Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 6 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 6 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Gromal, Affliction Warlock (Raider)

Siirry alas 
+3
rafu
Nalepa
Umba
7 posters
KirjoittajaViesti
Gromal
Vierailija

Gromal, Affliction Warlock (Raider) Empty
ViestiAihe: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 1:08 pm

- Hahmon nimi
Gromal

- Linkki talent buildiin.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Gromal

- Gearaus
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Gromal
Kaikki Emblem of Triumph-geari hommattu, mukana myös ainakin 6 palaa T10/ICC-tason gearia. Kyllä näillä ainakin ICC25-normin raidaa. Gemitän pääosin Haste+SP, koska tämä haste auttaa kummasti encountereissa, joissa pitää liikkua hyvin paljon

- Professionit
Tailoring - 445
Enchanting - 450
Fishing - 450 (fish feast-tarvikkeita)
Alt. Engineering - 448

- Nimi/Kutsumanimi
Tino, kutsutaan nimellä Rahis.

- Ikä
18

- Aiempi raid-kokemus ja killat joissa olet aikaisemmin ollut. Entä miksipä lähdit?
TBC-raidkokemus:
-Kara clear
-ZA timed clear
-Gruul clear
-Maggy clear
-SSC, TK, Hyjal, BT jäivät kesken.

WLK-raidkokemus:
-Naxx (10/25) clear
-Sarth (10) clear ilman lisädrakeja, (25) 2d clear
-Malygos (10/25) clear
-Ulduar (10) Antechamber clear lukuunottamatta Iron Councilia (25) Algalon
-ToC (10/25) clear
-ICC (10) 8/12 (Blood Queen ja Valrithia kaatamatta)

Entinen kilta: Finsemble (Sylvanas). Lähdin killasta, sillä ilmapiiri ei ollut parhaimmasta päästä ja free migrate tänne osui hyvään saumaan.

- Miksi Vastarinta?
Vastarinta on ensimmäinen suomalainen raidikilta, mikä Laughing Skullilla tuli vastaan, joten mikä ettei? Free Migraten yhteydessä tottakai pitää päästä raidikillan hellään huomaan ja kuulin kavereilta, että Vastarintaan kannattaa hakea.

Miksi ottaisitte minut kiltaanne? Saisitte henkilön, joka kestää pahojakin wipefestejä, osaa hommansa raideissa, ottaa kritiikkiä vastaan, mikäli sellaista tulee ja autan myös raidien ulkopuolella (mm. enchanterina, random-dungeoneihin tai mitä mieleen juolahtaa).

- Raidipäivistä.
Kunhan kyseessä ei ole maanantai, torstai tai perjantai, kaikki käy. Viikonloput sopivat vaihtelevasti ja näistä pyrin ilmoittamaan hyvissä ajoin.

- Rehellinen arvio koneesi tehoista.
Tehot riitävät mainiosti raideihin, tosin prosessori muodostuu ikäväksi pullonkaulaksi Dalaranissa, jossa FPS pahimmillaan 30. Muutoin FPS pyörii 45+ alueella.

- Keitä tunnet kiltasta?
Nalepa, Nanchei ovat tuttuja killasta.

- Muuta.
Muuta, mikä vaikuttaa kilta-asioihin? Satunnaiset viikonloppumenot, autokoulu ja harrastus voivat hieman rajoittaa kiltatoimintaani, mutta tämän ei pitäisi olla ongelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Umba
Fake postaaja :D
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2007

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 1:47 pm

Giev lock. Ei mulla muuta ;>
Nalepa

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 20.03.2010

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 2:00 pm

Rahis mennään pelaamaan SC2
Gromal
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 2:03 pm

Joo Nalepa ihan hetki.
rafu

rafu

Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Registration date : 07.12.2009

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 3:04 pm

Talentit ja race kunnossa, geari ok, paitsi nekin socket bonarin olis voinu väliin jättää.

Mun mielestä kokelaaks vaan, kun meillä se dps on tuntunut släkkäilevän välillä ja ei niitä (meitä) aktiivisia lokkeja kyl ole kun minä, takku ja jasmiina.
Zeni

Zeni

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 35
Registration date : 04.01.2010

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 9:29 pm

rafu kirjoitti:
Talentit ja race kunnossa, geari ok, paitsi nekin socket bonarin olis voinu väliin jättää.

Mun mielestä kokelaaks vaan, kun meillä se dps on tuntunut släkkäilevän välillä ja ei niitä (meitä) aktiivisia lokkeja kyl ole kun minä, takku ja jasmiin.
Miinus takku.
Nanna

Nanna

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 45
Registration date : 09.09.2009

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeSu Maalis 21, 2010 7:36 am

Jooh takkuhan tosiaan meni tonne ForReal kiltaan.
Hyvät jatkot vaan sinne.
Joo meille muutama ranged ni pitäis.........siis pitäis alkaa nä raidit luistaa
jos nyt ei porukka ala hirveesti släkkimään

MUTTA MISSÄ KAIKKI MAGE APLYT???????????
katoava luonnonvara ilmeisesti
rafu

rafu

Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Registration date : 07.12.2009

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeSu Maalis 21, 2010 7:20 pm

Zeni kirjoitti:
rafu kirjoitti:

Mun mielestä kokelaaks vaan, kun meillä se dps on tuntunut släkkäilevän välillä ja ei niitä (meitä) aktiivisia lokkeja kyl ole kun minä, takku ja jasmiin.
Miinus takku.

Ketä mä nyt sit yritän forcee pelaamaan demolla et ite sais vähän släkkää? Sad
Nii ja onnea sinne uuteen kiltaan vaan!! zorry for offtopic Smile
Vexer

Vexer

Viestien lukumäärä : 214
Ikä : 35
Registration date : 25.12.2007

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeMa Maalis 22, 2010 9:58 pm

rafu kirjoitti:
Zeni kirjoitti:
rafu kirjoitti:

Miinus takku.

Ketä mä nyt sit yritän forcee pelaamaan demolla et ite sais vähän släkkää? Sad
Nii ja onnea sinne uuteen kiltaan vaan!! zorry for offtopic Smile

Otat sen lusikan vaa kaunisee kätee ja pelaat demol, np.
Pastimon
Trolls be flippin' out mon
Pastimon

Viestien lukumäärä : 196
Registration date : 02.01.2008

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitimeTi Maalis 23, 2010 8:41 pm

Ihan kattava apply...
Kiitokset siitä.

Geari on jo ihan mukavalla mallilla ja kokemusta icc:stäkin.
Proffut jne. myös kunnossa ja Starcaller plussaa.

Tosiaan kuten mainittu niin range-depseillä olisi raideissamme tilaa atm.

Tervetuloa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider)   Gromal, Affliction Warlock (Raider) I_icon_minitime

Gromal, Affliction Warlock (Raider)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Britneyh MM Hunter/ X-Realm (raider)
» Destruction Warlock - Rafu
» Faywen - Retribution Paladin X-Realm (Raider).

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: