- ponttinen kirjoitti:
- vähän jäi epäselväks oleelliset infot ^^
heikko apply mutta katotaan
Tässä olis taas yksi paladin applyymassa sossutuille. Ponttinen haluaa hyväksyä applyn niin heitetään se sit kokomittasena pienin muokkauksin. ^^
IRL Ikä: kakskytkaks
Asuinpaikka: Espoo
Sosiaalinen tilanne: Seurustelen
Tuletko toimeen muiden kanssa?: Tulen, pyrin olemaan kiva ihan kaikille. Jos ei kuitenkaan kemiat toimi, niin pyrin olemaan mahdollisimman vähän ko. henkilön kanssa tekemisissä raidien ulkopuolella. Olen kokenut tämän olevan paras tapa. Asiallinen palaute ja kritiikki on aina tervetullutta, mutta jatkuva turhanpäiväinen vittuilu kyllä pistää hermot kireälle.
Muuta: Aikaani ei vie oikeastaan mikään muu kun opiskelu, WoW, poikaystävä ja joskus muukin pieni IRL-sessio aina silloin tällöin
Saako sinut kiinni tarvittaessa muualtakin kuin pelistä?: Tähän mennessä olen aina hengannut TS:ssä/mumblessa vaikken pelissä olisikaan. Meseä olen nyt alkanut käyttää edellisen killan hajottua.
HahmoniNimi: Sanie (tällä hetkellä Stormreaverilla, nimi todennäkösesti vaihtuu jos tulee LS:lle migrattua)
Class: Paladin (healadin)
Race: Blood Elf
Spec: 51/20/0. Eli holyprotti, mikä on tällä hetkellä paras PvE heal spec. Offspekkinä toimii mikä milloinkin, tällä hetkellä retri. Olen valmis vaihtamaan offspekin vaikka toisenlaiseen holy spekkiin (esim. 51/5/15), käytän sitä loppujen lopuksi kuitenkin niin vähän. Gearia löytyy sekä retriin että prottiin. Pelailen myös PvP:tä holyna, casual BG:tä.
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Sanie Mikäli armory on down, tärkeimmät statsit unbuffed: 3006 sp, 36,5k mana. 674 haste, 39.35% holy crit, 257 MP5 while casting.
Played @ lvl 80: 62 days (total time 131 days)
Gear:Holy gearissa löytyy 4 palaa sanctified t10:ä. Tällä hetkellä päällä ihan testimielessä. Pankissa venailee vielä vaihtoehtoinen chesti (ToGC25) ja legit (ICC10). Mainittakoon vielä että löytyy myös 14 fragmenttia Val’anyrista, vaikka eipä taida tollakaan macella enää mitään tehdä.
Retri geari on sitten semmosta ylijäämäkamaa erinäisistä raideista, ToC 10 ja ICC 25 loottia sekaisin mitä kukaan muu ei ole halunnut ottaa. Protti geari samaa tasoa. Tällä hetkellä offspec geareista vaan prottigeari on asianmukasesti gemitetty ja chantattu.
Millon voin raidata?Sillon kun haluan ja tekee mieli? ;o
Raid addonit? Ora2, DBM, Pallypower, Grid, Clique, Decursive, clcbpt BeoL Tracker sekä tärkeimpänä Bejeweled.
Löytyy Ventrilo 2.1, TS2, mumble, mikki sekä ääni. Aluksi tottakai vähän ujohko puhumaan siellä mutta osaan tarvittaessa senkin homman hyvin. Mikistä kuullut joskus vähän valituksia, että ainakin TS2:n puolella saattaa olla epäselvä.
Mitä consuja tuon raidiin?Pidän aina pientä varastoa consuja inventoryssa, turha niitä pankkiinkaan on pistää kun ei ne siellä bageissa liikaa tilaa vie. Mana potionien lisäksi:
- Stacki Flask of Frost Wyrmejä ja joskus pari Flask of Pure Mojoa. Mojoja on menny tuskin yhtään ikinä, mutta silti niitä siellä on.
- 2 erilaista elixiriä. Jos on esim. 5 min raidiaikaa jäljellä ja vikaa yritystä vedetään, niin flaskin mahdollisesti loputtua vedän näitä naamaan.
- Haste ja SP soolosafkaa. Myös Fisu feasteja jää sinne Wintergraspin fishing dailysta roikkumaan aina sillon tällöin.
- toki löytyy myös rahaa repaireihin ja reagentteja blesseihin ja DI:hin. Mulla on oma reagent vendori aina tossa mounttitabissa, niin ei pääse loppumaan ainakaan pahasti kesken.
Raidikokemus (lvl 70 ja lvl 80)
LvL 60, hunter, Vanilla
Vanillassa ei tullu paljoo raidattua, pari hassua bossia ZG ja siinä se. Lähinnä erittäin casual BG-neeppa olin.
LvL 70, paladin, TBC:
Kara: cleared
ZA: cleared
SSC: cleared
TK: cleared
MH: cleared
BT: cleared (prenerf)
SWP: 4/6 (vain 2 ekaa bossia prenerf kylläkin)
LvL 80, paladin, WotLK:
Vault of Archavon 10/25: Cleared
Naxx 10/25: molemmat cleared
Malygos 10/25: molemmat cleared
Sartharion 10/25: molemmat tehty 3 drakella useampaan kertaan
Ulduar 10: cleared, 9/9 Hard modeja. Yogg-Saron 1 keeperillä tosin.
Ulduar 25: 13/14, 2/9 Hard modeja. FL + XT-002 done.
ToC 10: Cleared, Heroic modesta Tribute to Insanity
ToC 25: Cleared, Heroic modesta Tribute to Skill
ICC 10: Cleared, Heroic mode 7/12 (1. wingi, Festergut, Rotface, Blood Queen)
ICC 25: Cleared, Heroic mode 1/12 (Marrowgar)
Nyt lvl 80 on tullu noi 2 vikaa bossiakin käytyä kippaamassa SWP:stä.
Entiset merkittävät killat:Kilta: KooGeeBee -> Exiled 11/2009 – 4/2010
Potkuttu/lähdin itse?: Kilta hajosi, eli ei kumpaakaan.
Syy: Kilta hajosi pelaajien tason/pysyvyyden huononnettua.
Eli applysin KooGeeBeehen raidaamaan. Siitä kuitenkin tuli Exiled viikon sisälläolon jälkeen, koska silloisesta GM:stä haluttiin eroon. Sain promotet raidaajaksi heti uuden killan synnyttyä, eli käytännössä viikon trial ajan perusteella. Normaalisti trial aika oli tässä killassa 2-4 viikkoa.
Kilta: Vastarinta @ Laughing Skull 2/2007 – 11/2009
Potkittu/lähdin itse?: Lähdin itse
Syy: Kesän jälkeen ei ollut potentiaalisia progressraideja saatu kasaan kun kourallinen.
Aluksi joka raidi-ilta n. tunnin verran venailua että jengiä tulisi tarpeeksi online että päästäis jotain tekemään. Sitten ei edes yritetty raidata 25-maneja muulloin kun keskiviikkosin.
Rollasin horden Laughing Skullille 2/2007 ja olen ollut vain yhdessä killassa koko tämän ajan siitä päivästä tähän. Alunperin aloitin LS alliancella 11/2005 tämän BG-neeppa nelffi hunterini kanssa.
Ammatit:Enchanting - 460. Löytyy joitain vanilla kaavoja kuten 30 SP aseeseen. TBC kaavoja löytyy suurin osa, ei ihan kaikkia kuitenkaan. WotLK kaavoja löytyy kaikki mitä pelissä tällä hetkellä on.
Jewelcrafting – 450. Designit vielä aika vaiheessa koska rollasin tämän äskettäin. Parhaani mukaan yritän dailyja hakata ja metsästää droppeja jotta saisin kaikki designit. Myös turhat, keräilijäluonne kun olen.
Fishing / Cooking / First Aid - 450 kaikki. Kaikki cooking kaavat löytyy.
Altit:Parasta mitä pelissä on. Altit > HC raidaaminen!
Miksi minä haluan Vastarintaan? Mitä odotan VR:ltä?Tavoitteeni on saada killasta sossuspotti ja häiritä TS keskusteluja ja spämmiä gchattia raidin aikaan.
Tutut/suosittelijat killassa?: Kai niitä siellä on? ;o
Mitä annettavaa minulla on Vastarinnalle?Kiva ja aktiivinen pelaaja, joka on aktiivinen myös raidiaikojen ulkopuolella. Ja sitä gchat spämmiä ja TS juoruilua.
Logeja?:
http://www.worldoflogs.com/reports/c0pa82fut3engib0/dashboard/ (Marrowgar 25HC ja wipeilyä Deathwhisperille 25 HC).
Olenko accountin alkuperäinen omistaja?Olen. Kukaan ei ole ikinä tiennyt accounttini tietoja eikä tule tietämäänkään. En yksinkertaisesti näe mitään syytä miksi mun pitäisi ne kenellekään kertoa. Omistan security tokeninkin, joten ei pitäisi accountti lähteä alta.
Tietokone ja nettiyhteys?Ehm. Oon todella huono näissä hommissa ja teknisissä jutuissa yleensäkin. Sen verran voin sanoa että lagia ei ole, muuta kuin joskus ruuhka-aikana Dalaranissa jos sillonkaan. Loading screenit on keskimääräistä hieman hitaampia. DC minulla tulee harvoin, yleensä combatin ulkopuolella (en vieläkään tiedä miksi).
Windows XP
4 GB RAM
Nvidia GeForce 7600 GT
Netti 2 meganen.
Siinä about kaikki mitä pystyn sanomaan.
Mitään muuta?Pyytäisin rehellistä vastausta jos teillä ei mahdu holy paladineja sossuilemaan (kuulemma teillä on niitä rosteri täynnä).