista mitä oon nähny on varmaa ollu belf maleja.
Kaiken lisäks Belf on paskin race iha mihin tarkotukseen vaan ja rumakin.. en ymmärrä miks kukaan koskaan rollais sellasen? Paitsi jossei satu pelistä mitään ymmärtämään tai on jollainlailla saanu iskun ohtaan ja luulee tosissaan sen näyttävän tyylikkäältä.. (tämä siis mielipide Belfeistä, eikä suoranaisesti sharahesta) PS. mun belf rogue on läppä ja sitä ei lasketa | |
| Aihe: Rasisteja? Su Elo 02, 2009 4:01 pm | |
| Taidatte olla rasisteja (<--- Joke). Ei toi race ole minua haitannut. Ja kyllä 22.00 on aika johon saan olla tietokoneella , mutta en joka päivä ,mutta tuskinpa teillä raidataan 7 kertaa viikossa? Nyt olen hankkimassa rahaa chantteihin ja gemeihin. Mutta gemeissä on ongelma, en tiedä mikä on paras ja ei niin kiinnosta hankkia noihin hateful kamoihin best in slot chantteja , mutta T7.5 kyllä hankin! Epäilen että noin 500g riittää ainakin alkuun. Tein belf femalen koska sitä persettä jaksaa sentään tuijottaa , toisinkuin esim jonkun belf malen keikuntaa ja hyppelyä. Belf Malesta tuleekin mieleen jonkinlainen mies strippaaja joka on kyllä huono asia. Naxxramas 10/25 kiinnostaa mutta aina niissä pugi raideissa on ollut sellasia joilla on achievement mutta taitoa ei.. eli jotain ebay tai guild runneilta achievementin saaneita green gearisia vasta dinganneita. Mutta jos joku "pro" DK tietää mikä olisi paras specc esim raidaamiseen? Mutta frost specci tekee erittäin paljon aoe vahinkoa! Trasheihin tulee karmeaa dps:ssää 5k+ mutta bosseihin 10maneissä nn 2.5k-3k ja 25maneissä nn 3k-3.5k. Eron syynä buffit. T:Sharahe/Urdoom PS: Urdoom on Tauren shaman male! |
| | | windigo
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 4:26 pm | |
| - Sharahe/ kirjoitti:
- Taidatte olla rasisteja
Ja kyllä 22.00 on aika johon saan olla tietokoneella , mutta en joka päivä ,mutta tuskinpa teillä raidataan 7 kertaa viikossa?
Nyt olen hankkimassa rahaa chantteihin ja gemeihin. Mutta gemeissä on ongelma, en tiedä mikä on paras ja ei niin kiinnosta hankkia noihin hateful kamoihin best in slot chantteja , mutta T7.5 kyllä hankin! Epäilen että noin 500g riittää ainakin alkuun.
Tein belf femalen koska sitä persettä jaksaa sentään tuijottaa
jos joku "pro" DK tietää mikä olisi paras specc esim raidaamiseen? Mutta frost specci tekee erittäin paljon aoe vahinkoa! Trasheihin tulee karmeaa dps:ssää 5k+ mutta bosseihin 10maneissä nn 2.5k-3k ja 25maneissä nn 3k-3.5k. Eron syynä buffit.
Urdoom on Tauren shaman male! Rasisteja? ei tietenkään.. mutta kyllä se sokeakin näkee perseellään että Örkki on paras! Raidaus ajat löytyy varmaan tuolta Yleistä -osiosta mutta Su-To klo 18.00 -22.00 jolloin Pe ja La jää vapaaksi. Löytyykö Loremaster -titteli? luulen ettei, joten questeja riittää ja niistä ne rahat taotaan erittäin helposti chantteihi / kiviin / consuihin yms. Ja kun questit loppuu astuu Dailyt kuvioihin joista repii nätisti tunnissa 300g+. Miten hyvin ymmärrät englantia? jollei se tuota ongelmia -> Elitistjerks auttaa aika paljon classin pelaamisessa. Belf female on ruma, ei sitä jaksa tuijottaa! Tauren Shaman? blah.. miinustetaan se noista +puolista Go for Orc / Troll! | |
| | | Tyrskä
Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 23.06.2008
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 5:11 pm | |
| Trollit on aivokuolleita ja örkit syö taurenei josta ne saa hullunlehmäntaudin ja kuolee siihen, älkää uskoko muuta mitä kuulette! joku ex DK offu släkkäs liikaa ja pyys demoten ni kukas on meijän rekry ministeri? Nicita gogo. | |
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 5:16 pm | |
| Sori windigo et oon partypoopperi mut trolli tekee enemmä lämägee ku orc. ; ) Mut nyt päästään kysymykseen kuka kestää raidata Trollilla.
Ja sharahelle; Itsehän chanttaan kaikki gearit vaikka ei ihan BiS olisikaan. Se kertoo asenteesta raidaamista, ja killan sinulle suomien itemien arvostuksesta. Että jos olet tuolla asenteella että sulle pitäis buustaa se bis gear et jaksaisit dailyt tehdä (kyllä, katsoin armorysi josta huomasin Sharahe nimisen hahmon tehneen 16 dailyä 8kk aikana) niin voisit sitä rahaakin saada. | |
| Aihe: Dailyt Su Elo 02, 2009 7:37 pm | |
| Mitkä dailyt??? Siis PVP? PVE? Vai mitkä dailyt.. kaikki höpisee dailyistä vaikka en ymmärrä mistä niistä? |
| | | hairytunk
Viestien lukumäärä : 281 Registration date : 14.07.2008
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Su Elo 02, 2009 8:28 pm | |
| - Sharahe/ kirjoitti:
- Mitkä dailyt??? Siis PVP? PVE? Vai mitkä dailyt.. kaikki höpisee dailyistä vaikka en ymmärrä mistä niistä?
EBAY !!! lol | |
| | | Tico
Viestien lukumäärä : 96 Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Ma Elo 03, 2009 4:28 am | |
| Juu, jotenkin jäi kumma fiilis tästä hakemuksesta, sorry vaan mut jodutaan laittaa hylätty. | |
| Aihe: Ei haittaa Ma Elo 03, 2009 9:51 am | |
| Ei haittaa vaikka ette otakkaan kiltaan. En niin jaksa enää raidata DK:lla. Tulen sitten Shamaanillani. Ja en edellenkään tiedä että mitä niistä kaiken maailman Dailyistä pitäs tehdä jotta saa rahaa... Dailyhän meinaa että sen voi tehdö kerran päiväs niin aika vaikee tehdä rahaa sil.. -.-" |
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) Ma Elo 03, 2009 9:58 am | |
| Teet kaikki 25 dailyä joka päivä, mainaat/herbaat samalla ja pyydät jotaki chantteria hajottaa vihreet. avot 800g-1000g päiväs. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) | |
| |
| | | | Sharahe , Death Knight DPS (hylätty) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |