Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 6 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 6 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| Gromal, Affliction Warlock (Raider) | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Gromal Vierailija
| Aihe: Gromal, Affliction Warlock (Raider) La Maalis 20, 2010 1:08 pm | |
| - Hahmon nimi Gromal
- Linkki talent buildiin. eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Gromal
- Gearaus eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Gromal Kaikki Emblem of Triumph-geari hommattu, mukana myös ainakin 6 palaa T10/ICC-tason gearia. Kyllä näillä ainakin ICC25-normin raidaa. Gemitän pääosin Haste+SP, koska tämä haste auttaa kummasti encountereissa, joissa pitää liikkua hyvin paljon
- Professionit Tailoring - 445 Enchanting - 450 Fishing - 450 (fish feast-tarvikkeita) Alt. Engineering - 448
- Nimi/Kutsumanimi Tino, kutsutaan nimellä Rahis.
- Ikä 18
- Aiempi raid-kokemus ja killat joissa olet aikaisemmin ollut. Entä miksipä lähdit? TBC-raidkokemus: -Kara clear -ZA timed clear -Gruul clear -Maggy clear -SSC, TK, Hyjal, BT jäivät kesken.
WLK-raidkokemus: -Naxx (10/25) clear -Sarth (10) clear ilman lisädrakeja, (25) 2d clear -Malygos (10/25) clear -Ulduar (10) Antechamber clear lukuunottamatta Iron Councilia (25) Algalon -ToC (10/25) clear -ICC (10) 8/12 (Blood Queen ja Valrithia kaatamatta)
Entinen kilta: Finsemble (Sylvanas). Lähdin killasta, sillä ilmapiiri ei ollut parhaimmasta päästä ja free migrate tänne osui hyvään saumaan.
- Miksi Vastarinta? Vastarinta on ensimmäinen suomalainen raidikilta, mikä Laughing Skullilla tuli vastaan, joten mikä ettei? Free Migraten yhteydessä tottakai pitää päästä raidikillan hellään huomaan ja kuulin kavereilta, että Vastarintaan kannattaa hakea.
Miksi ottaisitte minut kiltaanne? Saisitte henkilön, joka kestää pahojakin wipefestejä, osaa hommansa raideissa, ottaa kritiikkiä vastaan, mikäli sellaista tulee ja autan myös raidien ulkopuolella (mm. enchanterina, random-dungeoneihin tai mitä mieleen juolahtaa).
- Raidipäivistä. Kunhan kyseessä ei ole maanantai, torstai tai perjantai, kaikki käy. Viikonloput sopivat vaihtelevasti ja näistä pyrin ilmoittamaan hyvissä ajoin.
- Rehellinen arvio koneesi tehoista. Tehot riitävät mainiosti raideihin, tosin prosessori muodostuu ikäväksi pullonkaulaksi Dalaranissa, jossa FPS pahimmillaan 30. Muutoin FPS pyörii 45+ alueella.
- Keitä tunnet kiltasta? Nalepa, Nanchei ovat tuttuja killasta.
- Muuta. Muuta, mikä vaikuttaa kilta-asioihin? Satunnaiset viikonloppumenot, autokoulu ja harrastus voivat hieman rajoittaa kiltatoimintaani, mutta tämän ei pitäisi olla ongelma. |
| | | Umba Fake postaaja :D
Viestien lukumäärä : 635 Ikä : 33 Location : Åbo Registration date : 10.12.2007
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) La Maalis 20, 2010 1:47 pm | |
| Giev lock. Ei mulla muuta ;> | |
| | | Nalepa
Viestien lukumäärä : 10 Registration date : 20.03.2010
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) La Maalis 20, 2010 2:00 pm | |
| Rahis mennään pelaamaan SC2 | |
| | | Gromal Vierailija
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) La Maalis 20, 2010 2:03 pm | |
| |
| | | rafu
Viestien lukumäärä : 86 Ikä : 36 Location : Vaasa Registration date : 07.12.2009
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) La Maalis 20, 2010 3:04 pm | |
| Talentit ja race kunnossa, geari ok, paitsi nekin socket bonarin olis voinu väliin jättää.
Mun mielestä kokelaaks vaan, kun meillä se dps on tuntunut släkkäilevän välillä ja ei niitä (meitä) aktiivisia lokkeja kyl ole kun minä, takku ja jasmiina. | |
| | | Zeni
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 35 Location : Rovaniemi Registration date : 04.01.2010
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) La Maalis 20, 2010 9:29 pm | |
| - rafu kirjoitti:
- Talentit ja race kunnossa, geari ok, paitsi nekin socket bonarin olis voinu väliin jättää.
Mun mielestä kokelaaks vaan, kun meillä se dps on tuntunut släkkäilevän välillä ja ei niitä (meitä) aktiivisia lokkeja kyl ole kun minä, takku ja jasmiin. Miinus takku. | |
| | | Nanna
Viestien lukumäärä : 70 Ikä : 45 Location : Naantali Registration date : 09.09.2009
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) Su Maalis 21, 2010 7:36 am | |
| Jooh takkuhan tosiaan meni tonne ForReal kiltaan. Hyvät jatkot vaan sinne. Joo meille muutama ranged ni pitäis.........siis pitäis alkaa nä raidit luistaa jos nyt ei porukka ala hirveesti släkkimään
MUTTA MISSÄ KAIKKI MAGE APLYT??????????? katoava luonnonvara ilmeisesti | |
| | | rafu
Viestien lukumäärä : 86 Ikä : 36 Location : Vaasa Registration date : 07.12.2009
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) Su Maalis 21, 2010 7:20 pm | |
| - Zeni kirjoitti:
- rafu kirjoitti:
- Talentit ja race kunnossa, geari ok, paitsi nekin socket bonarin olis voinu väliin jättää.
Mun mielestä kokelaaks vaan, kun meillä se dps on tuntunut släkkäilevän välillä ja ei niitä (meitä) aktiivisia lokkeja kyl ole kun minä, takku ja jasmiin. Miinus takku. Ketä mä nyt sit yritän forcee pelaamaan demolla et ite sais vähän släkkää? Nii ja onnea sinne uuteen kiltaan vaan!! zorry for offtopic | |
| | | Vexer
Viestien lukumäärä : 214 Ikä : 35 Location : Helsinki Registration date : 25.12.2007
| | | | Pastimon Trolls be flippin' out mon
Viestien lukumäärä : 196 Location : Salo Registration date : 02.01.2008
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) Ti Maalis 23, 2010 8:41 pm | |
| Ihan kattava apply... Kiitokset siitä.
Geari on jo ihan mukavalla mallilla ja kokemusta icc:stäkin. Proffut jne. myös kunnossa ja Starcaller plussaa.
Tosiaan kuten mainittu niin range-depseillä olisi raideissamme tilaa atm.
Tervetuloa | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Gromal, Affliction Warlock (Raider) | |
| |
| | | | Gromal, Affliction Warlock (Raider) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |