Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 18 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 18 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Pinkki holy pala I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Pinkki holy pala I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Pinkki holy pala I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pinkki holy pala I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Pinkki holy pala I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Pinkki holy pala I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Pinkki holy pala I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Pinkki holy pala I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Pinkki holy pala I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Pinkki holy pala

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeTo Maalis 11, 2010 4:55 pm

Moro!

Personal info:

Elikkäs, olen 16vee pojankoltiainen kuopiosta ja opiskelen tällä hetkelle sähkä/automatisaatio linjalla savon ammattiopistolla, 16vee voi kuulostaa helvetin nuorelta mutta osaan kyllä käyttäytää ja en lauo kakka pissi vitsejä Very Happy, wowii pelailen vapaa-ajal, joskus saatan myös lifettää wtf?!.

Class ja spec:

Pelailen siis holy palaa tällä hetkellä, spec on otettu yhdeltä servun kovimmilta holy paladineilta mutta uskon että tuo sama spec on monella muullakin paladinilla. Off specit ja Dual specit löytyy, gearii on retris ja tankis, tankki gear on sellasta icc/toc tasoo, retri jotai toc. Mutta kaikil speceil osaan pelata.

Raidaushistoria:

Vanilla: None, paitti 80 levul on noita tullu koluttua

TBC: Roguella oon pelannu tbc aikana pvp ja raidasin myös sillon tällön karaa, ZA ja muita helpohkoja raideja ja hc:eita, paladin olli sillon vielä altti.

WotLK:

Naxx 10/25 clear
Os 10/25 molemmat vedetty 3d, nerfin jälkeen tosin
EoE 1/1
Ulduar 12/14, tämä siis kympissä, 25 en olekkaan oiken tutustunut
Uldu hm 6/9, kymppi
Toc 10/25 5/5
Togc 10 5/5, mad skill
Togc 25 0/5, beasteja koitettu fail pugilla
ICC 10 5/12
ICC 25 4/12
Molempiin icc takui kyl opetellu mut en oo koskaa saanu mahollisuutta koittaa itse.

Aktiivisuus:

Noi on hyvät raidi ajat, sopii oikein loistavasti, attendance se 80-90%.
Joskus voi olla jotai menoo, mutta siitähän aina infotaan etukäteen.

Edelliset killat ja miksi lähdin:

Stormilla oon pelannu wowi ikäni ja monessa killas on ontu, maininnan arvoisia ovat dreamers, uusi koogeebee kilta, gehenna, chaos in motin ja nyt täällä genjuroksella olin seven sins killassa mutta siinä raidiajat olivat noin aamuyöstä niin ei jaksanut kiinnostaa Smile. Suurimmasta osasta olen lähtenyt tai ne ovat kaatuneet, syinä ovat olleet esim. släckäys ja killan hajoaminen.

Geari:

Gemitys on pure int paitsi yksi violetti löytyy meta gemin takia, enchanttanut olen manaa ja spell poweria, tuntuu parhaalta paladinille, glypheinä samat glyphit mitkä paladinilla jolta specin otin, hyvää lisä manaa ja Hps. Ashen verdict ei vielä exalted :S, revedissä olen jo pari viikkoa pyörinyt, jos tämä on ongelma.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&cn=Pinkki

On account sinun:

Olen alkuperäinen omistaja ja secret guestionit tiedossa, kertaakaa ei ole skämmätty.

Tietokone ja interner yhteys:

Kone on ostettu jouluna 2008, uuden osto olisi paikallaan jos saisin vain jostakin 800e pierastua... Netin jaan veljeni kanssa, joskus voi tulla muutama hassu dc ja lagata mutta ei ole niin yleistä, raideilla kone kyllä kestaa eikä ala savuta.

Onko kavereita killassa:

En taida tuntea ketään, jotain random hc:ssa olen nähnyt. Smile

Voitte osoittaa minulta hyvää hiilausta, mukavaa seuraa ja ruoka buffeja, kaikki secondary skillit on grand master, main proffuina toimii jc ja mining, mining oli jc:n levutusta varten, meinasin ottaa black smithingin nyt, jc on vain niin helmi antamaan lisää manaa ja sen sellasita.
PVP en pelaa, geari on keräyksessä, jos sitä joskus innostuisi.

Kiitoksia jo etukäteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimePe Maalis 12, 2010 7:09 am

Siis, sähkö/automatisaatio :DD
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimePe Maalis 12, 2010 8:29 am

Puijonlaakso ftw. Vähän turhan vähän ikää niin ei Aleen voi kutsua. Joku paladinien tilanteesta paremmin tietävä voi valaista tähän jotain. atm. 1 Holy siel pyörii, toinen liekkö tuo venäjällä työharkassa Very Happy takaisin rajan yli pääsystä ei mitään tietoa.
Umba
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimePe Maalis 12, 2010 1:55 pm

vieraili kirjoitti:
Siis, sähkö/automatisaatio :DD

Sähkö/Automaatio? :>
vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimePe Maalis 12, 2010 2:17 pm

joo Very Happy
Vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 7:00 am

Ei helvetti, koitin migraa mut sit se rupes valittaa et payment rejected Sad. En sit tiiä...
vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 7:51 am

Siis, rahaa on tilil mut tuli sähköpostii amerikkalainen se vahvistus sivu... Mikähän mahtaa olla.
Umba
Umba

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 11:07 am

Kuulin huhua että jos electronilla koitit maksaa, niin tarvittet nettipankkitunnukset et voit maksaa sillä, itsellä ainaki rupes samantie rullaa peliaika sieltä ku sain ne tunnukset haettua. :>
vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 11:14 am

Mistäs sää me hait, oon ihan uuno näis pankki hommis vielä Very Happy
Vexer

Vexer

Viestien lukumäärä : 214
Ikä : 35
Registration date : 25.12.2007

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 11:16 am

Pankist saat, mut vaatii 18 kesää takana. Muuten joudut porukoiden kaut hoitaa sen
Nanna

Nanna

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 45
Registration date : 09.09.2009

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 11:40 am

esim nordealla ei riitä et on ne pankki tunnukset pitää erikseen avata palvelu nettiostoksia varten. Tämän palvelun voi avata nordean nettisivulla.
Umba
Umba

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 12:19 pm

Toisaalta en usko et monen vanhemmat innostuis ajatuksest; "Hei isi saanko nettipankkitunnukset et voin maksaa 20e siit et siirrän mun virtuaalipelihahmon toiselle serverille"

1 months later..

"isi en oikeen tykänny mun hahmon ihonvärist niin tein sellasen hahmon uudelleenluontijutun, makso muuten seki 20e"

wins. : D
vieraili
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 12:48 pm

Tarjoo sit mulle migrate :DD, tosiaan ei se varmaa innoissaa oo niiden tunnusten antamisesta lol.
Umba
Umba

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 13, 2010 1:15 pm

Kysyt joltain kaverilta jolla on kortti jolla voi maksaa et teet tilisiirron ja se migratee hahmon sulle :>
Damien
Vierailija

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 2:41 pm

Tume hoitaa, Tumelle ku antaa rahaa ni kaikki hoituu. Eiksje, Tumeksi? Very Happy
Sponsored content

Pinkki holy pala Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki holy pala   Pinkki holy pala I_icon_minitime

Pinkki holy pala
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Prot/healer pala Valtsu
» Nokkonen - Holy Paladin