makkep Vierailija
| Aihe: hakemus: P Su Marras 22, 2009 5:42 pm | |
| heissan. olen puhunu kiltalaisten kanssa ja sanoivat tänne pitäisi tehdä hakemus. Ollaan tässä 16 vuotias lukiota käyvä sälli ketä harrastaa urheilua useasti viikon aikana ( säbä, futis, hiihto, ja junnujen valmennus). vapaa päivinä pelaan wowia suurin piirtein. eli päivässä tulee normaalisti pelattua 1,5-3h tuntia ja aivan tyhjinä päivinä tulee pelattua sitten 2-8 tuntia erityisesti haluisin raideihin päästä. Löytyy yksi 80 lvl priest Subitren. spec on aina ollut shadow, koska hiiliminen ei ollut minun taitolaji:D... geari ei kovin hääppönen ole tällä hetkellä spell dmg on n. 2150-2250 omilla buffeilla ( ja hp hotain 19-20k).. luulisin että pyydän alkuun sossuslottia niin pääsee joskus sitten eka 10 raideihin ja myöhemmin ku gearia kertyy niin 25 miehen raideihin. killassa on/ollut reallife kavereita nimeltä blockade,chiru,xiru,örmö,dracy,hebaz,sucaron... toivosin ,että hyväksytte edes sossuslotille.. niin tbc tuli vähän raidailtua bt ei muuta kerinnyt kun wotlk tuli niin pian kun olin saanut 70 lvl.. altteja löytyy 72lvl dk ja muita pienempiä. kesällä olin mighty zulu nationissa. mutta pidin 3kk tauon heinäkuusta alkaen ja olin saanu sillä välin kickit sieltä ja nyt nekin pyysivät hakemusta, niin ajattelin mielummin pyrkiä vastarintaan. en nyt enempää kerrottavaa keksi et jos jotain tarvitsee kertoa nii pyytäkää sanoa. |
|
Tyrskä
Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 23.06.2008
| |