Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 11 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 11 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| Ankka, Assasination Rogue | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ankka1 Vierailija
| Aihe: Ankka, Assasination Rogue Ma Tammi 04, 2010 2:54 pm | |
| Tervehdys! Täällä 20 vuotias opiskelija Kuopion suunnalta olisi vailla raidikiltaa. Nyt tässä pitkää joululomaa vietellyt ja opinnot alkaisivat taas ensiviikolla. Opiskelupaikkan vaihtaminen mielessä, joten koulunkäyntiin ei enää ole kovin vakavaa suhtautumista, eikä se tule viemään paljon aikaa. Irl elämä saattaa joskus rajoittaa ajankäyttöä, mutta pyrin silti olemaan raideissa aina kun mahdollista. Kone on oma ja yhteyden kannsa ei ole ongelmia.
Kokemusta Wowista on reilu 3 vuotta, joista roguella olen pelannut yli puolet ajasta. Alunperin pelasin muilla classeilla usealla eri realmilla, mutta irl kavereitten migrattua Laughing Skullille aloitin pelaamaan täällä keväällä 2008 ja roguella tullut pelattua siitä asti. Kesä 2008 meni lähinnä expatessa ja heinäkuussa liityin sitten Vastarintaan, jossa pelasinkin jonkin aikaa. Loppuvuodesta perustettiin irl kavereiden kanssa Indomitables, jonka mukana mentiin Wotlkin ilmestymiseen asti. Expaaminen ja huonot välit kavereihin lopauttivat mielenkiinnon peliin ja siinä välissä tulikin pidettyä lähes vuoden mittainen tauko. Viime vuoden syksyllä liiallinen vapaa-aika pakotti taas siirtymään wowin pariin ja siitä asti nyt olen pelannutkin noin 4kk. Ankka meni hetkessä 80 tasolle, jonka jälkeen gearia kerättyäni liityin MZN:nään Themen ja Zaphorchanin seuraksi. Zulu Nationissa jonkin aikaa raidattuani Theme päätti siirtyä Vastarintaan, josta johto nokkiinsa otettuaan heitti minut killasta. Siinä sitten tuli kokeiltua jos mitäkin rp kiltaa, jonka jälkeen liityin Sugosun yksinhallinnoimaan Momentumiin. Momentumin kanssa tuli raidailtua Tocia, VoA ja Ulduaria ICC:n ilmestymiseen asti. Citadelia tuli killan kanssa vedettyä enemmän ja vähemmän huonolla menestyksellä ja lopulta jatkuvaan raidihäröilyyn ja Sugosun tyranniaan kyllästyneenä jätin killan. Siitä asti olen ollut ilman kiltaa, mutta pugiraideilla ei ole tullut menestystä, joten kunnollinen raidaava kilta tulisi tarpeeseen.
Specinä käytän Mutilate:51/13/7 tarkoituksena kuitenkin kerätä hastea ja vaihtaa speciin 51/18/2
Professioneina käytän Leatherworking ja skinning
Gearin taso on hyvä, tosin lähinnä ToC tasoa huonojen raidimahdollisuuksien takia.
Linkki armoryyn:
Muuta huomioitavaa:
- Accountti on ollut alunperin minun ja veljeni yhteinen, mutta hänen menetettyään kiinnostuksensa peliin tämä jäi kokonaan minulle. Omistajan äkillisestä vaihdksesta ei tarvitse olla huolissaan ja salasanat yms ovat vain minun tiedossa.
- Irl kavereita Killassa olevia ja olleita: Funkkis, Zaphorchan ja tämä luopio Theme.
- Raidikokemusta minulta löytyy ja toivon että minulle löytyy paikka killassa. |
| | | T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| Aihe: Vs: Ankka, Assasination Rogue Ma Tammi 04, 2010 3:10 pm | |
| Luopio Theme (mitä lie puuhastelee) hyvii kavereita siula nää kun potkii killasta jos toiset lähtee muuten vaan. Mymmeli, nääks kuinka Sawon mafia nousee!! varo vaan kun kalakukko ilmestyy sun oves taakse (piti googlelta kysyä mikä ihme se lapin puukko ny olikaan) Rogsu-spotit raideis aikalailla täytettyinä, mutta kai sielt joku torme viel jotain murahtaa. ps. mitä kuopios opiskelee? itte puijonlaaksos majaa pitelen. | |
| | | Ankka1 Vierailija
| Aihe: Vs: Ankka, Assasination Rogue Ma Tammi 04, 2010 3:10 pm | |
| Joo raidikokemukseen Wotlk:sta vielä voi lisätä:
Ennen 3.3 ilmestymistä on tullut kokemusta oikeastaan kaikista raideista, Ulduar ja ToGC jäänyt läpi menemättä, mutta mukana kuitenkin ollut.
ICC:ltä kokemusta muista bosseista paitsi Gunship Battlelta, mutta kuitenkin Momentumin ja pugien kanssa ei sitten ole mennyt alas kuin 1. |
| | | Ankka1 Vierailija
| Aihe: Vs: Ankka, Assasination Rogue Ma Tammi 04, 2010 3:14 pm | |
| "ps. mitä kuopios opiskelee? itte puijonlaaksos majaa pitelen."
Metsätaloutta amk:ssa Pieksämäellä
Kuopiossa tulee käytyä usein mutta itse olen kotoa Suonenjoelta. |
| | | Ankka1 Vierailija
| Aihe: Vs: Ankka, Assasination Rogue Ma Tammi 04, 2010 3:16 pm | |
|
Toimiskohan tämä armorylinkki nyt.
|
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ankka, Assasination Rogue | |