HAKEMUS - XUNA EU DUNEMAUL - RESTO SHAMANMorjes. Olen tällänen nuori miehenalku joka etsii uutta raidikiltaa uudella realmilla. Toivottavasti hyväksytään
- Ikä?17 vuotta, 10.1.1993 syntynyt
Nimeltäni olen Markus ja asun Etelä-Suomessa Loviisassa. Olen lukion ekalla ja ei se yhtään vaikuta raidaukseen (ellei sitte oo koeviikko
).
- Classi ja specShaman - Resto.
Noh , tämä nykynen resto specci on tehty max hiilinkiä varten, jotta ei porukat kuole (NO SHIT?)!
Dualspec on ostettu ja sinne voi viskata elementaalin jos joskus raideissa tarvii. Lähtee nimittäi ihan ok depsiä ja kukapa ei rakastaisi TOTEM OF WRATH
- Raidaushistoria?Vanilla: En pelannut, joten ei tähän mitään (too bad, kuullu paljon juttua että tosi vaikeita bosseja ollut
)
TBC: Alotin aika myöhään pelailemaan ja TBC oli jo kulunut kun pääsin lvl 70 silloisella hunullani. Noh, pääsin sitte raidauskiltaan ja clearattiin seuraavat raidit:
*Karazhan, Gruuls Lair, Magtheridon, 3/6 SSC, 2/4 TK, ZA kaikki paitsi vika.
*3.0 patchin jälkeen SSC loppuun, Motherille asti BT, 3/4 TK. Hyjal kaikki paitsi vika. Sunwellia en ikinä kokenut
Wotlk: Noh, tämähän se ns. FACEROLL lisäosa on? Noh kerrotaanpas siitä: Alotin lvlaamaan DKta pari viikkoa wotlkin ilmestymisen jälkeen ja se vaan hujahti 80 ehkä kahessa viikossa. Löysin sitte suomalaisen killan jonka kanssa clearattiin tällästä:
*Naxx10/25, Sartharion10/25, Malygos10/25 (tässä vaiheessa vaihdoin shamaaniin koska kilta tartti hiileriä)
*Ulduar10/25 (ei yoggia saatu), Toc10/25, TOGC10 (tässä vaiheessa lähin killasta *pst, alempaa lue enempää*)
*ICC10 4/xx, ICC25 1/xx
- AktiivisuusPääsen joka raidiin, ellei ole koeviikkoja jne.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähditTBC aikaan olin samassa killassa nimeltä R to the Aid, ei se nyt mikään paras ollut mutta kyllä se bosseja kaatoi ja ihan hauska meininki siellä välillä oli
Lähin sieltä kun GM ja officerit lopettivat pelin.
WOTLK olin suomalaisessa killassa nimeltä Katuma, ihan vaan casual kilta oli ja kaatoi nykysen contentin mutta memberit on vaihtuneet tosi paljon, paljon porukkaa migraillu jne. Noh, kesän tultua sitte kaikki lopetti ja me jyystettiin ulduar10 vain.. Noh, ihmiset sitte alko olla tosi vihasia (tai ainakin tuntu) ja sitte alko tämä ns. vittuilu päin naamaa. En jaksanut kattoa joten lähdin sitte vapaaehtosesti poies.
- GeariOlen gemmittänyt gearin suurimmaks osaks hastea, koska CHAIN HEAL ftw, sitte ku päästään tonne 1250 haste (GCD 1sec) ni voidaan alkaa gemmittää vähän värien mukaan
Pyrin keräämään hastea , crittiä ja spellpoweria.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&cn=Xuna
Miks glyphit? Noh, CH glyphi on itsestäänselvyys, ja pidän myös riptidesta koska sillä voi heittää moniin ihmisiin riptide rollaamaan ja sitten kovan AOEn tultaessa boostia niillä CH
LHW glyphi on tankkien hiilausta varten
- Onko account sinun omasi?Kyllä on ollut aina minun =)
- Tietokone ja internetyhteys?Tietokone pyörittää joskus ihan moittettomasti mutta joskus taas tulee sellasia 1fps lagi piikkejä. Ei kyllä muualla oo tapahtunu niin vakavaa kuin onyxia25 että DCttää
Oma kiinteä liittymä
- Onko kavereita killassa?Ei ole, ihan tuntematon kilta sillä tulen eri realmilta
MUUTA TEKSTIÄ JOTA LAITAN APPLYYN TÄSTÄ ETEENPÄIN- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaammeHyvin osaava resto shammy joka pysyy healing donen kärkisijoilla ja oppii uuden bossin taktiikat helposti!
- Pelaatko pvp?Pelaan pvp restona. Päästiin S7 2600 ratingille mutta sitten pudottiin koska tiimi memberit käyttäytyivät retardisti. (ei gladiaattoria
)
PS. Tulen tuolta Dunemaulilta joka on aika kuollut alliancen puolelta. Joten jos minut jotenkin ihmeellisesti hyväksytään, kestää vähän aikaa päästä itse kiltaan sillä en ikinä ole migrannut / vaihtanut puolta. Ja jos löytyy vinkkejä tuohon migraukseen/puolen vaihtoon, kerro ihmeessä