- Ikä?Olen 21-vuotias Henkka Vaasasta. Ammatiltani olen maarakentaja, tosin ajoneuvoasentajan paperit amiksesta tuli taskuun
pari vuotta sitten.Wowia oon pelannu syksystä -05. Huumorintajuinen olen ja kritikkiä kestän jos se on aiheellista. En nerdrageile enkä varmasti vittuile/soita suutani ventissä tai gchatissa kun aika hiljainen olen ollut aina.
- Classi ja specWarlock on classi ja main speccinä toimii Destruction 3/14/54.
Off speccinä on tarpeen mukaan mikä vaan. Tällä hetkellä jääny viel Afflin glyphit päälle toiseen Destro spekkiin.
- Raidaushistoria?Vanilla: ZG, AQ20, MC ainakin tosin ei tällä characterilla.
TBC: Kara, Gruul, Maggy, SSC, TK Kaelille asti ennen nerffejä, MH, BT Illidanille nerffien jälkeen.
WOTLK: Naxx 10/25, VoA 10/25, OS 10/25, EoE 10/25, Ulduar 10 kaikki muut paitsi Vezax(jotenki oon onnistunu missaa sen aina...) joitakin hard modeja ja Algalon tapettuna. Ulduar 25 kokonaan pari hard modea tehtynä. ToC 10/25, TotGC10 5/5, TotGC 25 4/5
- AktiivisuusKiinteitä menoja ei ole, mutta ajoittain saattaa olla ylitöitä. työajat ovat 07:00-15:30. Töiden jälkeen ja viikonloppuna tulee aika pitkälti pelailtua koko ajan. Harrastuksia ei ole joten nekään eivät aikaani vie
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössäThe Venture Co:
In Somnis Veritas - Oikeestaan koko Vanillan ja TBC:n olin kyseisessä killassa. WotLK tullen moni offu/raideri päätti lopettaa koko pelin.
Redrum Inc - Wotlk levutuksen jälkeen aika pitkälti pelasin Marraskuuhun asti jonka jälkeen pidin kuukauden tauon. Raidi ajat muuttuivat liian myöhäisiksi minulle: 21:00-01:00 suomen aikaan. Siirryin sitte tänne kun muutama rl kaveri pelailee Laughing Skullilla
Pari vuotta sitte olin kaverin kanssa Rp mobina vastarinnas muutaman viikon jonka jälkeen alotimme taas työporukan kanssa pelaamaan The Venture Co:lla uudestaan. Characterin nimi silloin oli Shamaani - Krekor.
- Gearieu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Rafu
Spell poweria, Hastea suosin, kaikki muu tulee siinä sivussa. Hit capped olen tietenkin.
- Onko account sinun omasi?Kyllä oma on ollut päivästä 1.
Tietokone ja internetyhteys?Tietokone ei kyllä ole jättänyt pulaan isoimmissakaan myllytyksissä, mutta tänään kävin uuden koneenkin tilaamassa ja pitäis olla maanantaina valmis. 24/1 >oma< netti on ja ei kyllä koskaan oo ollu ongelmia netin kanssa.
- Onko kavereita killassa?Nublemin tunnen.
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaammeEn rupea itkemään raid progressissa, flaskit ym. on aina raideissa mukana. Autan aina parhaani mukaan ja aina olen valmis auttamaan ihmisiä ja gearaamaan parempia raideja varten. Boostimaankin saatan ruveta jos kysyy kauniisti
Over and out ~Rafu