Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 20 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 20 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Subumummo , Shadow Priest

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Supumumm
Vierailija

Subumummo , Shadow Priest Empty
ViestiAihe: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 11:18 am

Elikkä olen 17-vuotias male Lohjalta. Olen aloittanut WoWin 2004 Syksyllä, joten pelikokemusta löytyy jokaikiseltä classilta/speciltä - paitsi warriorin pelaaminen ei ole innostanut. Käyn koulua ammatikoulun ICT-Linjalla (Ei vaikuta mitenkään pelaamiseen)

Ensimmäiset raidi kokemukseni ovat tulleet vasta TBC:n myötä, tämä tietää sitä että en ole raidannut ollenkaan Classic WoW Raideja. Entinen Kilta jossa olen raidannut sijaitsee "Stormreaver" Serverillä ja kiltana : 'Corpserun'.
Corpserunin poikien kanssa raidasin ToC 25[HC] asti (Warlockilla). Tämä tarkoittaa siis sitä et tä en ole juurikaan raidannut patchissä 3.3

Odotan killalta Suomalaista peliseuraa,Inviteä,Raidaus paikkaa lähitulevaisuudessa.
Olen valmis pelaamaan hiilerinä tai depsuna! Mieluiten depsuna ainakin näin alkuun...miten vain?
Olen valmiina käyttämään mitä tahansa teamspeakkia (Ventit,TS)

Eiköhän tässä ole jo jonkin verran tietoa? Jos ei niin kysymystä takaisin!
Älkää trollatko turhaan!
----
Terveisin , Konsta
Takaisin alkuun Siirry alas
Umba
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 11:51 am

Tällä applyllä ei raidipaikkaa kyllä heru. Ja onko sulla RL kavereita killassa, sillä ei olla muuten vaan otettu social slotille porukkaa.

Ja Suomalainen peliseura voi olla liikaa vaadittu jos vexer ja satneros on samassa raidissa. ;>
Supumumm
Vierailija

ViestiAihe: Joo   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 12:05 pm

Sori jos ei nappaa!

Ei napannu tehä sellasta "Kysely" muodossa olevaa applyä.,..
Osaan iha ilman sellastaki kertoo että mikä olen.

Ja täytän varmaankin ne kriteerit mitä siinä kyseltiin.

Aina ei voi voittaa!

Seuraava kilta jota haen ei ole suomalainen Smile
Supumumm
Vierailija

ViestiAihe: Ilmeisesti   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 12:06 pm

Pidätte varmaankin tän tyyppisistä applyistä : ?

Tollasille ei voi muutakun nauraa.
Tormentor

Tormentor

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 42
Registration date : 02.01.2008

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 2:37 pm

Terveisin , Konsta

parasta koko aplyssä access denied No
Umba
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 4:05 pm

Supumumm kirjoitti:
Sori jos ei nappaa!

Ei napannu tehä sellasta "Kysely" muodossa olevaa applyä.,..
Osaan iha ilman sellastaki kertoo että mikä olen

Tarkoitus ei ole tehdä applyä ranskalaisten viivojen kera. vaan kertoa kattavasti, ja hieman pidemmin miksi meidän pitäisi ottaa juuri sinut kiltaan. Ei ole tarkoitus että killassa oleville jää kyselyn tarvetta, vaan että applyssä löytyisi jo "kaikki" mahdollinen jota mieleen voisi tulla.

Supumumm kirjoitti:
Corpserunin poikien kanssa raidasin ToC 25[HC] asti (Warlockilla). Tämä tarkoittaa siis sitä et tä en ole juurikaan raidannut patchissä 3.3

Kerroitko tässä mielestäsi tässä kaiken raidikokemuksestasi? Ulduar, hardmodeja, etc. Ei me jakseta kaivaa sun armorystäs kaikkia tietoja ;>
Nanna

Nanna

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 45
Registration date : 09.09.2009

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 5:40 am

Taas näitä.... Et sit oo lukenut apply ohjetta missä selvästi lukee leveliraja meidän kiltaamme on 80. Asenne sulla suoraansanottuna Perseestä. Mahtokohan sun ikä olla kumminkin 13 eikä 17. tommosella aplyllä ja asenteella ei luulis pääsevän mihinkään kiltaan. Apply on tosiaan sitä varten et siinä kerrot kaiken mahdollisen itsestäs eikä suurinpiirtein about Hei mä oon Konsta tä on mun uus hahmo voisiks te gearata mut kkthxbye.

http://mzn.arkku.net/viewtopic.php?f=6&t=154
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 6:41 am

And he got invite! Very Happy
hairytunk

hairytunk

Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitimeTo Helmi 25, 2010 11:48 am

joo sinne mzn vaas mukava paikka Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Subumummo , Shadow Priest   Subumummo , Shadow Priest I_icon_minitime

Subumummo , Shadow Priest
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» JiiDee Troll Priest Shadow Level 72
» Egnaro - Belf Shadow Priest - Raidaaja apply
» Shadow Pappi
» Nukunkukku Shadow Priesti

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-