| Nukunkukku Shadow Priesti | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nukunkuk Vierailija
| Aihe: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 3:53 pm | |
| Totanoinnin, oon 17 vuotias Tamperelainen. Tuol Hervannan amiksekssa tokalla luokalla levyseppähitsaajaks valmistun vuoden päästä. Wowi pelailen päivät pitkät ja kahvilla käyn kavereitten kanssa. Niin ja nahkapallon pelaamisen alotin. Töissä en viel käy muutakun kesäsin kesätöissä.
- Classi ja spec Troll Shadow Priesti. Dual specci löytyy ja toisena speccina löytyy disc PVP specci. Holy gearia löytyy jonkinverra mutta ei kyl paljoo. Tämä oli enne Night Elf mut facerollasin hordeks kun kaverit pelaa horden puolella tällä realmilla.
- Raidaushistoria? Alotin sille ku tbc tuli ton pelaamisen ja siinä toi raidaus ei edenny oikee mihinkää. Karassa jumitin ja ZA:ssa. SSC:stä tapoin kai lurkerin vaa. WOTLKis oon Naxxin10/25,OS10/25,Uldu25,ToC10/25 normaalina. En tota Grand crusadee oo edes viel kokeillu. Ton ulduar 25 clearasin siis roguel mut myin sen pois rahapulan takia.
- Aktiivisuus Joka päivä täs pelailen päivät pitkät mut torstaisin on futis reenit. Joka toinen torstai reenit alkaa 16.00 joten sillon kerkeisin raidii mut sit toiset on 18.00 joten sillon en.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä Tällä Priestil en oo muutakun pugeilla vetäny raidit mut Roguella olin siin killas joka clearas Uldu10/25 ja parit hardmodet mut lähin siit sen takia kun myin sen pois.
- Geari näyttää kait ton PVP gearin mut en oo ihan varma. Trinkettejä oon yrittäny uusia saada mut ei oo onnannu =(
- Onko account sinun omasi? Juu, ihan alkuperäisesti minun acco on.
Tietokone ja internetyhteys? 25man raideis ekat 5 sekunttia lagaa mutta sen jälkee toimii hyvin. Netti ei dc.tä.
- Onko kavereita killassa? Pettinen on kaverin veli ja oon häne kans skypessäkin puhunu ja sit toi Mielonen on irl buddy.
Muut hahmot 80 levune Nelf Huntteri löytyy tuolta Sylvanas realmilta. Sit on parit 60 levuset alonsus realmilla. |
|
| |
Tormentor
Viestien lukumäärä : 119 Ikä : 42 Location : Theft-city Registration date : 02.01.2008
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 4:49 pm | |
| Oho casteri mobi hakemus huhh
sen verta vaa ku ton edellisen accos myyny raha pulassa nii ettei vaa kävis tälle samallalailla? nii tietty eka vähä epax taskuu ja sit ebay.. | |
|
| |
Tyrskä
Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 23.06.2008
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 5:23 pm | |
| yhdyn tormee, ei tohon oikee muuta voi sanoa. | |
|
| |
Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 7:51 pm | |
| pyhpyh. Ebayssä ole mitään vikaan. Ei olis tormeakaa ilman iibeitä! | |
|
| |
T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 8:10 pm | |
| Siinä armorya Range mobi gieb! Nukunkkeliskuumut ehkä joku fiksu ja filmaattinen sanoo jotain tähänki | |
|
| |
Mielonen
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 11.02.2009
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 8:44 pm | |
| - Nukunkuk kirjoitti:
- Onko kavereita killassa? Pettinen on kaverin veli ja oon häne kans skypessäkin puhunu ja sit toi Mielonen on irl buddy.
Kuka vittu sää oot?
Viimeinen muokkaaja, Mielonen pvm Ti Marras 24, 2009 8:47 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Bootietang
Viestien lukumäärä : 112 Location : helwood tampere Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ti Marras 24, 2009 8:46 pm | |
| rank 1 mind flaylla pelasi puoli vuotta ja skypessä valitteli depsin vähyydestä, muuten kyllä iha jees mobi | |
|
| |
Tyrskä
Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 23.06.2008
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ke Marras 25, 2009 6:19 am | |
| - Umba kirjoitti:
- pyhpyh. Ebayssä ole mitään vikaan. Ei olis tormeakaa ilman iibeitä!
Itseasiassa tormen acco on hemen vanha eikä iibeistä ;< lolba failz lulz Onhan täl papil ihan jees gearia, mut proffui esim ei oo ollenkaa.. miksi näin? | |
|
| |
Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ke Marras 25, 2009 2:00 pm | |
| Onhan munkin account manzigilla. Ja ebayksi kutsuvat ;o | |
|
| |
nukunkuk Vierailija
| Aihe: . Ke Marras 25, 2009 2:43 pm | |
| Vedin parit charrut recruit a friendil niin ei siin kerenny kehittää. Mut oon kyl ajatellu pikkuhiljaa ottaa. |
|
| |
Nanna
Viestien lukumäärä : 70 Ikä : 45 Location : Naantali Registration date : 09.09.2009
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti Ke Joulu 09, 2009 12:56 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nukunkukku Shadow Priesti | |
| |
|
| |
| Nukunkukku Shadow Priesti | |
|