Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 10 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 10 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
hakemus: P I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
hakemus: P I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
hakemus: P I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hakemus: P I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
hakemus: P I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
hakemus: P I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
hakemus: P I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
hakemus: P I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
hakemus: P I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

hakemus: P

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
makkep
Vierailija

hakemus: P Empty
ViestiAihe: hakemus: P   hakemus: P I_icon_minitimeSu Marras 22, 2009 5:42 pm

heissan.
olen puhunu kiltalaisten kanssa ja sanoivat tänne pitäisi tehdä hakemus. Ollaan tässä 16 vuotias lukiota käyvä sälli ketä harrastaa urheilua useasti viikon aikana ( säbä, futis, hiihto, ja junnujen valmennus). vapaa päivinä pelaan wowia suurin piirtein. eli päivässä tulee normaalisti pelattua 1,5-3h tuntia ja aivan tyhjinä päivinä tulee pelattua sitten 2-8 tuntia Razz
erityisesti haluisin raideihin päästä. Löytyy yksi 80 lvl priest Subitren. spec on aina ollut shadow, koska hiiliminen ei ollut minun taitolaji:D... geari ei kovin hääppönen ole tällä hetkellä spell dmg on n. 2150-2250 omilla buffeilla ( ja hp hotain 19-20k).. luulisin että pyydän alkuun sossuslottia niin pääsee joskus sitten eka 10 raideihin ja myöhemmin ku gearia kertyy niin 25 miehen raideihin.
killassa on/ollut reallife kavereita nimeltä blockade,chiru,xiru,örmö,dracy,hebaz,sucaron... toivosin ,että hyväksytte edes sossuslotille.. niin tbc tuli vähän raidailtua bt ei muuta kerinnyt kun wotlk tuli niin pian kun olin saanut 70 lvl.. altteja löytyy 72lvl dk ja muita pienempiä. kesällä olin mighty zulu nationissa. mutta pidin 3kk tauon heinäkuusta alkaen ja olin saanu sillä välin kickit sieltä ja nyt nekin pyysivät hakemusta, niin ajattelin mielummin pyrkiä vastarintaan. en nyt enempää kerrottavaa keksi et jos jotain tarvitsee kertoa nii pyytäkää sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tyrskä

Tyrskä

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 36
Registration date : 23.06.2008

hakemus: P Empty
ViestiAihe: Vs: hakemus: P   hakemus: P I_icon_minitimeSu Marras 22, 2009 5:59 pm

makkep kirjoitti:

harrastaa urheilua useasti viikon aikana ( säbä, futis, hiihto, ja junnujen valmennus). vapaa päivinä pelaan wowia suurin piirtein. eli päivässä tulee normaalisti pelattua 1,5-3h tuntia ja aivan tyhjinä päivinä tulee pelattua sitten 2-8 tuntia Razz

Näillä pelimäärillä ei paljoo raidilla Razz tervetuloa sossupummiks kuitenkin jos halajat Smile
Takaisin alkuun Siirry alas

hakemus: P
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» hakemus
» Sosiaalislotti hakemus
» manaaja lvl 80 hakemus kiltaan vastarinta
» Dk dps+Warrior tankki+shaman hakemus!
» chirve retripaladin sosialspotti hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa