Nimi: Niklas (Nikke)
Ikä: 15v
Elikkä juu. Olen 15 vuotias poika Riihimäeltä, käyn Ylä-astetta. Harrastuksina hengaaminen pihalla ja uiminen. Aloitin Wowin tossa 2007, kun WotLK ilmestyi ja kiinnostuin pelistä kavereiden kautta. Raidit käy milloin vain, ellei ole aikasia herätyksiä tai mitään koerysää pukkaamassa päälle. Olen asiallinen ja huumorintajuinen. Kestän vittuilun myös.
Classi ja spec: Paladin Retri/Prot
Mainspeccinä toimii tuo Retri, siinä myös parempi geari ja sillä pelaan yleisimmin. Offspec Prot toimii myös, mutta siinä on vähän gearia vajaa. Ennen pidin Holyä Protin tilalla joten nyt en ole vielä kerennyt vaihtaa glyphejä tuohon Prottiin. Holy geariakin löytyy, jos joskus tulee tarvetta hiiluille.
Professionit:
No tässä ainut miinus. Elikkä proffit on Mining + Engi, mutta nyt ei ole löytynyt rahaa / kiinnostusta kehittää niitä. Kehitän ne heti kun nuo Primordialit on kerätty Shadow's Edgeen.
Että se kyllä hoituu.
Raidaushistoria:
Vanilla ja TBC raideja en ole oikein pelaillut, joskus tuon Ony 60 levelisille vedin kun olin 60 lvl. Sitten paremmat puolet eli WotLK: Olen tässä raidannut noita PUGilla muutaman viikon, koska tuo nykyinen kiltani Phoenix on ollut hyvin laiska raidaamisessa parin liidun lähtemisen jälkeen. Nyt kokemukseen: Eli olen kaatanut ICC10 11/12 bossia ja LK saatu parhaillaan 14% joten siinä takut taskussa. ICC25 8/12 bossia MZN kanssa
Marrowgar, Lady, Gunship, Rot ja Fester on kaadettu myös 10HC modilla.
Aktiivisuus:
Nyt kesälomalla olen koneella niin paljon kuin kerkeää kavereiden lisäksi. Sitten syksyllä kun koulut jatkuu olen vapaana 16-23 joka päivä ja viikonloppusin pidempäänkin, mutta jos raidit venyy kyllä mä ne loppuun asti vedän. Ei mitää fake dc jaksa.
Edelliset killat:
MZN: Porukat lähti ;( Phoenix: Hyvin laiskaa raidaamista, ja ketään ei onlinessa kuin pari kertaa 3 viikossa.
Geari:
Gemeinä käyttelen noita 20str, 10str + 10crit ja 10 all stats. Buildista sanoisin että se on 11/5/55 Auramastery pewpew.
Acco on omani, ja on aina ollut. Kone on upouusi ja maksoi vitusti liikaa, joten kyllähän tää wowi pyörii makseillaki. Migrasin tuolta Defiaksesta, mutta ei sieltä tullut kuin muutama ToC vedettyä 80 levusena.
Kaverit killassa:
Noh eipä taida ketään IRL kavereita olla, mutta tuosta nuo Rafu ja Nikozku tunnen jotenkin. Raidannut yhdessä ja Nikozkun kanssa farmaillut kaikenlaista.
Tässä tais olla kaikki tarvittava, saa kysyy jotain jos jäi epäselväksi.