Moro!
Personal info:
Elikkäs, olen 16vee pojankoltiainen kuopiosta ja opiskelen tällä hetkelle sähkä/automatisaatio linjalla savon ammattiopistolla, 16vee voi kuulostaa helvetin nuorelta mutta osaan kyllä käyttäytää ja en lauo kakka pissi vitsejä
, wowii pelailen vapaa-ajal, joskus saatan myös lifettää wtf?!.
Class ja spec:
Pelailen siis holy palaa tällä hetkellä, spec on otettu yhdeltä servun kovimmilta holy paladineilta mutta uskon että tuo sama spec on monella muullakin paladinilla. Off specit ja Dual specit löytyy, gearii on retris ja tankis, tankki gear on sellasta icc/toc tasoo, retri jotai toc. Mutta kaikil speceil osaan pelata.
Raidaushistoria:
Vanilla: None, paitti 80 levul on noita tullu koluttua
TBC: Roguella oon pelannu tbc aikana pvp ja raidasin myös sillon tällön karaa, ZA ja muita helpohkoja raideja ja hc:eita, paladin olli sillon vielä altti.
WotLK:
Naxx 10/25 clear
Os 10/25 molemmat vedetty 3d, nerfin jälkeen tosin
EoE 1/1
Ulduar 12/14, tämä siis kympissä, 25 en olekkaan oiken tutustunut
Uldu hm 6/9, kymppi
Toc 10/25 5/5
Togc 10 5/5, mad skill
Togc 25 0/5, beasteja koitettu fail pugilla
ICC 10 5/12
ICC 25 4/12
Molempiin icc takui kyl opetellu mut en oo koskaa saanu mahollisuutta koittaa itse.
Aktiivisuus:
Noi on hyvät raidi ajat, sopii oikein loistavasti, attendance se 80-90%.
Joskus voi olla jotai menoo, mutta siitähän aina infotaan etukäteen.
Edelliset killat ja miksi lähdin:
Stormilla oon pelannu wowi ikäni ja monessa killas on ontu, maininnan arvoisia ovat dreamers, uusi koogeebee kilta, gehenna, chaos in motin ja nyt täällä genjuroksella olin seven sins killassa mutta siinä raidiajat olivat noin aamuyöstä niin ei jaksanut kiinnostaa
. Suurimmasta osasta olen lähtenyt tai ne ovat kaatuneet, syinä ovat olleet esim. släckäys ja killan hajoaminen.
Geari:
Gemitys on pure int paitsi yksi violetti löytyy meta gemin takia, enchanttanut olen manaa ja spell poweria, tuntuu parhaalta paladinille, glypheinä samat glyphit mitkä paladinilla jolta specin otin, hyvää lisä manaa ja Hps. Ashen verdict ei vielä exalted :S, revedissä olen jo pari viikkoa pyörinyt, jos tämä on ongelma.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&cn=Pinkki
On account sinun:
Olen alkuperäinen omistaja ja secret guestionit tiedossa, kertaakaa ei ole skämmätty.
Tietokone ja interner yhteys:
Kone on ostettu jouluna 2008, uuden osto olisi paikallaan jos saisin vain jostakin 800e pierastua... Netin jaan veljeni kanssa, joskus voi tulla muutama hassu dc ja lagata mutta ei ole niin yleistä, raideilla kone kyllä kestaa eikä ala savuta.
Onko kavereita killassa:
En taida tuntea ketään, jotain random hc:ssa olen nähnyt.
Voitte osoittaa minulta hyvää hiilausta, mukavaa seuraa ja ruoka buffeja, kaikki secondary skillit on grand master, main proffuina toimii jc ja mining, mining oli jc:n levutusta varten, meinasin ottaa black smithingin nyt, jc on vain niin helmi antamaan lisää manaa ja sen sellasita.
PVP en pelaa, geari on keräyksessä, jos sitä joskus innostuisi.
Kiitoksia jo etukäteen!