-
Ikä?
Ikää kertyny melkeen 27 hiljalleen ja Vantaalla asustelen. Isä ja äiti päätyivät nimeämään Lauriksi ja sillä nimellä on sitten tullut aiheutettua yleistä pahennusta since 1983, kaverit tosin sitten sanovat yleensä Lateksi. Muuta mainittakoon vaikka että töissä olen Helsinki-Vantaan lentokentällä yövuorossa (koska se sopii meillee saaatananpalvojille erinomaisesti..no ei sentään
). Harrastuksiin kuuluu wowitus ja säännöllisen epäsäännöllinen alkoholin käyttö humaltumistarkoituksessa, sekä myös musiikki, itse siihen kuitenkaan sekaantumatta. Pitänee myös mainita että tyttöystävä on ja hän pelaa myös mm. Warlockia.
-
Classi ja specWarlockiin päädyin alunperin ja siinä olen pitäytynyt ja jokin siinä tuhoamisessa viehättää, joten pve speccinä on destruction 0/13/58, Dualspeccinä sitten on tällä hetkellä pvp destro 0/20/51. Valintoihin olen päätynyt seuraamalla foorumeita ymv yleistä keskustelua classista (tulee seurattua melko paljon) ja sieltä ottanut infoa mahdollisista uusista tuulista, sekä mitä glyphejä kannattaisi ottaa ymv. Mainittakoon nyt esim. ISL talent siksi että se vähentää life tapin käyttöä ja näin ollen enemmän aikaa dps:lle, kuin se että olisi tappia vääntämässä buffin tmv takia, ja siksi en käytä ko. glyphiä. Ja otin pois pisteen backlashista, sen sijaan että destructive reachistä, koska warlockeilla tiedettävästi ainakin vielä toistaiseksi on järjetön threat tehtyyn dmg suhteutettuna. Nimim. ekana threatissä mutta 5's dps overall. Been there done that.
-
Raidaushistoria?
TBC aikoina aloitin pelaamaan joten vanillasta ei mtn raidauskokemusta ole jäänyt. TBC aikana tuli raidattua Karaa, Gruul ymv aina SSC asti, jonne silloisen killan taipale sitten päättyikin kun Wotlk ilmoitettiin niin kaikki vaan odottivat sitä ja valmistautuivat levelaukseen. BT, SWP, MH, TK kaikki jäivät omalta osalta väliin
Wotkl sitten on tullut raidattua Naxx,OS,Malygos,VoA läpi ja Ulduariin normaalissa puoleen väliin ja heroicissa 4/14 tjn. Totc molemmat tehnyt mutta ei heroic vielä.
-
AktiivisuusPääsen kyllä joka päivä raidiin, mutta valitettavaa on se että joudun myös arkisin lopettamaan klo 21 töiden takia. V-loppuisin raidaan vaikka aamu 6 asti
-
Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössäEnsimmäinen kilta oli Shadow of Aeakos jossa olin n. 1v, jossa olin myös Warlock CL. Lähdin killasta sen hajottua. Olin tovin soolona, jonka jälkeen liityin Maero nimiseen kiltaan jossa olin melko pitkään ja raidasin Ulduaria sen minkä pystyin kunnes lähdin ajallisista syistä pois killasta (raidit liian myöhään olin lähinnä vain sosiaalinen persoona). Tämän jälkeen kaverin ehdotuksesta hain Elite of Honoriin parempien raidiaikojen toivossa. Pääsin sisään mutta EoH oli hajoamispisteessä joten en ollut siellä kuin 2vkoa, koska sinä aikana yksikään raid ei toteutunut. Nykyinen kilta on itseperustamani muutaman kaverini kanssa ja se on ollut vain alteille ja sosiaalisessa mielessä.
-
Gearieu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Moonblind
Ench ja gemit lähinnä sp ja haste koska ne ovat ne statit joita destro warlockina tarvitsen, crittiä tulee gearista ja raidbuffeista ja se on kallis stat gemittää. Tämä siis olettaen että on hittiä tarpeeksi (eli n.14% jonka pitäisi riittää koska raideissa oletettavasti on Sp/Drood antamassa loput). Glyphit ovat ne jotka antavat eniten dps boostia tällä hetkellä.
Lisää hastea kaipais mutta sitä saa kun saa kehnompia varusteita parannettua.
-
Onko account sinun omasi?Aivan ikioma on ja omalla nimellä.
Tietokone ja internetyhteys?Ei ole vielä kovin pahasti hyytynyt niissä raideissa joissa olen käynyt mutta tarkoitus olisi hommata lisää RAM ja uusi näytönohjain lähitulevaisuudessa ihan vaan jatkoakin ajatellen (ehkä pukki tuo...) Netti on muutamaan kertaan pätkässyt mutta todella harvoin ja nopeus on 10/1 kaapeli.
-
Onko kavereita killassa?En tunne ketään ko. realmilta enkä siten myöskään killasta. Olen koko warlock-ikäni asustellut Bloodscalpilla tähän päivään asti
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme
- Mitä hyötyä sinusta on meille?
- Pelaatko pvp?
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä?
- Nuoruusvuodet mummolassa
- Tyttöystävän rintojen koko
--> No omat kaverit sanovat että olen hauska tyyppi ja omasta mielestänikin huum. tajua löytyy kyllä. Ja toivottavasti olisi jtn hyötyä jos ei muuta niin lupaan olla kärkipäässä ainakin threatissä (/sarcasm off)
Pvp harrastan melko casualisti ja areenalle en pahemmin ole uskaltanut lähteä kun on TBC ajoilta pari "hauskaa" kokemusta. Pelaan kyllä toisinaan BG:llä hyvässä porukassa ja otan kyllä allyille helposti toisinaan aggroa jos käyvät kimppuun..
En mä kyllä oikein kasviksia syö..lihaa kyllä.. Ja sen kyllä huomaa
Nuoruusvuodet mummolassa meni ihan hyvin..tais olla melko tylsää mut hyvät oli ruoat ymv. Viimeiseen kysymykseen ei ole kyllä kuin vain yksi vastaus ja se on Epic.
Eipä tässä muuta sitten. Jos jotain jäi unholaan saa tiedustella lisää.
-Moonblind- ~ Moony