Hei, elikkäs haen sosiaalispottia teidän kiltaan. Olen 24 vuotias asun mieheni sekä lapseni kanssa Helsingissä.
Haen sosialspottia, koska olisi erittäin mukava päästä suomalaiseen kiltaan , saada uusia tuttavuuksia ja ehkäpä myöskin tärkein syy on että
minulla on lapsi. Eli sillä tarkoitan sitä ,että pitää aamuisin herää siinä kuuden paikkeilla ja viedä poika tarhaan ja sitten pitää tehdä kotityöt sun
muut jutut plus mennä suht ajoissa nukkumaan , että jaksaa sitten nousta aamulla taas ylös.Olen ollut Tasavalta nimisessä killassa tosin lakkasi raidaamasta niin sen takia lähdin pois. Tällä hetkellä raidaan kyllä aktiivisesti Nomanativ nimisessä killassa Khadgar
realmilla , mutta kun raidi ajat alkaa ottaa suht koville , kun me raidataan ilta yhdeksästä klo kahteentoista tai yhteen niin alkaa haittaa jo heräämisiä ja omia menoja ,että
olisi mukava päästä ainakin klo 21.00-22.00 aikaan nukkumaan(viikonloput tietysti täysin asia erikseen:D). Tässä linkkiä minun hahmoon: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&cn=Chirve . En kyllä tunne ketään teidän killasta , mutta kuten jo tuossa mainitsin niin olisi
mukava saada uusia tuttavuuksia:> ja tietysti erityinen plussa on minulle suomalainen kilta missä on hyviä pelaajia ja hyvä meininki.Toivottavasti tässä tuli nyt kaikki tarvittava mainittua sosiaalispottia
varten eikai tässä muuta kuin että jään odottelemaan vastausta.Kiitos.