Elikkäs niin kuin otsikko sanoo haluaisin kiltaanne sosiaaliseksi jäseneksi. Teen tämän applyn raidaajille osoitettujen kysymysten pohjalta, koska se tuntuu parhaalta tavalta kertoa itsestään ja hahmoistaan.
- Ikä?Elikkäs 20-vuotias opiskelija Kuopiosta. Jouluun mennessä olisi tarkoitus valmistua autonkuljettajaksi. Elikkäs suht normi jantteri mitä nyt vähän hullun vikaa saattaa olla mutta sen voi heittää savolaisuuden piikkiin. Wowia tulee nykyseltään suht casualisti pelattua mutta useimmiten kuitenkin noin 15h viikkoonsa.
- Classi ja specElikkäs dual-spec löytyy toisena niistä pve combat hack 'n' slash sekä pvp speccinä mutilate.
- Raidaushistoria?Täyttelen nyt tämänkin vaikka raidaajille suunnattu onkin. Elikkäs pre tbc pelasin hyvin casualisti warlockillani tällä samaisella realmilla. Raid exp ei juurikaan tältä ajalta löydy mitä nyt muutamat Zul Gurub runit.
Tbc tuli jo hiukkasen sen aikaisella hunulla raidattua ja Tempest Keepistä jäi kaatamatta Kaeli sekä SSCstä Lady Vashj.
Hyjalista kaatui kaksi ensimmäistä sekä Black Templestä sitää samaa luokkaa.
Wotlk aloitin pelaamaan shamaanillani Chamber of Aspectilla jossa tuli raidailtua Naxx 25, Sartharion 25 ilman drakeja.
Sitten kyllästyin oman kiltani hitaaseen progressiin ja huomasin että tämä sama kilta oli alliancen top progress kilta ja päätin transferrata rl kaverin perässä vanhalle kunnon Laggin Skullille.
Sain paikan Mingistä, jossa tuli kaadeltua alliance puolen ekana Sarth+3 25man ja Ulduarin tultua realmin ensimmäinen 10 man clear.
Lopetin aktiivi raidaamisen Mimiron hm yritysten kohdalla koska kilta alkoi hajota kahteen eri leiriin ja kukaan ei kestänyt GM pestiä kuukautta pitempään.
Näihin aikoihin applysin Ninjapartioon ja olisin saanutkin trial paikan mutta päätin kuitenkin kieltäytyä, koska muutama Mingin silloinen upseeri pyysi jäämään Skullille jotta Mingiä oltaisi vielä koitettu elvyttää. Siitä ei sitten tullutkaan mitään joten pidin useamman kuukauden raidaus tauon, jonka jälkeen tein vanhasta gnome roguestani undeadin ja siitä lähtien olen hordella pelaillut casuaalisti.
- AktiivisuusTulee pelailtua vähän milloin mitenkin jaksaa. Täysin fiilis pohjalta mutta yleensä useampi tunti kerrallaan, joten jos altti runille tarvitaan apua tms niin olen kyllä aina loppuun saakka mukana.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössäKaiken maailman killoissa on tullut oltua ja niissä joissa olen raidannut olen ollut vähintään 6kk yhtäsoittoa. Mingissä tuli oltua tämän vuoden tammikuusta tähän päivään asti kunnes se vaihtoi nimensä Redeemed.
- GeariGemmaan puhdasta AP, koska pääpaino omalla pelaamisella on pvp puolella. pvp specin glypheistä en nyt niin hirveästi osaa sano mutta ne tuntuvat omaan pelityyliin sopivan. Pve Combatin glyphit taas olen kylmän viileästi kopsinut elitistjerksin suosittelemasta combat specistä ja hyvin tuntuvat toimivan.
- Onko account sinun omasi?Account on täysin oma.
Tietokone ja internetyhteys?Täysillä on asetukset ja FPS vaihtelee 30-60 väliin nettiyhteytenä toimii 2m adsl noin 100 latencylla.
- Onko kavereita killassa?En tunne ketään suomalaisia pelaajia horde puolelta henkilökohtaisesti. Teidän killan jäsenistä on jäänyt yksi mieleen: Plussapallo. Oli synkkä ja myrskyinen yö.. Levuttelin tbc aikoihin pikkuruista gnome roguani Hellfire Peninsulassa. Olin yhden mobin päässä dingaamisesta (71) kunnes taivaalta lankesi kanan varjo päälleni. Ihanainen Plussapallo se sieltä saapui ja moonfire spammasi minut hengiltä. Hetken aikaa vitutti aika ankarasti mutta siinä pienen kävelymatkan aikana oli jo pakko repeille kyseisen herran nimelle.
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme- Mitä hyötyä sinusta on meille?
Saatte tyhmän savolaisen mölöttämään venttiin.
- Pelaatko pvp?
Kyllä tulee pelailtua.
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä?
Kasvikset menee kunhan ne on hyvin piilotettu lihalla.
- Nuoruusvuodet mummolassa:
Peltoautolla kaahaamista, rauhoitettujen lintujen ilmakiväärillä ammuskelemista helvetin mukavia aikoja tosissaan.
- Tyttöystävän rintojen koko? Kerron kunhan joku akka joskus erehtyy niinkin pahasti.
Että sellaista kirotus vireitä voi olla mutta eiköhän tästä selvää saa. Mukavia lukuhetkiä
-Crump