Terve!
Siis pelailen tälläisellä warru parrulla ihan huvin vuoksi koska tykkään melee charruista
Muutama asia itsestäni: Olen tälläinen 16 vuotias kakara täältä lounais-suomesta, Harrastuksiini kuuluu softaus, Musiikin kuuntelu, Salillaki käyn että kunto pysyisi yllä wowottaessakin
Tapio Suominen vaikka onko sillä niin väliä
Perskoulussa minä vieläkin olen
- Classi ja spec = pve fury/pvp prot warrior eli dualspec löytynee.
Hyviä puolia furyssa on se että siltä löytyy aoe lämää...
Ajattelin kyllä tehrä itsestäni arms warrun raideja varten.
- Raidaushistoria = aloitin wowin TBC aikoina enkä ehtinyt raidaamaan, koska silloin levutin charrujani... VoA 10/25 man, ToC 10/25man 25 tocista anub ara´k puuttuu...
- Aktiivisuus = Ajat sopivasta minun aikatauluuni.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä?
Alussa kun aloitin pelasin shattered hallsissa sieltä migrasin darksorrowille, koska sieltä ei löytynyt aktiivisia raidaajia Nyt olen laughing skullilla koska tuli tämä jännä free migration...
Darksorrowilla olin Rattopojat ry:ssä lähdin sieltä koska Raidi ajat eivät sopineet minulle
- Geari
Chantteja minulla ei ole... joka on hiukan noloa
Gemitykset armor pene, strena tai Attack poweri... tämä siksi koska warru ei tarvitse mitään muuta mielestäni...
- Onko account sinun omasi?
Account on ihan minun omani... veli kyllä ostaa puolet peliajasta että saisi pelata, budjetti on aika tiukilla.
Tietokone ja internetyhteys = Käytän yläkerran wlan yhteyttä...
Raidit lagaa jos kuuntelen musiikkia tai joku muu ohjelma on saman aikaisesti päällä esim. mozilla firefox
- Onko kavereita killassa = Killassanne on Henkilö nimeltä Dalavan ---> irl kamu
Pave = en tiiä tunteeko hän minua mutta ainakin luulisin niin.. hän oli kännissä kun tavattiin
voitte kysäistä
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme? luotettava raidari
- Mitä hyötyä sinusta on meille? Onko musta koskaan mitää hyötyä...
- Pelaatko pvp? Tulee pvp:tä silloin tällöin pelailtua
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä? Lihaa raakaa lihaa
- Nuoruusvuodet mummolassa? = mummo asuu naapurissa
- Tyttöystävän rintojen koko = Mikä kysymys tää on
*
Orotan innolla vastaustanne tähän applyyn
Terveisin: Sotakirves entinen orcwa :O