Ikä ja Nimi:
Joni ja ikää tällä hetkellä se 29 v, tänä vuonna napsahtaa 30 tilille. Perheellinen mies siis. Perheeseen kuuluu wowli mättävä avovaimo, koira, pari poitsua ja uusi tulokas on tuloillaan.
Classi ja spec
Spekkinä on siis enhancement ihan vaan sen takia, et se on mielekkäin spekki ja oon niin in luuv miun enha shamaaniin. Olen kyllä keränny sellasta casteri/hiils gearia tässä välipäivät, mutta enhana haen kiltaan ja enhana suurimman osan ajasta aion olla perkele =P
- Raidaushistoria?
Catassa ei oo tullu raidailtua ku 5 man heroicceja, sinällää cata bosset tuntemattomia. Tosiaan nykyään killassa, jossa yks aktiivinen membu eli minä. Yritimmä kyll raidata mut ku ei saanu ees convertoitua raidiksi niin kurahtivat neki hommat alkuunsa. TBC:ssä tuli contentti clearatuski pre-sunwell. Papilla ja fury warrulla tuolloin raidailin. Wrathissa sit pre ulduar clear papilla, boomkinilla ja furywarriorilla sekä pala tanalla, sit sain viimein miun enhan <3 levutettua ja sillä tuli vedettyä sit trialii ja icc. ICC:stä jäi harmittavasti kunkku teilaamatta 10 ja 25 manina, tosin tuli aikalailla pugailtua sitä ku odotteli cataa.
- Aktiivisuus
Pari kertaa viikossa voin raidailla kyll. Ma ja to kiinteästi pois, silloin on junnuvekojen valmentamista lätkässä.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
4:ssä killassa ollut ja 3 niistä aikanaan kaatuneet. Kaamoksen Kurjat alonsuksella, sit katalyst spinebreakerissä ja spes patriae bronzebeardilla? Ja sit olin slummatissa Chamber of aspectilla wrathissa tovin, sielt tuli lähdettyä ihan sovitusti lähinnä sen takii, et raidausajankohdat eivät sopineet kyseilessä hetkellä. Nyt työt joustavampia niin onnistuu nekin paremmin.
- Geari
eu.battle.net/wow/en/character/shadowsong/herkkutappi/simple
Gemittäny aikalailla agia ja sit muutaman soketin ja metan takia muutama agi + mastery gemi. Metana siis Fleetti josta saa masteryy + speed increase ja se lähinnä sen takii et ei tartte mitään helvatun hittii gemittää et saa metan toimiin. Agi on se pop mitä kerään ja mastery tulee hyvänä kakkosena. Glypheinä on nää basic enha metat, lavalash, sudet ja stormstrike, koska ne nyt vaan on parhaat. Sit muut
glyphit loogisuudella valittu.
- Onko account sinun omasi?
Kyll se on ihan oma acco ollu ja tulee olemaan. Just ennen tbc:tä hankittu acco.
Tietokone ja internetyhteys?
Tähän asti menny ihan komeilla resoilla 25 raidit ilman lagausta, netti pelittää suurimman osan ajansta hyvin, mitä nyt tota basic Soneran vithuilua välillä.
- Onko kavereita killassa?
Ei tietääkseni, ihan uus servu miulle muutenmin.
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme
- Mitä hyötyä sinusta on meille? Avulias aatu, laajat ammatit (cooking, fishing, fa, archeology, inscription ja enchanting). Pyrin olevaan valmis partiopoika raideihin. Ylipäätänsä ihan mukiin menevä miekkonen =P
- Pelaatko pvp? Kyll nyt on alkanut tykkään pbvp:stä ku pownaa sakkia omasta mielestä niin kovasti pvp:ssä. Ajatellu jopa areenaa alkaa mättään.
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä? Lihansyöjähän minä olen.
- Muita vinkkejä hakemukseen:
Noh pelistä ainoana saavutuksena lienee vanquishert tittelin saaminen ennen nerffiä. Sit aikanaan 70 lvl papillani boostatessa kaverilleni BFD:tä pikku vesimosa tileksi tai jotain ja one shottas miun full hp papin. Elävässä elämässä ei sit saavutuksia taida olla. Perus jantterihan mie.iä.