*tl;dr: tärkeimmät kohdat kursivoituna
ItsestäniMorjensta, olen siis
rogue joka metsästää uutta kiltaa, koska Boulderfistin suomalaisväen kesken ei 25maneja pahemmin väännellä. Oikeassa elämässä olen vielä vähän aikaa
16-vuotias Ilpo-niminen lukiolainen, joka harrastelee musiikin soittamista vapaa-ajallaan, siis silloin kun ei wowi ole auki. Toimin myös Protussa puoliaktiivisesti.
Soittotuntien johdosta en ikävä kyllä ehtisi keskiviikon raideillenne (koneella aikaisintaan 18.45), mutta muuten kellonajat sopisivat minulle oikein hyvin. Tämä siis jos ei mitään randomia tule eteen, mutta niistäkin osaan ilmoitella jos on tarvis.
Hahmoni ja raidauskokemusARMORY: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&cn=Pikkuorava
Tällä hetkellä vedän pääasiassa
combattina, mutta mutilate pysyy offspeccinä vaikken sitä atm käytäkään; johtuen siitä ettei PVPkään ole jaksanut WotLKin aikana pahemmin innostaa. Specci on "se paras dps specci" tällä hetkellä, ei kai siitä enempiä sanottavia ole. Sinister striken glyphiä tykkään pitää vaikkei se raid depsin kannalta olekaan paras vaihtoehto, koska mielestäni se satunnainen combopoint helpottaa cyclen (jos sitä siksi voi kutsua) ylläpitämistä huomattavasti.
Gearista sen verran, että joo, se arp proc trinket on aika perseestä, mutta kun tuuri sen Whispering fanged skullin kanssa on ollut niin *uskomattoman* huonoa. Gemit/enchantit on pistetty laskentataulukon ohjeiden mukaan, ja sillä taulukolla tykkään muutenkin leikkiä etsien parempia geariyhdistelmiä.
Jewelcrafting on juuri nyt levutuksen alaisena; eiköhän sekin tässä viimeistäään lähiviikkoina 450 nouse, kunhan löydän materiaaleja suhteellisen halvalla.
Vaikka aloitin pelaamisen TBC:n alkuaikoina, olin vielä pitkään
hyvin casual-tason pelaaja, eikä sen ajan raideja erityisemmin tullut vedettyä. Taitaa sitä Zul'Aman achievementti olla vielä siltä ajalta taskussa.
Wotlkin alkupuolella tuli satunnaisesti vedeltyä Naxxia, Ulduar jäi aika pitkälti väliin. 10-man ToGCia saatiin 4/5 alas, 25maniin ei koskaan riittänyt porukkaa. Nyt ICC:ssä olen
10manissa kaatanut 11/12 normaalilla; 25man ei ole päässyt etenemään 4/12 pitemmälle. (Kyllä aivot riittää pitempäänkin progressiin, sen voin sanoa
)
KiltahistoriaNyt Wotlkin aikana on tietty suomalainen 10-15 hengen ydinporukka kierrellyt Boulderilla killasta kiltaan ja tehny pari omaakin kiltaa, mutta ne on kaikki ollut vähän niin ja näin. Nimet ei varmaan sano mitään, mutta kuitenkin esim. FINmania, En Large, Friends with Benefits sekä nykyinen Liilat Talteen ovat tämän lisäosan aikaisia kiltoja. Nyt haen uutta suomalaiskiltaa, koska meidän raidit tällä hetkellä ovat suht epäsäännöllisiä ja 25man ICC pitää puolipugata joka viikko.
Nyt olen alkanut aktiivisesti hakea uutta kiltaa, ja koska suomalaisessa seurassa tykkään pelata, päätin migrata jonnekin, missä osaavia suomalaisia on. <Vastarinta> on yksi sopivimman näköisistä killoista, joita löysin.
Account & koneAccount on ihan omani ollut alusta lähtien, mitä nyt sisko saa satunnaisesti pelailla. Tietokone on, no, melko luotettava ja nopea. Yhteys katkeaa hyvin harvoin kesken pelin; välillä ongelma on, ettei tämä yhdisty verkkoon laisinkaan. Dalaran on ainoa paikka, missä fps laskee alhaiseksi, useimmiten myös 25man aoe-pullit pyörii lähes moitteettomasti.
Yleisesti ottaen koneen ja yhteyden luotettavuus ja nopeus on sitä luokkaa, ettei siitä kannata huolehtia.
MuutaLyhyehkö itsenihehkutusrupeama:
Olen järkevä ja luotettava depsutin, joka ei turhasta valita ja ottaa kritiikinkin vastaan ilomielin. Kunhan olen päässyt joukkoon mukaan, keskustelen mielelläni joko vakavasti tai sitten ei-niin-vakavasti melkein mistä tahansa, ventissä (tms.) tai gchatissa. Olen innostunut UI:ni muokkaamisesta, ja joskus käytän puoli päivää tai enemmänkin uusien addoneiden säätelyyn ja testaukseen. Olen (melkein) aina avulias ja halukas neuvomaan kysyvää, ja minusta saa helposti kaverin vaikkapa random hc:seen.
Lopuksi:
En tiedä, millainen tilanne teillä on rogueiden suhteen - silti aina kannattaa kysyä ja yrittää (kai). Jos paikkaa ei sitten sattuisikaan löytymään, pitää varmaan sitten jatkaa killan etsintää.
Kiitoksia jo etukäteen lukemisesta ja vastauksesta, olkoon se minkäsuuntainen tahansa.