Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 37 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 37 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Olut
Vierailija

Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) Empty
ViestiAihe: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 6:34 pm

- Minä
Olen 18-vuotias, viimeistä vuottaan lukiossa opiskeleva nuorimies Oulusta. Lukio-opintojeni sivussa teen myös työtä DNA:n suurimman jälleenmyyjän leivissä. Harrastelen vaihtelevasti valokuvausta, musiikkia (kuuntelua, säveltämistä, tekniikkaa, nauhoittelua, miksailua ja kaikkea edellä mainittujen välimaastosta) ja erinäisiä liikuntalajeja.

- Classi ja spec
Classina siis toimii otsikon mukainen shaman, tarkemmin elemental shaman. Valitsin classin koska olen aina ollut kiinnostunut casterclasseista, mutta alkuaikoinani pelaama warlock jäi omaan makuuni hieman yksitoikkoiseksi. Shaman on class, joka on monipuolinen ja jota on erittäin mukava pelata. Aspektit joista pidän eniten ovat kova burst-damage, pienimuotoinen DoT-damage, hätätapauksessa voi pelastaa itsensä healaamalla ja class voi auttaa itseään ja muita classeja toteemiensa avulla.
Tällä hetkellä näyttää siltä että aion pysytellä elemental shamanin roolissa vielä pitkään joten en ole ostanut dualspeciä, eikä muut specit minua suoraan sanottuna kiinnostakkaan.
Tällä hetkellä metsästelen itselleni pääasiallisesti hit ratingia, koska olen vielä hieman alle capin. Tämä toivottavasti nopeasti tulee saavutettua killassanne!

- Raidaushistoria?
Olen pelannut World of Warcraftia vuodesta 2005 saakka vaihtelevalla aktiivisuudella. Vanillan raidihistoriaani en kyllä enää tarkemmin muista mutta voin sen tarvittaessa tarkistaa. TBC:ssä tuli raidailtua Karaa, Gruulia, Magtheridonia ja hieman Black Templen alkupuolta. WotLK:ssa nyt on tullut käytyä OS10/OS25 ja samoja myös VoA:ssa. Muutaman kuukauden tauon jälkeen (3.2 tuli skipattua täysin) olen vain jäänyt gearissa hieman jalkoihin ja tämä on myös yksi syy miksi haluaisin kiltaanne geariani parantelemaan.

- Aktiivisuus
Lukiota on enää yksi jakso jäljellä ja pisin päivä yltää sinne neljään asti. Työaikani ovat erittäin liukuvat, mutta vakituisesti kyllä pääsisin mukaan raideihin nuihin killan määräämiin aikatauluihin.

- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
Darksorrowilla ensimmäisellä characterillani (warlock) olin legendaarisessa Ninjapartiossa melko pitkään kunnes vaihdoin realmia ja rollasin shamaanin. Shamaanillani olin Revontulessa (TBC-WotLK) Lightbringerillä jonka jälkeen jäin tuolle mainitsemalleni tauolle. Nyt tuli taas tauon jälkeen vaihdettua realmia kun kaverini pyysi pelikaveriksi Laughing Skullille ja päätin siirtyä kun hieman ylimääräistä rahaa ja aikaa sattui olemaan.

- Geari
Kuten jo aiemmin mainitsin, pyrin täyttämään tuon hit capin nyt ensitilasssa. Taisin jo myös mainita että olen jäänyt gearissa hieman jälkeen pikku taukoni ansiosta ja siksi olisinkin halukas parantamaan sitä aktiivisessa seurassa ja hyvässä hengessä. Olisi myös mukavaa kun pystyisi omalla äidinkielellään sosialisoimaan. Glyphit olen laittanut mielessäni oman speccini maksimaalinen tukeminen.

http: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Olut&gn=The+Infinity (ei toimi url-tagi ilmeisesti rekisteröimättömyyden takia)

- Onko account sinun omasi?
Account on ollut hallussani päivästä 1 lähtien (13/10/05).

Tietokone ja internetyhteys?
Tietokoneeni pyörittää peliä paremmin kuin hyvin (Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz, 4GB RAM, Nvidia Geforce GTX 260) ja internetyhteyteni riittää moitteettomasti pelin pelaamiseen ja vähän muuhunkin (10/10).
Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) 637185401

- Onko kavereita killassa?
Killassa ei ole valitettavasti ole vielä yhtään kaveria. Olisin kuitenkin erittäin kiinnostunut tutustumaan realmin muihinkin suomalaisiin pelaajiin!

