Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Destruction Warlock - Rafu

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Destruction Warlock - Rafu Empty
ViestiAihe: Destruction Warlock - Rafu   Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimePe Joulu 04, 2009 7:07 pm

- Ikä?

Olen 21-vuotias Henkka Vaasasta. Ammatiltani olen maarakentaja, tosin ajoneuvoasentajan paperit amiksesta tuli taskuun
pari vuotta sitten.Wowia oon pelannu syksystä -05. Huumorintajuinen olen ja kritikkiä kestän jos se on aiheellista. En nerdrageile enkä varmasti vittuile/soita suutani ventissä tai gchatissa kun aika hiljainen olen ollut aina. Razz

- Classi ja spec

Warlock on classi ja main speccinä toimii Destruction 3/14/54.
Off speccinä on tarpeen mukaan mikä vaan. Tällä hetkellä jääny viel Afflin glyphit päälle toiseen Destro spekkiin.

- Raidaushistoria?

Vanilla: ZG, AQ20, MC ainakin tosin ei tällä characterilla.
TBC: Kara, Gruul, Maggy, SSC, TK Kaelille asti ennen nerffejä, MH, BT Illidanille nerffien jälkeen.
WOTLK: Naxx 10/25, VoA 10/25, OS 10/25, EoE 10/25, Ulduar 10 kaikki muut paitsi Vezax(jotenki oon onnistunu missaa sen aina...) joitakin hard modeja ja Algalon tapettuna. Ulduar 25 kokonaan pari hard modea tehtynä. ToC 10/25, TotGC10 5/5, TotGC 25 4/5

- Aktiivisuus

Kiinteitä menoja ei ole, mutta ajoittain saattaa olla ylitöitä. työajat ovat 07:00-15:30. Töiden jälkeen ja viikonloppuna tulee aika pitkälti pelailtua koko ajan. Harrastuksia ei ole joten nekään eivät aikaani vie Smile

- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä

The Venture Co:

In Somnis Veritas - Oikeestaan koko Vanillan ja TBC:n olin kyseisessä killassa. WotLK tullen moni offu/raideri päätti lopettaa koko pelin.

Redrum Inc - Wotlk levutuksen jälkeen aika pitkälti pelasin Marraskuuhun asti jonka jälkeen pidin kuukauden tauon. Raidi ajat muuttuivat liian myöhäisiksi minulle: 21:00-01:00 suomen aikaan. Siirryin sitte tänne kun muutama rl kaveri pelailee Laughing Skullilla

Pari vuotta sitte olin kaverin kanssa Rp mobina vastarinnas muutaman viikon jonka jälkeen alotimme taas työporukan kanssa pelaamaan The Venture Co:lla uudestaan. Characterin nimi silloin oli Shamaani - Krekor.

- Geari

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Rafu

Spell poweria, Hastea suosin, kaikki muu tulee siinä sivussa. Hit capped olen tietenkin.

- Onko account sinun omasi?

Kyllä oma on ollut päivästä 1.

Tietokone ja internetyhteys?

Tietokone ei kyllä ole jättänyt pulaan isoimmissakaan myllytyksissä, mutta tänään kävin uuden koneenkin tilaamassa ja pitäis olla maanantaina valmis. 24/1 >oma< netti on ja ei kyllä koskaan oo ollu ongelmia netin kanssa.

- Onko kavereita killassa?

Nublemin tunnen.

- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme

En rupea itkemään raid progressissa, flaskit ym. on aina raideissa mukana. Autan aina parhaani mukaan ja aina olen valmis auttamaan ihmisiä ja gearaamaan parempia raideja varten. Boostimaankin saatan ruveta jos kysyy kauniisti Razz

Over and out ~Rafu
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Mahtava   Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimePe Joulu 04, 2009 8:17 pm

Buildi, geari ja asenne kunnossa. Meiltä uupuu Warlockeja, en näe estettä kiltaan pääsylle.
Upseerin / CL:n vastausta odotellessa.
Jasmiina

Viestien lukumäärä : 111
Ikä : 38
Registration date : 10.03.2008

ViestiAihe: Vs: Destruction Warlock - Rafu   Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeLa Joulu 05, 2009 3:03 am

Inee vaan..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=TEROtin
Tormentor

Tormentor

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 42
Registration date : 02.01.2008

ViestiAihe: Vs: Destruction Warlock - Rafu   Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeLa Joulu 05, 2009 11:03 am

Mhh jooh ei oo noita casteri mobei nii eiku teretulemas..
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Destruction Warlock - Rafu   Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitimeLa Joulu 05, 2009 2:13 pm

I'm in looove bounce
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Destruction Warlock - Rafu   Destruction Warlock - Rafu I_icon_minitime

Destruction Warlock - Rafu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Moonblind - UD destro Warlock - X-realm
» Magitus - lvl80 warlock sossu
» Gromal, Affliction Warlock (Raider)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: