Hei,
Info:Olen Tuomas Järvenkallas, Sastamalasta Tampereen vierestä ja olen 19 vuotias. Migrasin wildhammer realmilta, kokemäki hirmujen perässä.
Entinen kilta oli Kohmelo officerina ja main tankkina olin killassa, mutta menin pitämään puolen vuoden tauvon niin tipuin kyydistän vähäsen.
Joten aattelin että jatkan pelaamista täällä.
Class ja spec:Undead warru eli main on tankki ja depsukin (fury) löytyy. Tankki kamat on full t8, mutta koostuu vaan 10 man runeista kun ei ollut pelaajia 25 maneihin, unbuffet on 31k.
Depsu kamat löytyy myös repusta, mutta tulee vähemmän käytettyä.
Armory linkki: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Alistan
Raidaushistoria:Alotin raidaan vasta WotLK:issa,
25 man: Naxx, OS ja VoA:sta Archavon ja Emalon ja Ulduarista Flame Leviathan.
10 man: Naxx, Maly, OS, Ulduarista kaikki muut paitsi Yogg-Saron, ToC:issa Lord Jaraxxus saakka ja VoA:sta Archavon ja Emalon.
Aktiivisuus:Hyvin onnistuu raidaus su-to 18-22, olen online aina kun voin, ilmotan kyllä hyvissä ajoissa jos en pääse raidille.
Edellinen kilta:Wildhammerin Kohmelo, vaihdoin realmia ja kiltaa koska jäin jälkeen muista ja oli kavereita pelaamassa vielä tällä realmilla. Lähtö killasta tapahtui muutaman suru hymiön kera pelissä ja vielä foorumeille kertominen että vaihdan realmia oli käytäntö killassa, killan pankki sai jäädä rauhaan! Kohmelo on wildhammerin 24 gearscoren mukaan, kolmanneks paras suomalaisita killoista, tietty kärjessä menee Caern Morghen.
MUTTA kohmelo oli wildhammerin 10 parhaan joukossa ketä oli kaatanut mimironin 10 maninä.
Gear:Tankki geari on full t8, lähinnä stamina kivet kiinni, mutta osassa on hitti kivet kiinni ettei tule ohi lyöntejä ja saa nostettua threättiä tarpeeksi nopeasti.
Depsu on sitä sun tätä, neljä palaa t8, muuten on jämä droppeja kun main depsut on gearattu vanhassa killassa niin sai tankit vasta depsu kamaa.
Armory linkki: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Alistan
Acco:On täysin oma.
Tietokone ja netti:Tietokone pyörittää peliä hyvin täysillä graffoilla lähes koko ajan 100, mutta dalassa tippuu 50, ei ennen ole ainakaan mitään ongelmia ollut pelatessa.
Netti on Soneran 8/1 ja ei pahemmin pätki tai mitään.
Kavereita löytyy killasta:Ne on ne kokemäen hirmut, mutta ollaan luokkakavereita
Muuta: Hyötyä minusta teille olisi siinä, että saisitte tankin ei sillä että pääsisin samantien main tank paikalle, mutta tulen hyvin off tankkina eikä pala samantien kiinni bosseihin jos yks tai kaks wipee tulee raidilla.
En tarvitse raideille pahemmin taukoja, voin raidata koko 18-22 putkeen
Eli en polta.
Kyllä sitä pvp:tä voisi vetää
En tiä miten tämä parantaa pääsyä kiltaan, mutta syön kaikkea.
En käynyt nuorena mummolassa.
Tyttöystävän rinnoista en tiedä mutta isommat mitä mulla.
Irkkaan myös löydät minut @Qnet Defi