Onhan noita jotka varmaan jollain lailla tuntee...kenenkään kans en oo seurustellu irl mut toi Damien ja Shadowpast on kyl olleet sellasia varmoja hoitoja...
Sit jos vähän syyst et miks tänne...
Oon ollu GPCIkissä lvl 60 lähtien ja ollu kokoamas sitä kiltaa takas...jotain tais mennä pieleen, ku alko vituttaa koko ilmapiiri. Yksin olen ollu nyt joulust lähtien ja hermot on levänny, mut kaikkee ku ei voi yksin täs pelis tehdä. Sit siihen et jotkut teist on joskus maininneet et " tänne vaan " , ni ajattelin et "miks ei"... mukavalle jengillehän olette vaikuttaneet.
Ja miks Sossuks...hmm nooh...sellanen omienteidentallaaja kun olen ni paras niin... mut valmis raidaamaankin jos tarvetta on ja mielellään käväsis täyttää noi savetukset edes täs aina ku on aikaa. Kevään aikana menoja ei pitäisi olla montaa tuntia viikossa, mutta perheenlisäystä kun on tulossa, niin suattaapi olla jotta joutuu jossain vaihees jotain työtäkin ettimään...(niin joo olen jo toinen jalka haudassa laskeskelemassa päiviä 30w pirskeisiin)
hahmo o sit sellanen släkker shadow pappi tuskin tarttee laittaa gearia tänne...kyl sil kaikkiin normaaleihin raideihin kehtaa mennä...vaikka pelaajasta en sit tiedä... craft 264lvl kengät ja housut jo on...
enchanting olis tapissa ja taitaa joku puuttua ulduarist formula mut ei tuu muit mieleen mitä puuttus...niin joo tbc taitaa kans joku worlddrop puuttua..
Jc olis tapis kans mut ei oo viel kaikkia kiviä... tulee kyl koko ajan lisää... tbc aikaan oli kaikki...taukojen takia ei ole kyenny tekee joka päivä dailyjä ni siks viel jokunen kivi hakuses...killan tarpeiden mukaan niit aina olen ostellut...ja samalla lailla jatkossakin
altteja o 2kpl mut ei täydes lvlis... alchemy herba toinen maxed ja toinen o bs (tbc rankis) ja mining maxis...
juu u... ei kait täs muut ku takas peliin...
vote for me...
----Cheap