MinäOlen 21 vuotias ja opiskelen raahen ammattikorkeakoulussa tietotekniikkaa. En oikeastaan wowin lisäksi harrasta mitään vakituista. Olen pelaillut wowia nyt noin puolitoista vuotta. Meni muutama kuukausi aikaa ennen kuin osasin päättää mikä classi olisi se mieluisin ja tuli silloin pelattua joka classilla jonkun verran. Nyt on 3 80 levelin tyyppiä, mutta en ole migraamassa kuin druidin.
Charactereu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Olervi Nimi tulee vaihtumaan jos pääsen kiltaan.
/played 85 päivää
Mainspec on tällä hetkellä balance, mutta vaihtaisin mieluusti restoksi mainspecin.
Molemmat specit ovat aikalailla perusspeccejä. Mana ongelmia ei juuri ole joten olen jättänyt kaikki mahdolliset manaregen/manan säästö talentit pois. Resto specissä Subtletyssä ja tranquil spiritissä on talentit sen takia että saa seuraavia talentteja otettua.
Gearista sen verran että jotkut enchantit saattavat näyttää oudoilta, mutta se johtuu lähinnä siitä että osa gearista on sekä restoon ja balanceen joten enchantteja joutuu vaihtelemaan välissä. Trinket ja neck on huonoja resto specciin, mutta olivat perempia kuin vanhat eikä ole tullut uusia vastaan.
Achievement josta olen erityisen ylpeä: Turtles All the Way Down
RaidaushistoriaAloitin pelaamisen periaatteessa vasta wotlkissa (lvl70 11 päivää ennen wotlkia) olen kuitenkin saanut raidattua kaikki 80 levelin bossit paitsi algalonit ja totgceista 3 viimeistä bossia. hardmodeja olen tehnyt vain muutaman ulduarissa.
AktiivisuusEipä ole tällä hetkellä muuta hommaa kuin wow joten yleensä pelaan koulun loputtua (max. klo17) johonkin yöhön asti. Silloin tällöin saattaa olla jotain koulun tapahtumia tai muita juomareissuja jolloin olen illallakin pois, mutta ne on aika harvassa ja yleensä tiedossa hyvin etukäteen.
Edelliset killatTämän hetkinen kilta on EU-Vashjilla <Kortisto> Ei oikeen ole enää omasta mielestä mukava kilta, jossa jaksaa olla.
Tietokone ja internetyhteysTietokone ja nettiyhteys on molemmat hyviä wowin pyörittämiseen täysillä asetuksilla ja addonien kanssa. Kolussa pelatessa ja kotona käydessä pelaan yleensä läppärillä joka ei ole niin hyvä, mutta kyllä se kaatuilematta pyörittää wowia 25 raideissakin.
Killassa kavereita?ei
plussaaOsaan kaikkien bossien taktiikat (teoriassa) vaikka en ole edes kaikkia päässyt vielä yrittämään. Voin aivan hyvin raidata jotain alkupään raidejakin vaikka en saisikaan sieltä loottia. Tämän hetkinen kilta opettanut että ei kannata raidata lootin takia.