Infoa
Terve, elikäs olen Kristian 17v Keski-Suomesta. Vapaa-aikanani harrastan WoWin pelaamista, punttisalilla käyntiä, leffojen katselua sekä muuten vain koneella pyörimistä. Olen luonteeltani todella mukava ja rauhallinen jannu, ja tällä hetkellä vielä opiskelen, eli aikaa raidata on rutkasti. Koneeni on viime kesänä kasattu noin 1000euron budjetilla, joten se ei tuota ongelmia, netti on 24 megainen elisa, koskaan ei ole raidia jäänyt väliin FPS tai LAG ongelmien vuoksi. Ja sitten hahmoon, Eli pelaamisen aloitin jo PRE-TBC:ssä, 02.06.06 tarkalleen ottaen otin ensikosketuksen WoWin ihmeelliseen maailmaan. PRE-TBC ajat kuluivatkin rattoisasti levelatessa, olin noihin aikoihin kovin nuori joten harrastuksia oli yllinkyllin joten leveliä tuli todella hitasti, kerkesin juuri dingata 60lvl ja nauttia siitä muutaman päivän kunnes TBC rytkähti kauppojen hyllyihin. Siitä innokkaana ostamaan ja ei kun taas levuttamaan, sain melko nopeasti 70, pääasiassa TBC:ssä pelailimme kavereiden kanssa arenaa (Noin 2100 rating 3on3 bracketissa) tokihan tuli PuGitettua MM. Karaa ja Gruulia, mutta "HC" raidausta en harrastanut, ajanpuutteen vuoksi. Mutta nyt WoTLK:issa on eri ääni kellossa. Ilmestymisestä asti olen raidannut aktiivisesti, ilman taukoja ja samaisessa guildissa, mutta account lähti alta pari viikkoa takaperin, siinä setvimisessä meni varsin kauan ja tässä välissä vanha kiltani kerkesi hommata uuden SPapin laukomaan uusia bosseja turpaan. Kyllähän se miestä söi. Scammeri vei poisti melkein jokaisen PvE palan, sekä 16kiloa kultaa on hävinnyt sen sileän tien. Eilen kovan väännön jälkeen sain gearin takasin, ja tänään sain gemitettyä ja enchantattua sen pienellä avustuksella, (Kiitos Cheap <3) ja kyllä, trinketit ovat romua koska blizzard ei jostain syystä suostunut niitä palauttamaan (Reigni ja critti kaukoputki ICC laivatappelusta)
WoTLK kaatuneet bossit:
Naxxramas: (Full)
Eye of Eternity: (Full)
Obsidian Sanctum: (Full, myös +3D 10manissa, sekä 25manissa)
Ulduar: (Näihin aikoihin taukoa, joten en ole kerennyt nähdä kuin muutaman bossin, vanhan guildin kanssa piti käydä HardModet vetämässä, tästä syystä kaikki takut selvitetty)
Trial of the Crusade: (Full, vain yksi bossi Grandistä)
Icecrown Citadel: (10/12)
Ja mitä kiltahistoriaan tulee, niin Pre-TBC ja TBC aikoina, pelasin kavereiden kanssa perustamassamme guildissa, (nimeä en nyt edes muista
) ja WoTLK:issa liityin Stormreaverilla, Alliance puolella (Kyllä olin alliance myös, mutta Undead alunperin) Dots N Hots kiltaan, jonka kanssa kaadoimme kaikki yllämainitut bossit, jotka olen kaatanut.
Kuten huomaatte, en todellakaan ole mikään kiltaloikkari, enkä koskaan tule olemaankaan!
Gearista: Jos gemibonus on yli +5sp ja sininen slotti, laitan aina +12sp ja +10spirit gemin (Purified Dreadstone) Keltaisiin slotteihin +12sp ja +10haste, jos bonus on +5 tai enemmän SP:tä (Reckless Ametrine) ja muuten +23sp gemejä, pääasiassa SP Haste kiviä.
Ja mitä theorycraftiin tulee, luen paljon kyseisiä sivustoja:
Elitistjerks.com
Shadowpriest.com
Sekä Ensidian ja Paragonin sivuilta katsellut kyseisten kiltojen SPappien mietteitä.
Armory: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Egnaro
Proffut olisi varmasti tapissa jo, jos en olisi menettänyt 16kiloa kultaa scammin takia. ._.
Muuta:
Kuten mainittu, olen leppoisa, aikuismainen (Ikää on melko vähän)autan mielelläni muita yms yms. En missään nimessä "RageQuittaa" enkä "FeikkiDC:tä" missään tilanteessa, otan mielelläni vastaan rakentavaa kritiikkiä, raidille saavun aina ajoissa, sekä ventriloon ilman sanomista. Pidän aina omat flaskit / consut ja tarvittavat buffiruoat mukana. Aktiivisuudesta sen verran että luulen pystyväni vähintään 95% attendanceen, ehkä jopa enemmän. Ja omistan myös headsetin.
Pahoittelen "Wall of Text crits you 5000k" Hakemusta, mutta toivon että pystyitte lukemaan tämän, ja pahoittelen myös mahdollisia kirjoitusvirheitä sekä mahdollisia puutteita hakemuksessa. Jos jotain kysyttävää tulee, niin pyörin WoWissa paljon (/W Egnaro) ja tähän threadiin saa laittaa vastausta / kysymystä!
Kiitos kun jaksoit lukea, ja toivottavasti palataan pian hyvissä merkeissä!
Terveisin,
Egnaro