- Muita tietoja
Haluaisin kiltaanne alustavasti sosiaalislotille hieman kehnohkon gearini takia, mutta kun olen saanut gearini kuntoon, olisin valmis siirtymään ihan täysipäiväiseksi raidaajaksi. Saatte minusta erittäin aktiivisen ja sosiaalisen lisäyksen riveihinne, ja jos hieman itseään saa kehua, niin erittäin kypsän ikäisekseen.
En pelaa tällä hetkellä PvP:tä enkä näillä näkymin ole tulevaisuudessakaan tätä puolta pelistä harjoittamassa.
"Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä": syön vakituisesti lihatuotteita mutta olen välillä pitänyt myös tällaisia vegaaniviikkoja joina olen vain kasvisruokaa syönyt. Välillä ihan virkistävä kokemus!
Tyttöystäväni rintojen kokoa en vielä tässä vaiheessa paljasta mutta ehkä sekin selvenee teille vielä joku päivä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Umba
Fake postaaja :D
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 9:11 pm

Hieno apply! Toivotan onnea kiltapaikan saamiseksi.
Olut
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 11:43 pm

Tuli tuossa tuo hitcapkin kurottua kiinni niin ei tarvi enää siitäkään murehtia.
Jellona

Jellona

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34
Registration date : 25.05.2009

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeMa Marras 30, 2009 12:44 am

Hieno apply kaikin puolin, uutta gearia ja kokelas tarra vaa Wink
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Laughing%
Nanna

Nanna

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 45
Registration date : 09.09.2009

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeMa Marras 30, 2009 7:53 am

Hiukan vaikuttaa siltä että tä shamaani olis sulle joku altti jonka nyt sit olet ottanut mainiksi? professionit on todella low eikä tällä hahmolla muutenkaan paljon mitään pelailtu ole, jos katsoo reputationeita ym... Geari on sitä item lvl 200+muutama sininenkin löytyy et ei tämmöisellä gearilla kauheesti mukaan raideihin pääse(uskoisin niin)
muutenkin shamaaneita killassa jo aika paljon. Sanokoon tähän shamaanien CL jotain. Sosiaali slotit on kiltalaisten kavereille.
Eli mun mielestä jos raidaamaan mielit niin gearaappa hahmoasi hiukan ja apply sitten uudestaan suoraan raidaajaksi.
Tämähän on sitten vain minun mielipide että kannattaa todella odotella viisaampien vastauksia.
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeMa Marras 30, 2009 9:02 am

Naxx juoksematta, toc10/25 juoksematta, 100 emblemia niin ei paljoo ole kokeiltu edes gearata. Ja toi kohta " tämä on yksi syy miksi haluaisin kiltaanne GEARATTAVAKSI" sossuslotit kavereille IMO. Eli samaa mieltä Nannan kanssa mutta joku vielä filmaattisempi sieltä sanokoon sanasensa.
Olut
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeMa Marras 30, 2009 5:22 pm

Nyt oli porukalla hieman väärin särähtänyt korvaan tuo että tulisin kiltaanne gearia hommaamaan. Ajatuksenahan minulla oli takana se että voisin suomalaisessa seurassa, teidän alttienne kanssa, juoksennella instoja/raideja. Ei minulla ole tarkoitus tulla kinuamaan gearia killaltanne, tiedän miten turhauttavaa se voi olla.
Gearista: kyllä, se on melko alhainen ja siksi etsinkin tätä instailu/raidailuseuraa killastanne. On paljo mukavempaa käydä juoksemassa paikkoja vakituisten (ainakin jossain määrin), ja vieläpä suomalaisten, ihmisten kanssa.
Sitten hieman vielä nuita repuja/professioneita selittelemään. Tämän kyseisen characterini kohdalla tavoitteinani oli vain nopea levuttelu ja raideihin hyppääminen; tämän takia eräät osa-alueet hahmoni kehityksestä ovat jääneet lapsenkenkiin mutta tulevaisuudessa tulen nostamaan muun muassa professionini vaadittavalle tasolle. Kiitos kuitenkin jo tulleista vastauksista teille, odotan innolla lopullista päätöstä!
Pettinen
Ohviseeri
Ohviseeri

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 18.12.2007

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTi Joulu 01, 2009 6:22 pm

Joo hieno apply oli. Oon täs jutus Nannan kanssa samaa mieltä eli sosiaali slotille sut nyt aluks ottasin ja hommailet sitä gearia pikkusen ja sitten applyisit raidaajaks.
Olut
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTi Joulu 15, 2009 6:45 am

Tässä ei nyt mitään lopullista vastausta tullut jotenka mites on, pääsenkö kokeilemaan? pirat Geariin on tullut tässä lähiaikoina muutamia päivityksiä.
Olut
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTi Joulu 15, 2009 6:47 am

Ja URL:kin on päivittynyt siinä samassa: http: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Olut
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitimeTi Joulu 15, 2009 7:30 am

Ei tuolla kait ny kovin paljoo ole kahteen viikkoon pelailtu. Nytten kun tuli toi patchi ni aika helposti pitäs saada sitä tieria/gearia noist uusista 5-maneista. Kuten Pettinen tos ylempänä sano, geari kuntoon 5-maneista ja profut kuntoon. Chantit ja gemit on kans plussaa. Se on vaan se et millanen kuva tulee tosta... Lycka till
.

-Merry X-Mas santa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)   Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot) I_icon_minitime

Olut, elemental shaman (alustavasti sosiaalislot)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Urdoom, Elemental Shaman.
» Suoma - Elemental Shaman [X-realm]
» LvL 80 paladin, sosiaalislot (x-realm)
» Traux Ele Shaman - Sossuslottiapply

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: