Hei Vastarinnan väkiOlen Minna, juuri 20 täyttänyt naikkonen Vaasasta. Minut invattiin jo kiltaan, mut aattelin että parempi tehdä jonkinlainen esittely itsestäni että on varsinkin johtoportaalla tiedossa millainen pelaaja täällä päässä on.
Harrastuksiin kuuluu wowin pelaaminen vaihtelevalla volyymilla ja salilla käynti. Töissä käyn arkipäivisin vaihtelevasti, yleensä ennen klo 13 olen kuitenkin kotona joten siitä eteen päin saattaa pelissäkin näkyä.
Charrut ja historiaaMaincharru on siis lvl 80 holy priest Doranya, jolla on offspeccinä shadow. Pappi on ainoa charru tällä hetkellä killassanne. Toinen 80 charru servulla on Zephyraa niminen rogue, jota en vielä hordeksi viitsinyt rollata.
Kotoisin olen Kor'gall nimiseltä servulta. Siellä aloitin 07 kesällä wowin pelaamisen alliancen puolella, missä olen pysynyt eilispäivään asti. 08 talvella pääsin hyvämaineiseen kiltaan nimeltä Northern Lights, minkä riveissä viihdyin samaiseen eilispäivään saakka. NLssä ylenin trialin ja memberin kautta officeriksi. Sitä virkaa vedin tämän vuoden alusta lähtien muistaakseni.
PvP ihmisiä en missään nimessä ole, eli raidaaminen on lähellä sydäntä. Raidikokemusta löytyy tbc raideista Karasta, Gruulilta, Zul'Amanista, Maggylta ja vähän SSCstä ja LK raideista Naxx 10/25, OS10/25, Malygos10, Ulduar 10/25 osittain, Ony10 ja Totc10. Officerina kasasin ja vedin muun muassa naxx, os, malygos ja ulduar ja onyxia runeja. 25 manien raidaamista rajoitti vanhassa killassa porukan vähyys ja useiden ihmisten oman navan tuijottelu.
Yhteydet kiltaanneTuttuja killastanne löytyy muutamia mm. poikaystävä Ville eli Draemus, Hagi/Naervae, Rytky ja Jekkus.
Mitä voin tarjota Vastarinnalle?Vaihtelevasti aktiivisen hommansa hoitavan hiilerin raideihin ja instoihin sekä asiallista ja rentoa juttuseuraa gchattiin.
Mitä toivon Vastarinnalta?Hyvän ilmapiirin, mukavia ihmisiä ja raidaamista casual hengessä. Vaikka tässä sossupaikalla ollaankin niin toivon silti, että raideille huolisitte mukaan aina silloin tällöin. Raidaajan paikkaa en pysty täyttämään täydellisesti raidien aikaisen alkamisen ja kuntoiluinnostuksen takia.
Jos tulee lisäkysymyksiä niin heittäkää whisperillä pelissä.
-Dora