Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 20 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 20 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Olervi - Resto(balance) druid xrealm

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
olervi
Vierailija

Olervi - Resto(balance) druid xrealm Empty
ViestiAihe: Olervi - Resto(balance) druid xrealm   Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTo Marras 26, 2009 12:51 am

Minä
Olen 21 vuotias ja opiskelen raahen ammattikorkeakoulussa tietotekniikkaa. En oikeastaan wowin lisäksi harrasta mitään vakituista. Olen pelaillut wowia nyt noin puolitoista vuotta. Meni muutama kuukausi aikaa ennen kuin osasin päättää mikä classi olisi se mieluisin ja tuli silloin pelattua joka classilla jonkun verran. Nyt on 3 80 levelin tyyppiä, mutta en ole migraamassa kuin druidin.

Character
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Olervi Nimi tulee vaihtumaan jos pääsen kiltaan.

/played 85 päivää

Mainspec on tällä hetkellä balance, mutta vaihtaisin mieluusti restoksi mainspecin.
Molemmat specit ovat aikalailla perusspeccejä. Mana ongelmia ei juuri ole joten olen jättänyt kaikki mahdolliset manaregen/manan säästö talentit pois. Resto specissä Subtletyssä ja tranquil spiritissä on talentit sen takia että saa seuraavia talentteja otettua.

Gearista sen verran että jotkut enchantit saattavat näyttää oudoilta, mutta se johtuu lähinnä siitä että osa gearista on sekä restoon ja balanceen joten enchantteja joutuu vaihtelemaan välissä. Trinket ja neck on huonoja resto specciin, mutta olivat perempia kuin vanhat eikä ole tullut uusia vastaan.

Achievement josta olen erityisen ylpeä: Turtles All the Way Down

Raidaushistoria
Aloitin pelaamisen periaatteessa vasta wotlkissa (lvl70 11 päivää ennen wotlkia) olen kuitenkin saanut raidattua kaikki 80 levelin bossit paitsi algalonit ja totgceista 3 viimeistä bossia. hardmodeja olen tehnyt vain muutaman ulduarissa.

Aktiivisuus
Eipä ole tällä hetkellä muuta hommaa kuin wow joten yleensä pelaan koulun loputtua (max. klo17) johonkin yöhön asti. Silloin tällöin saattaa olla jotain koulun tapahtumia tai muita juomareissuja jolloin olen illallakin pois, mutta ne on aika harvassa ja yleensä tiedossa hyvin etukäteen.

Edelliset killat
Tämän hetkinen kilta on EU-Vashjilla <Kortisto> Ei oikeen ole enää omasta mielestä mukava kilta, jossa jaksaa olla.

Tietokone ja internetyhteys
Tietokone ja nettiyhteys on molemmat hyviä wowin pyörittämiseen täysillä asetuksilla ja addonien kanssa. Kolussa pelatessa ja kotona käydessä pelaan yleensä läppärillä joka ei ole niin hyvä, mutta kyllä se kaatuilematta pyörittää wowia 25 raideissakin.

Killassa kavereita?
ei

plussaa
Osaan kaikkien bossien taktiikat (teoriassa) vaikka en ole edes kaikkia päässyt vielä yrittämään. Voin aivan hyvin raidata jotain alkupään raidejakin vaikka en saisikaan sieltä loottia. Tämän hetkinen kilta opettanut että ei kannata raidata lootin takia.

farao
Takaisin alkuun Siirry alas
Folleyer

Folleyer

Viestien lukumäärä : 229
Ikä : 39
Registration date : 19.12.2007

ViestiAihe: Vs: Olervi - Resto(balance) druid xrealm   Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTo Marras 26, 2009 6:34 am

olervi kirjoitti:
Voin aivan hyvin raidata jotain alkupään raidejakin vaikka en saisikaan sieltä loottia. Tämän hetkinen kilta opettanut että ei kannata raidata lootin takia.

Toi onki pirun hyvä asenne, keep it up m8 ja onnea hakemukselle!
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Olervi - Resto(balance) druid xrealm   Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTo Marras 26, 2009 9:33 am

Aijaijai - Naabkiviä!

RestoDuDu paras DuDu! Teretulemasta mun puolesta kiltaan, saa vähän kisaa sinne letukkakamoihin ku aina saa ite niin halvalla kaiken ku kukaan oo bidaamassa vastaan ja muutenkin tervettä "kilpailua" hiilaukseen. Kolmas druidi kiltaan kenellä on tämä oikea setup noista proffista Cool

Mutta odotellen isomman ja pelottavamman sanaa (tod. näk sellasta ei olekaan) lol!
hairytunk

hairytunk

Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

ViestiAihe: Vs: Olervi - Resto(balance) druid xrealm   Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitimeTo Marras 26, 2009 12:11 pm

T_u_m_e kirjoitti:

Mutta odotellen isomman ja pelottavamman sanaa (tod. näk sellasta ei olekaan) lol!

Kiitos tume <3
mutta asiaan,

Meillä tosissaaon on 1 balance drudi atm ja minä offspekissä, joten ainakin casteripuolen puolesta voisin jo toivottaa tervetulleeksi joukkuun karvaiseen

ja hiilereitäkään ole druideista "aktiivisia" kuin tume mutta hiilereitä nyt on ja on ollu raideissa atm tarpeeksi. dps spotteja nyt uskaltaa melkein luvata raidein mutta resto puolelta en kyllä 100% varmuudella uskalla luvata jokasita spottia raidiin mutta onneksi on tänäpäivänä nuo dualspekit

ja varsinkaan jos aktiivisisuutta ja haluja tocg 25 manin wipefesteille löytyy ni tokkopa sisään vaan ja raidailemaan

että tertulemasta jos on tullokseen

ps. jos sieltä löytyy halukkaita lokkeja ni tuo ihmeessä mukanas niitä atm se 0 aktiivista :DD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Olervi - Resto(balance) druid xrealm   Olervi - Resto(balance) druid xrealm I_icon_minitime

Olervi - Resto(balance) druid xrealm
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pikkuorava: Combat rogue (raidaaja; xrealm)
» Resto Druid
» Theme, Balance Druid
» Rumpali - Feral (dps) Druid
» Boomkin Druid, Hezu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: