Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 14 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 14 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| Fabom, éle shaman, Social spot | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Fabom Vierailija
| Aihe: Fabom, éle shaman, Social spot To Heinä 22, 2010 7:17 am | |
| Terve!
Haen aktiivista kiltaa mukavilla jäsenillä höystettynä.
IRL:
Elikkäs täällä ruudun toisella puolella istuu 16v nuorukainen Varsinais-Suomesta. Puhun ylensä vähän, mutta asiaa, toisaalta välillä saatan puhella myös niitä näitä tai muuten vaan heittää läppää. Olen syksyllä aloittelemassa lukiota, ja katsotaan minne se sitten johtaa.
Wow:
Ensimmäisen hahmon tein joskus aikoinani vanillan aikaan, mutta sillä ei pitkälle päästy. Taisin saada sen vissiin lvl20 asti. Aloitin sitten uudestaan tässä aika tarkkaan puolitoista vuotta sitten. siitä asti olen pelannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti, ja muutamia taukoja välissä pidellen. Nyt olen juuri palannut vähän pidemmältä tauolta. Fabom oli ensimmäinen hahmo, jonka sain kattoon asti. Hahmon geari ei ole mikään silmiin pistävä, mutta sitä yrittelen kokoajan parannella. Main specc on tietenkin éle, ja secondaryna toimii tällä hetkellä resto, mutta kohtapuolin vaihdan sen varmaan Enchaksi. Raideja on jonkun verran takana, kuitenkin ICC kokemus puuttuu. Vanillan ja TBCn raideja on sitten erilaisilla privoilla tullut hakattua.
Kilta: Mitä olisikaan hyvä peli, ilman hyvää seuraa? Tässä on suurin syy tähän applyyn (tottakai taka-ajatuksena on raidit ja gearin parannus). Suurin osa IRL kavereistani on lopettanut pelaamisen, eikä hyvää kiltaa ja seuraa tahdo löytyä. Hauskassa chatissa on aina kiva keskustella. Killasta tunnen monia, suurin osa kuitenkin lopettanut, mm. pave, traux ja dalavan. Vielä pelaavia frendejä on ainakin Hezu.
Muuta: Olen "aamuvirkku" pelailen yleensä aamuisin ja päivisin. Illat vietän usein jossain kavereitten kanssa yms. Nyt on uusi kone, joten addonit ovat vielä hakusessa ja niitä pistelen pikkuhiljaa. Ei nyt tule muuta kirjotettavaa mieleen, mutta jos haluat kysyä jotain tai muuta vastaavaa, koitan vastailla. Armory linkin laitan tarvittaessa.
~Fabom kuittaa
|
| | | Fabom Vierailija
| Aihe: Vs: Fabom, éle shaman, Social spot Ti Elo 03, 2010 10:22 pm | |
| |
| | | T_u_m_e Ohviseeri
Viestien lukumäärä : 548 Location : Kalakukkolandia Registration date : 18.01.2008
| Aihe: Vs: Fabom, éle shaman, Social spot Ke Elo 04, 2010 6:59 am | |
| Mun mielestä tässä on kaikki tarvittava sossu-slottiin. Raidispottejahan se ei takaaa mutta sen joskus ihan mukavan ./g-vihreen chatin ja samankielistä porukkaa. Ehkä joku käy jotain jutustele viel tähän jos ei niin huutelee jollekin offulle tai kiltalaiselle ni ohjaa jonnekin. | |
| | | Hezuu
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 20.03.2010
| Aihe: Vs: Fabom, éle shaman, Social spot Ke Elo 04, 2010 11:29 am | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Fabom, éle shaman, Social spot | |
| |
| | | | Fabom, éle shaman, Social spot | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa