Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 10 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 10 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Moonblind - UD destro Warlock - X-realm

Siirry alas 
+2
hairytunk
Andretti
6 posters
KirjoittajaViesti
Moonblin
Vierailija

Moonblind - UD destro Warlock - X-realm Empty
ViestiAihe: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 3:51 am

- Ikä?

Ikää kertyny melkeen 27 hiljalleen ja Vantaalla asustelen. Isä ja äiti päätyivät nimeämään Lauriksi ja sillä nimellä on sitten tullut aiheutettua yleistä pahennusta since 1983, kaverit tosin sitten sanovat yleensä Lateksi. Muuta mainittakoon vaikka että töissä olen Helsinki-Vantaan lentokentällä yövuorossa (koska se sopii meillee saaatananpalvojille erinomaisesti..no ei sentään Razz). Harrastuksiin kuuluu wowitus ja säännöllisen epäsäännöllinen alkoholin käyttö humaltumistarkoituksessa, sekä myös musiikki, itse siihen kuitenkaan sekaantumatta. Pitänee myös mainita että tyttöystävä on ja hän pelaa myös mm. Warlockia.

- Classi ja spec

Warlockiin päädyin alunperin ja siinä olen pitäytynyt ja jokin siinä tuhoamisessa viehättää, joten pve speccinä on destruction 0/13/58, Dualspeccinä sitten on tällä hetkellä pvp destro 0/20/51. Valintoihin olen päätynyt seuraamalla foorumeita ymv yleistä keskustelua classista (tulee seurattua melko paljon) ja sieltä ottanut infoa mahdollisista uusista tuulista, sekä mitä glyphejä kannattaisi ottaa ymv. Mainittakoon nyt esim. ISL talent siksi että se vähentää life tapin käyttöä ja näin ollen enemmän aikaa dps:lle, kuin se että olisi tappia vääntämässä buffin tmv takia, ja siksi en käytä ko. glyphiä. Ja otin pois pisteen backlashista, sen sijaan että destructive reachistä, koska warlockeilla tiedettävästi ainakin vielä toistaiseksi on järjetön threat tehtyyn dmg suhteutettuna. Nimim. ekana threatissä mutta 5's dps overall. Been there done that.

- Raidaushistoria?

TBC aikoina aloitin pelaamaan joten vanillasta ei mtn raidauskokemusta ole jäänyt. TBC aikana tuli raidattua Karaa, Gruul ymv aina SSC asti, jonne silloisen killan taipale sitten päättyikin kun Wotlk ilmoitettiin niin kaikki vaan odottivat sitä ja valmistautuivat levelaukseen. BT, SWP, MH, TK kaikki jäivät omalta osalta väliin Sad Wotkl sitten on tullut raidattua Naxx,OS,Malygos,VoA läpi ja Ulduariin normaalissa puoleen väliin ja heroicissa 4/14 tjn. Totc molemmat tehnyt mutta ei heroic vielä.

- Aktiivisuus

Pääsen kyllä joka päivä raidiin, mutta valitettavaa on se että joudun myös arkisin lopettamaan klo 21 töiden takia. V-loppuisin raidaan vaikka aamu 6 asti

- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä

Ensimmäinen kilta oli Shadow of Aeakos jossa olin n. 1v, jossa olin myös Warlock CL. Lähdin killasta sen hajottua. Olin tovin soolona, jonka jälkeen liityin Maero nimiseen kiltaan jossa olin melko pitkään ja raidasin Ulduaria sen minkä pystyin kunnes lähdin ajallisista syistä pois killasta (raidit liian myöhään olin lähinnä vain sosiaalinen persoona). Tämän jälkeen kaverin ehdotuksesta hain Elite of Honoriin parempien raidiaikojen toivossa. Pääsin sisään mutta EoH oli hajoamispisteessä joten en ollut siellä kuin 2vkoa, koska sinä aikana yksikään raid ei toteutunut. Nykyinen kilta on itseperustamani muutaman kaverini kanssa ja se on ollut vain alteille ja sosiaalisessa mielessä.

- Geari

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Moonblind
Ench ja gemit lähinnä sp ja haste koska ne ovat ne statit joita destro warlockina tarvitsen, crittiä tulee gearista ja raidbuffeista ja se on kallis stat gemittää. Tämä siis olettaen että on hittiä tarpeeksi (eli n.14% jonka pitäisi riittää koska raideissa oletettavasti on Sp/Drood antamassa loput). Glyphit ovat ne jotka antavat eniten dps boostia tällä hetkellä.
Lisää hastea kaipais mutta sitä saa kun saa kehnompia varusteita parannettua.

- Onko account sinun omasi?
Aivan ikioma on ja omalla nimellä.

Tietokone ja internetyhteys?
Ei ole vielä kovin pahasti hyytynyt niissä raideissa joissa olen käynyt mutta tarkoitus olisi hommata lisää RAM ja uusi näytönohjain lähitulevaisuudessa ihan vaan jatkoakin ajatellen (ehkä pukki tuo...) Netti on muutamaan kertaan pätkässyt mutta todella harvoin ja nopeus on 10/1 kaapeli.

