Èz - Muti rogueMinusta:
Nuori ja atleettinen uros Kouvolasta etsii kiltaa roguelleen. Pelailin Stormreaverilla muutaman kuukauden ja kyllästyin siihen, että generalissa spammataan suomeksi kaikkea paskaa, mutta kuitenkin suomikilta kiinnostaa. Killan historiasta tuttuja pelaajia löytyi Stormilta muutama (tutkin teidän logeista rosteria vähän) Qwert, Falendra, Lolkai, Daydreamer, Jomppa, Shatsh ja Jormakka. Ihan mukavilta vaikuttivat kyllä.
Charrusta:
Èz, Undead female rogue, jonka speccinä toimii , ja glyphit: Hunger for Blood, Mutilate, Rupture. minoreista ei saa mitään damageen vaikuttavaa. Geari on toistaiseksi aika PVP painotteista, mutta omaan gearin, jolla on pve-hitcap. Työstän vielä toistaiseksi geariani. Ja olen migrannut Laughing skullille juuri, joten armory link ei ole vielä päivittynyt.
Raidaushistoria:
Tällä charrulla kokemusta ei juurikaan ole, mutta papillani näyttäisi olevan aivan täsmälleen samat saavutukset, kun teidän killallanne. Outoa, eikö totta?
Aktiivisuus:
Keskiviikkona aloitan työt tietokoneasentajana, jä pääsen töistä 16.00, joten kerkeän raideihin aika sujuvasti. Esteenä saattaa aika ajoin olla vihainen tyttöystävä, joka vaatii päästä käymään facebookissa, tai kerjää muuten vaan huomiota. Pääsääntöisesti pystyn raidaamaan.
Edelliset killat:
Olen joskus aikoinani saattanut olla Laughing skullilla eräässä suomikillassa, mutta juuri nyt en muista sen nimeä. Voi olla, että olen jollain characterillani vieläkin siinä. Aika jännää, eikö vain?
Accont:
Account on oma, eikä tällä hetkellä sen PW:tä tiedä kun minä. Aika ajoin, jos en pitempään aikaan pääse koneelle, annan tunnukset luotettaville ystävilleni, jotka auliisti tekevät minulle dailyt ja farmaavat honoria (tyvm Lolkai;))
Tietokone ja internetyhteys:
Rautaa on alla jos jonkinmoinen kokoonpano, mutta Blizzardin jostain vitun ihme syystä pelini kaatuaa hyvin usein dalaranissa. Tämähän ei vaikuta raidiperformanssiin millään tavoin. Tukena on vielä erittäin laaja 8-megan laajakaista.
Onko kavereita killassa:
Ei tästä sen enempää.
Muuta:
- Raidien ulkopuolella pelaan pvp aika ajoin.
- Tykkään myös juosta heroic dailyjä ja muutenkin olla välillä heroiccien parissa, vaikkei olisikaan kyseessä daily.
- Olen erittäin määrätietoinen pelaaja, ja luen aktiivisesti shadowpriest.comia ja elitistjerksien forumeita.
- Nuoruusvuosina en ollut mummolassa, vaan mummot olivat vahtimassa minua ja siskoani, koska äitini sairasti leukemiaa, ja isäni oli töissä ulkopaikkakunnalla.
- Tyttöystävän rintojen koko on 80C.
- Olen aikoinani saanut realm first killejä mm. Karazhanista, Gruulilta ja Zul'amanista
Rakkaudella Èz <3