- Minä
Olen 18-vuotias, viimeistä vuottaan lukiossa opiskeleva nuorimies Oulusta. Lukio-opintojeni sivussa teen myös työtä DNA:n suurimman jälleenmyyjän leivissä. Harrastelen vaihtelevasti valokuvausta, musiikkia (kuuntelua, säveltämistä, tekniikkaa, nauhoittelua, miksailua ja kaikkea edellä mainittujen välimaastosta) ja erinäisiä liikuntalajeja.
- Classi ja spec
Classina siis toimii otsikon mukainen shaman, tarkemmin elemental shaman. Valitsin classin koska olen aina ollut kiinnostunut casterclasseista, mutta alkuaikoinani pelaama warlock jäi omaan makuuni hieman yksitoikkoiseksi. Shaman on class, joka on monipuolinen ja jota on erittäin mukava pelata. Aspektit joista pidän eniten ovat kova burst-damage, pienimuotoinen DoT-damage, hätätapauksessa voi pelastaa itsensä healaamalla ja class voi auttaa itseään ja muita classeja toteemiensa avulla.
Tällä hetkellä näyttää siltä että aion pysytellä elemental shamanin roolissa vielä pitkään joten en ole ostanut dualspeciä, eikä muut specit minua suoraan sanottuna kiinnostakkaan.
Tällä hetkellä metsästelen itselleni pääasiallisesti hit ratingia, koska olen vielä hieman alle capin. Tämä toivottavasti nopeasti tulee saavutettua killassanne!
- Raidaushistoria?
Olen pelannut World of Warcraftia vuodesta 2005 saakka vaihtelevalla aktiivisuudella. Vanillan raidihistoriaani en kyllä enää tarkemmin muista mutta voin sen tarvittaessa tarkistaa. TBC:ssä tuli raidailtua Karaa, Gruulia, Magtheridonia ja hieman Black Templen alkupuolta. WotLK:ssa nyt on tullut käytyä OS10/OS25 ja samoja myös VoA:ssa. Muutaman kuukauden tauon jälkeen (3.2 tuli skipattua täysin) olen vain jäänyt gearissa hieman jalkoihin ja tämä on myös yksi syy miksi haluaisin kiltaanne geariani parantelemaan.
- Aktiivisuus
Lukiota on enää yksi jakso jäljellä ja pisin päivä yltää sinne neljään asti. Työaikani ovat erittäin liukuvat, mutta vakituisesti kyllä pääsisin mukaan raideihin nuihin killan määräämiin aikatauluihin.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
Darksorrowilla ensimmäisellä characterillani (warlock) olin legendaarisessa Ninjapartiossa melko pitkään kunnes vaihdoin realmia ja rollasin shamaanin. Shamaanillani olin Revontulessa (TBC-WotLK) Lightbringerillä jonka jälkeen jäin tuolle mainitsemalleni tauolle. Nyt tuli taas tauon jälkeen vaihdettua realmia kun kaverini pyysi pelikaveriksi Laughing Skullille ja päätin siirtyä kun hieman ylimääräistä rahaa ja aikaa sattui olemaan.
- Geari
Kuten jo aiemmin mainitsin, pyrin täyttämään tuon hit capin nyt ensitilasssa. Taisin jo myös mainita että olen jäänyt gearissa hieman jälkeen pikku taukoni ansiosta ja siksi olisinkin halukas parantamaan sitä aktiivisessa seurassa ja hyvässä hengessä. Olisi myös mukavaa kun pystyisi omalla äidinkielellään sosialisoimaan. Glyphit olen laittanut mielessäni oman speccini maksimaalinen tukeminen.
http:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Olut&gn=The+Infinity (ei toimi url-tagi ilmeisesti rekisteröimättömyyden takia)
- Onko account sinun omasi?
Account on ollut hallussani päivästä 1 lähtien (13/10/05).
Tietokone ja internetyhteys?
Tietokoneeni pyörittää peliä paremmin kuin hyvin (Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz, 4GB RAM, Nvidia Geforce GTX 260) ja internetyhteyteni riittää moitteettomasti pelin pelaamiseen ja vähän muuhunkin (10/10).
- Onko kavereita killassa?
Killassa ei ole valitettavasti ole vielä yhtään kaveria. Olisin kuitenkin erittäin kiinnostunut tutustumaan realmin muihinkin suomalaisiin pelaajiin!
- Muita tietoja
Haluaisin kiltaanne alustavasti sosiaalislotille hieman kehnohkon gearini takia, mutta kun olen saanut gearini kuntoon, olisin valmis siirtymään ihan täysipäiväiseksi raidaajaksi. Saatte minusta erittäin aktiivisen ja sosiaalisen lisäyksen riveihinne, ja jos hieman itseään saa kehua, niin erittäin kypsän ikäisekseen.
En pelaa tällä hetkellä PvP:tä enkä näillä näkymin ole tulevaisuudessakaan tätä puolta pelistä harjoittamassa.
"Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä": syön vakituisesti lihatuotteita mutta olen välillä pitänyt myös tällaisia vegaaniviikkoja joina olen vain kasvisruokaa syönyt. Välillä ihan virkistävä kokemus!
Tyttöystäväni rintojen kokoa en vielä tässä vaiheessa paljasta mutta ehkä sekin selvenee teille vielä joku päivä!