- Onko kavereita killassa?
En tunne ketään ko. realmilta enkä siten myöskään killasta. Olen koko warlock-ikäni asustellut Bloodscalpilla tähän päivään asti

- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme
- Mitä hyötyä sinusta on meille?
- Pelaatko pvp?
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä?
- Nuoruusvuodet mummolassa
- Tyttöystävän rintojen koko

--> No omat kaverit sanovat että olen hauska tyyppi ja omasta mielestänikin huum. tajua löytyy kyllä. Ja toivottavasti olisi jtn hyötyä jos ei muuta niin lupaan olla kärkipäässä ainakin threatissä (/sarcasm off)
Pvp harrastan melko casualisti ja areenalle en pahemmin ole uskaltanut lähteä kun on TBC ajoilta pari "hauskaa" kokemusta. Pelaan kyllä toisinaan BG:llä hyvässä porukassa ja otan kyllä allyille helposti toisinaan aggroa jos käyvät kimppuun.. Twisted Evil En mä kyllä oikein kasviksia syö..lihaa kyllä.. Ja sen kyllä huomaa Very Happy Nuoruusvuodet mummolassa meni ihan hyvin..tais olla melko tylsää mut hyvät oli ruoat ymv. Viimeiseen kysymykseen ei ole kyllä kuin vain yksi vastaus ja se on Epic. Rolling Eyes

Eipä tässä muuta sitten. Jos jotain jäi unholaan saa tiedustella lisää.

-Moonblind- ~ Moony
Takaisin alkuun Siirry alas
Andretti
Ohviseeri
Ohviseeri
Andretti

Viestien lukumäärä : 295
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 8:56 am

Jooh täytyy sanoa, että vakuuttava hakemus vaikken lokeista toki mitään tiedäkkään Smile. Ilmanmuuta täntason kaveri rosteriin ja ineen samantien! Pieni hetki kannattaa odottaa vielä muidenkin mielipiteitä (jotka nyt vähemmän merkitsevät Razz)

-Motha
hairytunk

hairytunk

Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 9:02 am

Loistavuutta. mutta 1 asia mitä jäin kaipaamaan tästä aplystä oli armory linksor
laiskana ihmisenä kun ei jaksa sitä itse etsiä Razz

mutta imo sisään vain koska meillä näitä lokkeja on noin 0 raidaavaan Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 9:10 am

Joo, warlock, IHUNAA.
Umba
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 11:51 am

Söpö application. Sotalukkoa meille kiitos.
Nicita

Nicita

Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 29.12.2007

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 4:56 pm

Hairytunk kirjoitti:
Loistavuutta. mutta 1 asia mitä jäin kaipaamaan tästä aplystä oli armory linksor

Voivoi Kimo! Kannattaa lukee tarkemmin kohdat, löytyy linkkiä!

Moonblin kirjoitti:
- Geari

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Moonblind
Ench ja gemit lähinnä sp ja haste koska ne ovat ne statit joita destro warlockina tarvitsen, crittiä tulee gearista ja raidbuffeista ja se on kallis stat gemittää. Tämä siis olettaen että on hittiä tarpeeksi (eli n.14% jonka pitäisi riittää koska raideissa oletettavasti on Sp/Drood antamassa loput). Glyphit ovat ne jotka antavat eniten dps boostia tällä hetkellä.
Lisää hastea kaipais mutta sitä saa kun saa kehnompia varusteita parannettua.

Warlocki, nam. Kelpaa.
hairytunk

hairytunk

Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeSu Marras 29, 2009 5:57 pm

Nicita kirjoitti:
Hairytunk kirjoitti:

Voivoi Kimo! Kannattaa lukee tarkemmin kohdat, löytyy linkkiä!

salee editoitu ! no ehkä se silmä pitäis ottaa kätösee
Jellona

Jellona

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34
Registration date : 25.05.2009

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeMa Marras 30, 2009 12:46 am

nonii sotalokki vihdoinki näistä o pulaa Very Happy
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Laughing%
Moonblin
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeMa Marras 30, 2009 9:02 pm

No kiitosta vaan :] Alan sitten tässä valmistautumaan realmin vaihtoon. Sen verran kertyny kamaa, että pitää ensin tehä vähä inventaariota pankkiin ymv, mutta kyllä tämän vkon aikana varmaan pääsen siirtymään. Ilmoitan vaikka vielä tänne kun on h-hetki käsillä.

-Moony-
Moonblin
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeTi Joulu 08, 2009 4:45 am

Joo pahoittelut lievästä hiljaiselosta tässä. Joulu puskee päälle ja se vaikuttaa aikalailla töissä, että kiirusta on pitäny Very Happy Sen verran vaan tänne ajattelin skriivailla että tässä lähipäivinä meinasin migrata sikälimikäli vielä mahtuu. Vähän tuli tuossa gear updateakin kun craftautin roben ja sain uuden sormuksen. Eli varmaan KE-TO viimeistään realmille ilmaannun jos kellään ei sitä vastaan ole mitään. Tuli mieleen tässä myös että käytättekö kommunikointiin TS vaiko ventriloa? Vent löytyy entuudestaan mutta TS ei ole joten jos sitä, niin mistä sen voisi ladata?

-Moony-
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimeTi Joulu 08, 2009 6:38 am

Google on ihan kätevä vaihtoehto ts2 lataamiseen: TEEÄÄÄSS kaksi
Tervetuloa
Moonblin
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimePe Joulu 11, 2009 8:36 am

Siirto on vetämässä ja loppusilausta vajaa valmis. Ilmaannun siis tänään linjoille kunhan herään ja käyn kaupassa ostamassa jotain juotavaa (ei, en tarkoita mehua) Cool
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: totatota   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimePe Joulu 11, 2009 9:08 am

joo tota sun kuulemma pitää boostaa loblaa O_o
Umba
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitimePe Joulu 11, 2009 9:31 am

wat. Mulla ratet on kondikses. Tai ainaki sillee semisti =)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Moonblind - UD destro Warlock - X-realm   Moonblind - UD destro Warlock - X-realm I_icon_minitime

Moonblind - UD destro Warlock - X-realm
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Destruction Warlock - Rafu
» Magitus - lvl80 warlock sossu
» Gromal, Affliction Warlock (Raider)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: